quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef Patrick87 het volgende:[..]
Als ik op die site kijk moet het net ongeveer lukken voor die prijs, zeker met maar 1 jasje ipv 2.
Een paar punten:
Winkels als de zara/H&M/WE/C&A hebben natuurlijk wel winkelpersoneel maar dat dient er meer voor om de kleding recht te trekken dan om jou te adviseren. Bij SS kunnen ze dat wel (misschien wel niet zo goed maar ze kunnen je zeker helpen een paar goede keuzes te maken) Logisch gevolg is wel dat je meer betaald bij SS. (en natuurlijk is de kwaliteit daar wel wat beter dan bij de C&A)
Mocht je toch voor zo'n soort winkel gaan: Ga dan naar de H&M of Zara. WE en C&A zijn redelijk ouderwets, de andere twee haal je in ieder geval nog een "redelijk mooi gesneden" pak vandaan.
Persoonlijk zou ik dus wat meer geld voor dit geintje uittrekken (helemaal omdat je volgend jaar een stage hebt van een half jaar) en gewoon 2 pakken halen bij de SS. (of in ieder geval alvast 1, en dan misschien later nog 1) Als je die pakken eenmaal hebt (+ wat overhemden en dassen, ga voor veilige combi's) dan kan je later altijd nog extra overhemden en dassen kopen bij zaken als de hema/zara/we/etc. Maar zorg er voor dat de basis goed is, ook al kost dat dan misschien iets meer dan je graag zou willen.
Overigens, 2 broeken bij een pak kan natuurlijk best maar ik zou niet (zoals hierboven ergens is voorgesteld) voor een combi gaan als khaki broek/navy jasje. Als je dus 2 broeken neemt, neem dan wel 2 dezelfde broeken. Maar persoonlijk zou ik dan gewoon een tweede pak aanschaffen.