kun je niet gewoon mooie overhemden scoren bij de hema dan ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef Patrick87 het volgende:
1 pak lijkt me toch genoeg?
Ok, meerdere overhemden lijkt me idd wel handig. Maar dan red ik dat budget van 250e zeker al helemaal niet meer? Ook niet bij de WE
Vind ik wel een behoorlijke prijs. Als ik er dan 2 zou nemen hou ik nog maar 175e over voor het pak. Is dat nog wel mogelijk?quote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef hisdudeness het volgende:
ik heb eigenlijk nooit naar overhemden van de hema gekeken. en ik weet niet of ze bij de Hema je boordmaat op meten.
bij de WE zijn de meeste overhemden rond de 35 euro, dat lijkt mij ook goed te doen.
nee bij de hema doen ze dat niet.. je moet gewoon zelf kiezen, ze hebben daar vast ook niet zoveel verstand van..quote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef hisdudeness het volgende:
ik heb eigenlijk nooit naar overhemden van de hema gekeken. en ik weet niet of ze bij de Hema je boordmaat op meten.
bij de WE zijn de meeste overhemden rond de 35 euro, dat lijkt mij ook goed te doen.
Ik heb geen flauw idee haha.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:27 schreef DennisMoore het volgende:
En heb je een standaard confectie-maat?.
Dit bedoel ik dus. De gemiddelde gebruiker hier meent het o zo goed te weten en roept met de rest van de kudde mee dat het troep is. Geen eigen ervaringen whatsoever, maar gewoon meeroepen dat het slechte kwaliteit is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:22 schreef Lexie het volgende:
HEMA overhemden hebben een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. In een test in het modenummer van de Elsevier werden ze geschat op zo'n 45 euro, terwijl ze maar een eurootje of 15 kosten. Het is natuurlijk geen tophemd, maar voor je stage zeker goed genoeg,
Helemaal mee eens!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:26 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. De gemiddelde gebruiker hier meent het o zo goed te weten en roept met de rest van de kudde mee dat het troep is. Geen eigen ervaringen whatsoever, maar gewoon meeroepen dat het slechte kwaliteit is.
Terwijl het in praktijk gewoon goed spul is.
TS: gewoon het goedkoopste uithalen en dan zelf ervaring opdoen met dat soort spullen. Je komt er vanzelf achter hoe/waar/waarom je pak slijt of niet goed zit, je zult vast vaker een pak nodig hebben en je stage is er juist voor om ervaring op te doen..
Tussen een hoop interessante opmerkingen vind ik dit wel de leukste..quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:20 schreef Campinggasstel het volgende:
Al dat gezeik over kwaliteit is bullshit. Misschien voor lui die aan de top bij Shell zitten interessant om over te filosoferen tijdens de pauzes, maar voor de normale lui is het te verwaarlozen. Gewoon bij alle winkels eens binnenlopen en de goedkoopste nemen.
Hangt ervanaf waar je werkt. Banken zijn wat formeler, daar zou ik geen combi's maken. (En ook niet zonder stropdas verschijnen...)quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef horney_dorney het volgende:
dat laatste zou ik dus niet doen. Ik heb echt nog nooit een extra broek gekocht of besteld bij een pak want zo hard slijt het echt niet.
Koop dan liever een losse broek in een andere kleur welke te combineren is met het jasje. Bijv. een grijze/beige broek is prima te combineren met een navy jasje. Hangt wel een beetje af hoe je verwacht wordt te verschijnen.
Met een zwart pak naar je werkquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Jett het volgende:
Je hebt geen pak?![]()
Heb je nooit een gala gehad ofzo.
Oja 250,- max ;')
Tijdens een gala hoor je dus geen pak te dragenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Jett het volgende:
Je hebt geen pak?![]()
Heb je nooit een gala gehad ofzo.
Oja 250,- max ;')
Op een school gala maakt dat geen ruk uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Tijdens een gala hoor je dus geen pak te dragen
Dat casual friday daar heb ik zo'n pesthekel aan, moet je er dan opeens niet meer netjes en representatief uitzien?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef Rapaille het volgende:
Als het bij de rabobank is hoeft het geen goed pak te zijn, nog nooit zoveel slechte pakken bij elkaar gezien (nouja... behalve bij ambtenaren-stations zoals in den haag).
Ga inderdaad voor minimaal 3 pakken, ik zou nog iets meer shirts nemen voor de afwisseling (2x wit, 2x lichtblauw, 2x iets met blauw/wit is de basis). Gelijk een zooi dassen erbij en hopen op Casual Friday
De maatpakken van Suit supply zijn wat prijs/kwaliteit verhouding betreft erg goed hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef JamesGarner het volgende:
Zoals al gezegd; met dat budget ga je niet ver komen.
Trek wat geld uit voor één echt goed pak en haal verder wat prul van de H&M of de C&A.
Suit Supply is qua prijzen een afrader.
loop je ook maanden lang 5 dagen per week in dezelfde spijkerbroek rond......?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef Patrick87 het volgende:
3 pakken? Waarom in hemelsnaam? Ik kan toch gewoon een mooi pak kopen bij WE of iets dergelijk en dan kan ik als die naar de stomerij moet mooi weer even het C&A ding aan. Koop ik er een paar overhemden bij voor de variatie en klaar?
Of mis ik nu iets. Volgensmij is drie een beetje overdreven?
Ik zie er zelf altijd netjes en representatief uit. Shirt en nette broek ziet er net genoeg uit als je geen contact hebt met klanten. Ik zie liever persoonlijk iemand liever iemand in een goed shirt. Ik denk wel dat ik een uitzondering ben, ben ook meer een liefhebber.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat casual friday daar heb ik zo'n pesthekel aan, moet je er dan opeens niet meer netjes en representatief uitzien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |