abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 april 2007 @ 00:27:49 #76
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48240777
Niets mis met SS, kost ook niet veel hoor. 200-300e heb je een mooi pak. En zoals gezegd, ga anders even langs de outlet (bataviastad zit er ook een), kan je soms ook nog wat moois scoren, zeker als je een wat minder gangbare maat hebt

Verder zou ik ontzettend vere van de CA vandaan blijven, of je wilt uitstralen dat je 2e hands auto's verkoopt. Zeker binnen een bedrijf als de rabobank valt het nogal op als je in een of ander sloeberpak komt aanzetten.
  donderdag 12 april 2007 @ 08:30:25 #77
89297 BigB
tja.........
pi_48244295
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Patrick87 het volgende:
Ik ben erachter mensen. Altijd in het pak, stropdas verplicht, driedeling hoeft niet. Jasje zal ik niet zo vaak aan hoeven te hebben.

Kan ik niet gewoon naar de winkel en 1 jasje kopen en 2 broeken, of is dat heel raar? Dan heb ik totaal 2 jasjes, drie broeken en wat overhemden en stropdassen, klaar toch?
Bij SS kun je gewoon een losse broek krijgen bij je jasje.
  donderdag 12 april 2007 @ 08:44:56 #78
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_48244535
bovendien kun je toch gewoon gaan kijken en de prijslabels checken? Zelfs bij Pauw staat gewoon op de labels wat alles moet kosten Je bent echt niet verplicht te kopen!

Die outlet is zo'n gek idee nog niet! Ik heb er vorig jaar voor 200 euro een mooie donkerblauwe gehaald, was afgeprijsd van 450 euro maar het stofje was dan ook erg mooi en had werkende knoopsgaatjes. Maar voor 150-200 euro hing er nog veel meer wat prima dagelijks draagbaar is.
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
  donderdag 12 april 2007 @ 09:15:12 #79
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48245074
Niks mis met de outlets, SS krijgt elke week een nieuwe lading pakken binnen en aan het einde van het seizoen gaat alles richting de outlets
pi_48246792
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef Patrick87 het volgende:

[..]

Als ik op die site kijk moet het net ongeveer lukken voor die prijs, zeker met maar 1 jasje ipv 2.
Een paar punten:

Winkels als de zara/H&M/WE/C&A hebben natuurlijk wel winkelpersoneel maar dat dient er meer voor om de kleding recht te trekken dan om jou te adviseren. Bij SS kunnen ze dat wel (misschien wel niet zo goed maar ze kunnen je zeker helpen een paar goede keuzes te maken) Logisch gevolg is wel dat je meer betaald bij SS. (en natuurlijk is de kwaliteit daar wel wat beter dan bij de C&A)

Mocht je toch voor zo'n soort winkel gaan: Ga dan naar de H&M of Zara. WE en C&A zijn redelijk ouderwets, de andere twee haal je in ieder geval nog een "redelijk mooi gesneden" pak vandaan.

Persoonlijk zou ik dus wat meer geld voor dit geintje uittrekken (helemaal omdat je volgend jaar een stage hebt van een half jaar) en gewoon 2 pakken halen bij de SS. (of in ieder geval alvast 1, en dan misschien later nog 1) Als je die pakken eenmaal hebt (+ wat overhemden en dassen, ga voor veilige combi's) dan kan je later altijd nog extra overhemden en dassen kopen bij zaken als de hema/zara/we/etc. Maar zorg er voor dat de basis goed is, ook al kost dat dan misschien iets meer dan je graag zou willen.

Overigens, 2 broeken bij een pak kan natuurlijk best maar ik zou niet (zoals hierboven ergens is voorgesteld) voor een combi gaan als khaki broek/navy jasje. Als je dus 2 broeken neemt, neem dan wel 2 dezelfde broeken. Maar persoonlijk zou ik dan gewoon een tweede pak aanschaffen.
pi_48252679
Bedankt hoor mensen, ik ben er nu wel uit. Ik ga voor rond de 400 euro naar de SS en koop dan een jasje, twee broeken en een paar overhemden. Moet vast wel gaan lukken! Ik kan er volgend jaar altijd nog een extra jasje bij kopen indien nodig.
pi_48253785
Wijze beslissing
pi_48254298
Zei iemand in dit topic niet dat je voor overhemden niet bij SS moet zijn, maar beter naar de Hema? .
pi_48254398
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
Zei iemand in dit topic niet dat je voor overhemden niet bij SS moet zijn, maar beter naar de Hema? .
Ik heb een overhemd van de Suit Supply en na een paar keer wassen zitten er kreukjes en vouwtjes aan de naden die niet weg te strijken zijn. Het kan aan mijn strijkkunsten liggen (alhoewel andere overhemden prima lukken) , ik had iig iets meer verwacht van de kwaliteit van overhemden van de SS..
  donderdag 12 april 2007 @ 15:23:29 #85
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48257316
SS heeft weinig keus qua overhemden vond ik
pi_48261260
Welke plaats zou dan aan te raden zijn qua overhemden?

Ik denk trouwens dat ik er dan nog wel 1 koop bij SS, omdat ik de maat even moeten weten, die weet ik namelijk niet
  donderdag 12 april 2007 @ 18:09:20 #87
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_48262299
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Patrick87 het volgende:
Welke plaats zou dan aan te raden zijn qua overhemden?

Ik denk trouwens dat ik er dan nog wel 1 koop bij SS, omdat ik de maat even moeten weten, die weet ik namelijk niet
Ik zou WE doen. maarja ga gewoon kijken.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_48269171
Ik heb een pak bij suit supply gekocht, inclusief 2 overhemden was het rond de 500 ¤. Hij werd wel op maat gemaakt nog op de middag dat ik hem en hij zit als gegoten.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_48276399
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb een pak bij suit supply gekocht, inclusief 2 overhemden was het rond de 500 ¤. Hij werd wel op maat gemaakt nog op de middag dat ik hem en hij zit als gegoten.
Das wel prijzig, ik hoop dat ik het met iets minder ga redden.

Wat zijn trouwens kleuren overhemden die bij een zwart pak passen? Zijn er ergens websites oid die de goede combinaties aangeven. Ik vind zelf donkerblauw met een donkerrode stropdas altijd wel sjiek, maar misschien is dat wel heel fout, ik weet het niet?
  vrijdag 13 april 2007 @ 00:09:35 #90
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48276531
Zelf ben ik niet zo van het zwart, is mij te kerkelijk . Maar een beetje durf mag wel, je moet niet bepaald uit de band springen als stagiar maar iets hips mag wel, je bent 20 geen 45.

stiekem vond ik die ajax pakken met rose zuurstok stropdassen vet
  vrijdag 13 april 2007 @ 00:12:33 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48276621
Hou het gewoon simpel: Witte blouse, en een gekleurde stropdas. Rood, donkerblauw, roze (als je iets anders wil )..

Het is een persoonlijke keuze imo, dus ga zelf eens kijken en laat je informeren. Verkopers zijn er niet voor niks. .
pi_48276732
Ik ga zeker kijken en nogmaals bedankt voor jullie hulp!

Heb nog een laatste vraagje, iemand nog aanbiedingen gezien in omgeving groningen?

Neem bijv. deze: http://www.pietzoomers.com/ 2 voor 350. Jammer dat het totaal niet in de buurt zit, maar misschien heeft een andere winkel hier wel een aanbieding.
  vrijdag 13 april 2007 @ 00:20:28 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48276801
http://www.schomakermannenmode.nl/ ofzo?

Google is your friend.
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:19:28 #94
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_48299806
Roetgerink in Enter (ook niet echt in de buurt) heeft Frans Molenaar pakken in de aanbieding. Pak in combinatie met 2 overhemden en 2 stropdassen voor 285 euro..
pi_48300543
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef Patrick87 het volgende:

Heb nog een laatste vraagje, iemand nog aanbiedingen gezien in omgeving groningen?
misschien: harvie.nl

zie verder de OP van Herenkleding voor ware fijnproevers #2 voor meer adressen en linkjes
pi_48394179
Ok, ik ben eruit, ik ga morgen over overmorgen even langs bij SuitSupply en laat me goed adviseren. Met 400-450 euro moet ik een heel eind komen.

Heb nog wel een belangrijke vraag. Redt ik het wel met 1 jasje, 12 weken lang? Ik werk namelijk 5 dagen in de week. Misschien af en toe in de douche hangen om te stomen? Ben namelijk bang dat ik voor 450 euro geen 2 pakken + overhemd bij suitsupply haal.
pi_48400157
Geen zwart pak he. Das voor begrafenissen. Antraciet of navy! En ach, of je het red ligt er maar net aan wat je allemaal met dat jasje doet 12 weken lang. Maar hang het niet in de douche, breng het dan gewoon naar de stomerij voor 1 middag.
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:50:00 #98
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48408350
Je pak moet een dag rusten. Voor die 450 wordt het krap in een gewone vestiging als je ook nog overhemden wil. Bel eens naar een SS outlet bij jou in de buurt, vraag of ze in je maat iets hebben hangen (blauw en grijs) voor onder de 200 (meestal hebben ze dat wel) en neem nog wat overhemden mee, die zijn in de outlet ook vaak een stuk goedkoper (vanaf 10 euro al, dut zeker de moeite waard)
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:20:12 #99
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_48409182
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Patrick87 het volgende:
Ok, ik ben eruit, ik ga morgen over overmorgen even langs bij SuitSupply en laat me goed adviseren. Met 400-450 euro moet ik een heel eind komen.

Heb nog wel een belangrijke vraag. Redt ik het wel met 1 jasje, 12 weken lang? Ik werk namelijk 5 dagen in de week. Misschien af en toe in de douche hangen om te stomen? Ben namelijk bang dat ik voor 450 euro geen 2 pakken + overhemd bij suitsupply haal.
Voor dat geld kun je veel beter naar de overkant, Styl en Rinket (?)
pi_48409486
Ik weet niet of je de winkel in de stad hebt maar in de Hout-brox hebben ze nu een mooi pak in de aanbieding van 299 voor 199. Het is in blauw of heel donker grijs met een zeer licht streepje.En de stof is echt mooi (een stuk beter als die van de V&D en dergelijke).
misschien heb je er iets aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')