Nee, dat lijkt me niet prima, maar doe waar je je tov bij voeltquote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Patrick87 het volgende:
Misschien maak ik nu een domme opmerking, maar een pak was je toch ook niet zomaar? Als je dan meerdere pakken hebt dan wissel je ze om de paar dagen af ofzo?
Als ik er 2 heb, 1 vd C&A en 1 vd WE dan is het toch prima lijkt me?
Mijn ervaring leert dat het beter is om er drie te hebben. Meestal is er een bij de stomerij, een aan en een op reserve in de kast. (Ik knoei vaakquote:Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Patrick87 het volgende:
Misschien maak ik nu een domme opmerking, maar een pak was je toch ook niet zomaar? Als je dan meerdere pakken hebt dan wissel je ze om de paar dagen af ofzo?
Als ik er 2 heb, 1 vd C&A en 1 vd WE dan is het toch prima lijkt me?
Pantalon -> 2 weken. iedere week dat ding naar de stomerij brengen is een dure grap. Colbert kan langer. Reken er verder op dat de meeste stomerijen er 3-4 dagen over doen. Ik betaal 6,25 eur per pantalon.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef Patrick87 het volgende:
Ik kan me eerst wel een maandje redden in mn huidige pak? Of is dat al te lang?
Na hoeveel dagen dragen moet zo'n ding eigenlijk ongeveer naar de stomerij?
Dit is absoluut niet waar. Hangt namelijk heel erg af van de afdeling (en deels welke bank). Op sommige afdelingen heerst totaal geen pakkencultuur.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Artbij het volgende:
Rabobank (alle banken) is altijd volledig in pak.
Ik weet niet of ik je nu helemaal begrijp. Maar als je bedoelt dat je kleuren wilt gaan combinerenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Patrick87 het volgende:
Kan ik niet gewoon naar de winkel en 1 jasje kopen en 2 broeken, of is dat heel raar? Dan heb ik totaal 2 jasjes, drie broeken en wat overhemden en stropdassen, klaar toch?
Daar had je toch ook een SuitSupply maatpak voor?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
Suit Supply heeft vooral pakken van rond de 350 euro. Personeel hier in Groningen is vrij matig.
Ik ben nooit bij Suit Supply in Groningen geweest. Misschien zijn daar de pakken inderdaad rond de 350 euro. Waar ik kom (Amsterdam, Schiphol en langs de A4) zijn de meeste pakken tussen de 200 en 300 euro. Persoonlijk vind ik de Napoli mooi en die kost 300 euro. Met een ABN YP-pas krijg je 10% korting en kom je dus op 270 euro uit voor een mooi pak. Duurder hoeft het niet te zijn (tenzij je aanpassingen nodig hebt om het pak beter passend te maken).quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
Suit Supply heeft vooral pakken van rond de 350 euro. Personeel hier in Groningen is vrij matig.
Dutch constructionquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Patrick87 het volgende:
Kan ik niet gewoon naar de winkel en 1 jasje kopen en 2 broeken, of is dat heel raar?
Als ik op die site kijk moet het net ongeveer lukken voor die prijs, zeker met maar 1 jasje ipv 2.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef perfectdreft het volgende:
Ze hebeen uiteraard ook gewoon een site waar wat prijzen op staan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |