abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48200594
Misschien maak ik nu een domme opmerking, maar een pak was je toch ook niet zomaar? Als je dan meerdere pakken hebt dan wissel je ze om de paar dagen af ofzo?

Als ik er 2 heb, 1 vd C&A en 1 vd WE dan is het toch prima lijkt me?
  woensdag 11 april 2007 @ 00:35:55 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48201440
Laten stomen, of in de badkamer hangen, heb ik iig geleerd?
  woensdag 11 april 2007 @ 07:09:54 #53
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_48203910
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Patrick87 het volgende:
Misschien maak ik nu een domme opmerking, maar een pak was je toch ook niet zomaar? Als je dan meerdere pakken hebt dan wissel je ze om de paar dagen af ofzo?

Als ik er 2 heb, 1 vd C&A en 1 vd WE dan is het toch prima lijkt me?
Nee, dat lijkt me niet prima, maar doe waar je je tov bij voelt
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  woensdag 11 april 2007 @ 09:19:38 #54
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_48205469
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:07 schreef Patrick87 het volgende:
Misschien maak ik nu een domme opmerking, maar een pak was je toch ook niet zomaar? Als je dan meerdere pakken hebt dan wissel je ze om de paar dagen af ofzo?

Als ik er 2 heb, 1 vd C&A en 1 vd WE dan is het toch prima lijkt me?
Mijn ervaring leert dat het beter is om er drie te hebben. Meestal is er een bij de stomerij, een aan en een op reserve in de kast. (Ik knoei vaak )
Sommige pakken kun je in de wasmachine flikkeren, ik heb daar weinig ervaring mee (scheelt je wel het een en ander aan stomerij kosten)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_48205667
Heb ik wat gemist of heeft de TS nog niet uitgelegd of hij echt wel elke dag in pak moet of bij bepaalde gelegenheden? Dan kunnen we ook iets beter adviseren?
pi_48205926
Rabobank (alle banken) is altijd volledig in pak. Dus ook niet gecombineerd met verschillende kaki broeken en navy jasjes zoals iemand net zei.

TS loop eens door de stad, genoeg keus denk ik zo.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_48207750
Ik kan me eerst wel een maandje redden in mn huidige pak? Of is dat al te lang?

Na hoeveel dagen dragen moet zo'n ding eigenlijk ongeveer naar de stomerij?
  woensdag 11 april 2007 @ 11:22:55 #58
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_48209161
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef Patrick87 het volgende:
Ik kan me eerst wel een maandje redden in mn huidige pak? Of is dat al te lang?

Na hoeveel dagen dragen moet zo'n ding eigenlijk ongeveer naar de stomerij?
Pantalon -> 2 weken. iedere week dat ding naar de stomerij brengen is een dure grap. Colbert kan langer. Reken er verder op dat de meeste stomerijen er 3-4 dagen over doen. Ik betaal 6,25 eur per pantalon.

Een fatsoenlijke jas is trouwen ook aan te raden... pak + pauperjas / felgekleurde jas is not done
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_48211239
iedereen geeft verschillend advies hier, als ik TS was zou ik het spoor bijster raken
  woensdag 11 april 2007 @ 12:47:58 #60
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_48212130
Ik ook, maar aangezien de topic titel Suit supply is even my 2 cents:

het is wellicht verstandig om, als je toch een pak koopt, het meteen goed te doen. De pakken van SS zijn duurder, maar ook beter dan andere hier genoemde alternatieven. Ik zou zeggen: het is even een investering, maar koop gewoon daar 2 pakken. Een navy en een antraciet, geen raar gedoen met streepjes. Laat ze door de mensen daar ook aanpassen waar nodig. Tailleren, inkorten, dat soort dingen. Heb je 2 pakken die je kunt afwisselen en met een beetje goede zorg gaan ze lang mee. Zie het dus als een investering.

Je moet je pakken ZEKER niet iedere 2 weken naar de stomerij brengen, ook je broeken niet. Tenzij je een echte knoeimuts bent.

Koop liever een goede kleding borstel (kost je zo'n 5 tientjes), daarmee kun je namelijk het vuil uit je pakken borstelen en hoef je ze veel minder vaak te stomen. Blijft je pak veel beter van want te vaak stomen is gewoon niet goed. Bovendien haal je dat geld er snel genoeg uit. Wel kun je zo af en toe tussendoor je pak eens ophangen in de badkamer tijdens het douchen, soort ministoombad waardoor 'ie er weer wat beter uitziet.
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
  woensdag 11 april 2007 @ 13:15:23 #61
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_48213163
quote:
Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Artbij het volgende:
Rabobank (alle banken) is altijd volledig in pak.
Dit is absoluut niet waar. Hangt namelijk heel erg af van de afdeling (en deels welke bank). Op sommige afdelingen heerst totaal geen pakkencultuur.

Misschien is het voor TS verstandig om daar eerst achter te komen voordat je geld uitgeeft aan een pak. Misschien is een aantal pantalons en overhemden voldoende.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  woensdag 11 april 2007 @ 15:57:44 #62
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48219098
Gast, ga naar SuitSupply, zo nodig naar een outlet (Roermond/Rozendaal) als je onder de 200 wil blijven. Van C&A pakken wordt niemand vrolijk, WE en andere hiergenoemde alternatieven zijn werkelijk om te huilen.
pi_48220413
Ik ben erachter mensen. Altijd in het pak, stropdas verplicht, driedeling hoeft niet. Jasje zal ik niet zo vaak aan hoeven te hebben.

Kan ik niet gewoon naar de winkel en 1 jasje kopen en 2 broeken, of is dat heel raar? Dan heb ik totaal 2 jasjes, drie broeken en wat overhemden en stropdassen, klaar toch?
  woensdag 11 april 2007 @ 16:33:55 #64
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48220655
Ik vind het een strak (in pak ) plan!

Mits in dezelfde kleur natuurlijk .

Ik heb ook thuis 2 zwarte broeken en 1 zwart jasje. (Ja, zwart.)
  woensdag 11 april 2007 @ 16:35:24 #65
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_48220733
Suit Supply heeft vooral pakken van rond de 350 euro. Personeel hier in Groningen is vrij matig.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:39:47 #66
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_48220927
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Patrick87 het volgende:
Kan ik niet gewoon naar de winkel en 1 jasje kopen en 2 broeken, of is dat heel raar? Dan heb ik totaal 2 jasjes, drie broeken en wat overhemden en stropdassen, klaar toch?
Ik weet niet of ik je nu helemaal begrijp. Maar als je bedoelt dat je kleuren wilt gaan combineren
Persoonlijk zou ik dat nooit doen, want het ziet er niet uit. Of je draagt een pak of niet.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_48221033
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Heerlijkheid het volgende:

Suit Supply heeft vooral pakken van rond de 350 euro. Personeel hier in Groningen is vrij matig.
Daar had je toch ook een SuitSupply maatpak voor?
  woensdag 11 april 2007 @ 16:45:57 #68
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_48221194
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
Suit Supply heeft vooral pakken van rond de 350 euro. Personeel hier in Groningen is vrij matig.
Ik ben nooit bij Suit Supply in Groningen geweest. Misschien zijn daar de pakken inderdaad rond de 350 euro. Waar ik kom (Amsterdam, Schiphol en langs de A4) zijn de meeste pakken tussen de 200 en 300 euro. Persoonlijk vind ik de Napoli mooi en die kost 300 euro. Met een ABN YP-pas krijg je 10% korting en kom je dus op 270 euro uit voor een mooi pak. Duurder hoeft het niet te zijn (tenzij je aanpassingen nodig hebt om het pak beter passend te maken).
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  woensdag 11 april 2007 @ 18:15:13 #69
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48224275
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Patrick87 het volgende:

Kan ik niet gewoon naar de winkel en 1 jasje kopen en 2 broeken, of is dat heel raar?
Dutch construction


Je doet ons volk eer aan
pi_48231179
Nu kost een pak bij Suit Suppy opeens weer 350 euro, ik dacht dat het al begon bij 180 tot 200 euro?

Ik waardeer jullie hulp echt, maar echt iedereen spreekt elkaar tegen. Ik wil gewoon weten of ik geen modderfiguur sla als ik straks daar twee pakken wil voor rond de 400 euro.
pi_48231718
Bel ze effe, "Hoi met Jan Jansen... zeg, die pakken bij jullie he? Wat moeten die ongeveer kosten?"
pi_48232620
Ze hebeen uiteraard ook gewoon een site waar wat prijzen op staan....
pi_48237355
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef perfectdreft het volgende:
Ze hebeen uiteraard ook gewoon een site waar wat prijzen op staan....
Als ik op die site kijk moet het net ongeveer lukken voor die prijs, zeker met maar 1 jasje ipv 2.
  woensdag 11 april 2007 @ 23:49:30 #74
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48239527
Denk niet dat je daar losse broeken krijgt die bij je jasje passen..

Pakken kosten 200-300 en als je in de outlet gaat kun je ze voor 100-200 meenemen, best de moeite waard.

Wat je ook doet, ga niet voor iets van WE/C&A, dat is echt geen waar voor je geld in tegenstelling tot SuitSupply, die kwalitatief goede producten leveren voor een niet al te hoge prijs.
pi_48239880
Zit er ook een Jacq Hensen in de buurt? Die heeft ook hele nette pakken voor redelijke prijzen.
De beat gaat steeds maar door.... GEWELDIG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')