abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48141004
In de verkiezingscampagne wilde hij :
Hoge inkomens aanpakken, nu als minister komt er geen hogere belasting voor hoge inkomens.
Hypotheekrenteaftrek beperken, nu staat er in het regeeraccord dat er niets verandert.
Onderzoek naar de politieke steun aan Irak-oorlog, in het regeeraccoord staat dat ze er geen onderzoek naar gaan doen.

De verkiezingsuitslag was ook al dramatisch(voor PvdA).
Bos wist in half jaar tijd de PvdA in de peilingen van 61 zetels te halveren naar 33 op 22nov.Een bijzondere prestatie.

Wordt het niet eens tijd dat W.B. vertrekt als PvdA-leider, hij is verworden tot PvdA-lijder.
  maandag 9 april 2007 @ 12:10:03 #2
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_48141179
Vergeet niet dat hij er ook voor gezorgd heeft dat de pvda in de peiling op 66 heeft geholpen. Er zullen altijd peiken en dalen zijn en er moet meer gekeken worden naar de lange termijn.
Verder vind ik peilingen ongeloofwaardig.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  maandag 9 april 2007 @ 12:12:32 #3
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_48141245
Bos is een draaikont eerste klas, op hem stemmen is gewoon vragen om genaaid te worden
  maandag 9 april 2007 @ 12:13:34 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48141277

Wat een origineel topic...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 9 april 2007 @ 12:16:38 #5
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_48141373
Ik geloof dat jij het politieke stelsel niet helemaal begrijpt.....

Neemt niet weg dat het heel "raar" is dat de SP zo snel aan de kant gezet is en dat deze nergens in de provincies aan bod is gekomen. Als je de PvdA gaat bekritiseren, doe het dan daar en niet op deze manier. De dingen die jij noemt hebben gewoon met ons kiesstelsel te maken en dat is (desondanks) eigenlijk het beste wat er te krijgen is.
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_48142509
Wat een zeikerd ben je toch gtotep
pi_48142767
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef gtotep het volgende:
Hoge inkomens aanpakken, nu als minister komt er geen hogere belasting voor hoge inkomens.
Hypotheekrenteaftrek beperken, nu staat er in het regeeraccord dat er niets verandert.
Onderzoek naar de politieke steun aan Irak-oorlog, in het regeeraccoord staat dat ze er geen onderzoek naar gaan doen.
Regeren in Nederland kan alleen in coalities. Dat ebtekent dat je nooit al je ideeen kunt verwezenlijken.
quote:
Bos wist in half jaar tijd de PvdA in de peilingen van 61 zetels te halveren naar 33 op 22nov.Een bijzondere prestatie.
Peilingen zijn niets waard. Tevens: waarom is het falen zijn schuld, maar het hoogstaan in de peilingen niet aan zijn kwaliteiten te wijten>?
quote:
Wordt het niet eens tijd dat W.B. vertrekt als PvdA-leider, hij is verworden tot PvdA-lijder.
Wat een onzin. Het kan dat je vindt dat Bos weg moet, maar niet op basis van dit soort 'argumenten'.
pi_48142955
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef gtotep het volgende:

Wordt het niet eens tijd dat de PvdA vertrekt?
Ze zijn (net als de VVD en het CDA) toch totaal ongeloofwaardig geworden na alle verbroken beloften en de toestand waarin zij het land hebben gebracht?
Audaces fortuna juvat
  maandag 9 april 2007 @ 13:39:09 #9
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_48144016
zijn er echt nog mensen die Wouter de Kweetnietkabouter serieus nemen?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_48150831
PvdA-lijder .

Tja, hij kan beter opdoeken.
  maandag 9 april 2007 @ 20:18:23 #11
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48154786
Hij draait weer. Wat is het toch met die vent?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 9 april 2007 @ 20:24:53 #12
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48155051
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef PJORourke het volgende:
Hij is de oplossing voor het broeikaseffect: een generator op hem aansluiten en we hebben allemaal gratis stroom.
  maandag 9 april 2007 @ 21:58:28 #13
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_48158982
Ik ben het absoluut niet eens met Wouter Bos van de Pvdja (EU grondwet weet je wel), maar hij is absoluut niet meer een 'draaikont' dan andere politici, wellicht wat onhandig. De media heeft mooi de publieke opinie weten te bepalen. Door het woord 'draaikont' etc. constant te gebruiken gaan mensen het zelf geloven.
  maandag 9 april 2007 @ 21:59:31 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_48159033
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef PJORourke het volgende:
Issie toch ergens consequent in
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48165074
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:58 schreef rood_verzet het volgende:
Ik ben het absoluut niet eens met Wouter Bos van de Pvdja (EU grondwet weet je wel),
Die kende ik nog niet.
lollig
pi_48169169
quote:
Ik ben het absoluut niet eens met Wouter Bos van de Pvdja (EU grondwet weet je wel), maar hij is absoluut niet meer een 'draaikont' dan andere politici, wellicht wat onhandig. De media heeft mooi de publieke opinie weten te bepalen. Door het woord 'draaikont' etc. constant te gebruiken gaan mensen het zelf geloven.
M.a.w., hij wordt gedemoniseerd ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:38:02 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48169253
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

M.a.w., hij wordt gedemoniseerd ?
Alelen rechtse mensen worden gedemoniseerd. Bij linkse mensen wordt gewoon de waarheid verteld onder het motto 'vrijheid van meningsuiting' en zo.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_48169440
quote:
Een leugen moet je maar vaak genoeg herhalen en dan gaan mensen (en users) het geloven idd.
I´m back.
pi_48170642
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Alelen rechtse mensen worden gedemoniseerd. Bij linkse mensen wordt gewoon de waarheid verteld onder het motto 'vrijheid van meningsuiting' en zo.
Ah okay ! Ik werd al bang
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_48171429
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wordt je nooit eens moe van jezelf of past de slachtofferrol wel bij je?
pi_48171678
Ach, zodra de tegenstanders van een politicus hard roepen om diens vertrek als partijleider is het een meestal een goed teken.
kennelijk bestaat er dan nog altijd een gevaar dat Bos de langste adem blijkt te hebben, en uiteindelijk het vertrouwen van mensen terugwint dat hij de laatste verkiezingen opzichtig verloren had (om die grond is het natuurlijk ook onzin hema an te rekenen dat hij in de coalitiebesprekingen weinig eigen beleid erdoorheen kan drukken, verliezers hebben dan nooit het 'hoogste woord')
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_48172392
Bos moet bliven.
Dan weet ik tenminste zeker dat de PvdA(llochtonen) verliest bij de volgende verkiezingen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_48172823
quote:
Herhaling is de kracht van de reclame.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48173331
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 11:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wordt je nooit eens moe van jezelf of past de slachtofferrol wel bij je?
Ga er eens inhoudelijk op in in plaats van te trollen
pi_48174738
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga er eens inhoudelijk op in in plaats van te trollen
Beetje moeilijk bij de reacties die L_V geeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')