Ik ook want ik ben niet voor Ajaxquote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je gelijk hebt.
Wij ookquote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef jna het volgende:
We houden het gewoon spannend joh
Stel je voor, PSV play-offsquote:
Die heeft het ook voor goed afgedaan met zijn gelul over een punt ingelopen en het slechte veld. Lul de behangerquote:Op maandag 9 april 2007 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
''Are you talkin to me?''
Al die moeite om 3de te worden en dan zijn we nog geen underdogquote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Die vuile huichelaar Marcel Brands:
''PSV wordt denk ik gewoon kampioen''
Ja joh lekker in de underdogpositie blijven hangen he
Vrijdag staan we mischien eerste!!quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef denthemen het volgende:
Wij worden godverdomme gewoon kampioen!!!!
Wij zijn godverdomme de beste!!!!!!!quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef denthemen het volgende:
Zo is het maar netquote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef denthemen het volgende:
Is het niet: ik heb me neergelegd bij de play-offs?quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ik heb me neergelegd bij t kampioenschap
ik ga de wedstrijd missen, hopelijk mis ik een legendarische pot.quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vrijdag staan we mischien eerste!!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil nog steeds dood en als AZ kampioen wordt dan verhang ik mezelf.
ik doe niet aan feestdagen. heb nog wel een kruk en een paar meter draad over, heb je daar wat aan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil nog steeds dood en als AZ kampioen wordt dan verhang ik mezelf.
Iedereen fijne feestdagen gehad?
Schoen eet topicquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Aanvoerder het volgende:
als AZ kampioen wordt dan verhang ik mezelf.
Utrecht in vorm yeah rightquote:Op maandag 9 april 2007 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
denk het niet. Twente wil gewoon graag winnen, vooral die Rutten wil die wil natuurlijk winnen van zn oude club. Utrecht is gewoon in vorm, ze winnen gewoon knap met 3-0 van WillemII die vorige week nog van NEC wonnen.
Heerenveen gaat winnen daar, die strijden voor hun laatste kansquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:32 schreef Cordoba32 het volgende:
AZ heeft een makkelijk programma en verslikt zich niet in kleintjes. Nee zondag was DE kans.......
Voordeel is dat AZ nog steeds geen 1e staat en 't nog steeds niet in eigen hand heeft en dus nog steeds niet écht druk heeft….. Die praten zich ook constant in de underdog-rol wat lekker makkelijk is… maar uiteindelijk zullen ze er miss nog met de titel vandoor gaan!! :Squote:Op dinsdag 10 april 2007 08:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heerenveen gaat winnen daar, die strijden voor hun laatste kans
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef SiemeN het volgende:
Als AZ geen punten verspeelt hoop ik eigenlijk dat PSV dat ook niet doet..
Kwalitatief zullen ze daar tekort komen denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heerenveen gaat winnen daar, die strijden voor hun laatste kans
Al mijn hoop is op Alves gevestigd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kwalitatief zullen ze daar tekort komen denk ik.
Mooi samengevat!quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:50 schreef El_Bassie het volgende:
Feit is gewoon dat PSV nog altijd titelkandidaat nummer één is, want zij staan 2 punten los. Daarna komt AZ op basis van doelsaldo. Dan pas komt Ajax. Toch is alles nog open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |