Dat is niet cynisch, dat is realistischquote:Op maandag 9 april 2007 13:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
net als je denkt dat het niet cynischer kan...
ik denk niet dat wij vieren er dan beter uitkomen?quote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef milagro het volgende:
Als hun vriendschap je zoveel waard is, Rooos, zoek een gemeenschappelijke vijand (vrouw uiteraard), echt, dat werkt
het eeuwige excuus van de cynicusquote:
ok, recspet.quote:
Wacht ik begreep je verkeerd. Ik dacht aan iemand die aan mijn kant staat..quote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef milagro het volgende:
Als hun vriendschap je zoveel waard is, Rooos, zoek een gemeenschappelijke vijand (vrouw uiteraard), echt, dat werkt
Dat A. weinig trek heeft om na een dag tot 9 uur gewerkt te hebben een lastig gesprek te hebben kan ik me prima voorstellen en daar zou ik dus vooral niet te veel van denken.quote:Op maandag 9 april 2007 13:08 schreef Rooosje het volgende:
[..]
ik denk niet dat wij vieren er dan beter uitkomen?
Het enige is dat ik dan wat sterker sta maar daar schiet ik weinig mee op..
quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
leg het ons hier nog even voor![]()
[..]
Het is niet alleen A hé, dat smsje aan S. kwam toevallig van A. maar dat kan net zo goed één van de vele kutsmsjes zijn..quote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Het is een idee om toch met S. en T. af te spreken. Kun je voorzichtig eens polsen wat A. voor problemen met je heeft.
oke dat is zeker mooi dat je er zo goed uit bent gekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:19 schreef Borkydude het volgende:
Fucking herkenbaar dit, ik heb de afgelopen 2 jaar precies hetzelfde gehad. Het waren echt m'n jeugdvriendjes, alles samen doen, ook vakanties en shit, maar ik had al een tijdje het idee dat ik het vijfde wiel was. Nu kregen we afgelopen zomer, op vakantie in Italie ruzie, en sindsdien is het een beetje over, ik heb ook niet echt heel veel behoefte meer aan ze. Ik zie ze nog wel wekelijks met voetbal en af en toe met uitgaan. Ik heb nu een veel bredere sociale kring, wat ik opzich wel relaxt vind.
Best eng, dat verhaal is tot in de details hetzelfde als het mijne...
het was dan ook geen serieuze tip, hè, al klopt het wel als een busquote:Op maandag 9 april 2007 13:08 schreef Rooosje het volgende:
[..]
ik denk niet dat wij vieren er dan beter uitkomen?
Het enige is dat ik dan wat sterker sta maar daar schiet ik weinig mee op..
...en de moraal van dit verhaal is?quote:Op maandag 9 april 2007 13:33 schreef Natalie het volgende:
Wij hadden een groepje van drie vriendinnen. E, M en ik. Vaak bij elkaar, veel lol. Je kent 't wel. Op een gegeven moment was er een regionale markt en gingen zowel E als ik er met een andere vriendin naartoe. M dacht dat we met z'n drietjes zouden gaan, en werd boos toen ze ontdekte dat wij dus met een ander gingen. Ze is er nooit overheen gekomen.
E en ik hebben meerdere pogingen gedaan om het te lijmen, maar M wilde er niets van weten.
Ik gok dat er al eerder wat loos was, want anders was 't wel weer goed gekomen.
Toch jammer, want M en ik kenden elkaar als vanaf dat we peuters waren. (in 't totaal ruim 13 jaar vriendinnen geweest)
Er zitten zeker wel echte vrienden in, maar ook een heel stel oppervlakkige kennissen, met wie het gewoon relaxt is om iets te doen. Voor mij is het meer zaak om gewoon een beetje met mensen te chillen, af en toe wat afspreken, zoals ik dat vroeger alleen met die 4 vrienden deed.quote:Op maandag 9 april 2007 13:29 schreef Rooosje het volgende:
[..]
oke dat is zeker mooi dat je er zo goed uit bent gekomen.
Ik heb best een brede sociale kring, maar dat is echt super oppervlakkig contact, mensen met wie ik het leuk heb met uitgaan en we komen bij elkaar op verjaardagen en feestjes.. maar absoluut geen mensen op wie ik terug kan vallen. Zie het niet als vrienden.. Dan heb ik nog die 6 andere meisjes met wie we ook op vakantie gaan, dat zijn wel echt leuke meiden alleen is dat al zo'n hechte groep dat ik daar nooit echt tussen zou kunnen en willen komen. Zoals ik al zei woon ik in een klein kutdorp en denk ik niet dat er hier verder mensen zijn voor wie het de moeite waard is om veel tijd in een vriendschap te steken.
Maar wat ik me afvraag, die bredere sociale kring die je nu hebt, zitten daar ook nieuwe vrienden tussen nu of zijn het echt kennissen?
oh dat is ook zonde zeg..quote:Op maandag 9 april 2007 13:33 schreef Natalie het volgende:
Wij hadden een groepje van drie vriendinnen. E, M en ik. Vaak bij elkaar, veel lol. Je kent 't wel. Op een gegeven moment was er een regionale markt en gingen zowel E als ik er met een andere vriendin naartoe. M dacht dat we met z'n drietjes zouden gaan, en werd boos toen ze ontdekte dat wij dus met een ander gingen. Ze is er nooit overheen gekomen.
E en ik hebben meerdere pogingen gedaan om het te lijmen, maar M wilde er niets van weten.
Toch jammer, want M en ik kenden elkaar als vanaf dat we peuters waren. (in 't totaal ruim 13 jaar vriendinnen geweest)
Op dit moment vind ik het heel erg, hoewel ik het van mezelf haat dat ik zo afhankelijk blijk te zijn..quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Er zitten zeker wel echte vrienden in, maar ook een heel stel oppervlakkige kennissen, met wie het gewoon relaxt is om iets te doen. Voor mij is het meer zaak om gewoon een beetje met mensen te chillen, af en toe wat afspreken, zoals ik dat vroeger alleen met die 4 vrienden deed.
Ik zag wat er gebeurd is al een tijdje aankomen, en ik heb me er ook voor ingezet om het te voorkomen, maar in mijn geval was het uiteindelijk onvermijdelijk. Op het einde was het ook gewoon niet meer leuk, maar toch vond ik het erg. Nu denk ik er anders over en boeit het me eigenlijk niet meer zoveel. Hoe is dat bij jou?
Erg jammer. Nog steeds. Maar het is alweer een lange tijd geleden.quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef Rooosje het volgende:
[..]
oh dat is ook zonde zeg..
wel een erg overdreven reactie van M., als je zeker weet dat jullie haar verder niet buitensloten
dit verhaal raakt kant nog wal ( of hoe gaat die uitdrukking ook alweer)quote:Op maandag 9 april 2007 13:33 schreef Natalie het volgende:
Als je een beetje sociaal bent zal alles uiteindelijk helemaal goedkomen, je gaat naar school, zit op een sport ofzo? Je leert sowieso altijd nieuwe mensen kennen waarmee je iets kan opbouwen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:43 schreef Rooosje het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik het heel erg, hoewel ik het van mezelf haat dat ik zo afhankelijk blijk te zijn..
misschien zakt dat bij iedereen wel na een tijdje en boeite het mij dan ook niet zoveel
maar op dit moment lijkt het me echt erg om ze kwijt te zijn, en zou ik me ondanks kennissen waarmee ik wel kan gaan stappen heel alleen voelen..
heb nu op dit moment verder geen mensen bij wie ik zo even langsga. Ja wel die 6 andere meiden maar dat doe ook altijd meer met die andere 3 vriendinnen erbij..
ik ga naar school in mijn dorp en fitness in mijn dorpquote:Op maandag 9 april 2007 13:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je een beetje sociaal bent zal alles uiteindelijk helemaal goedkomen, je gaat naar school, zit op een sport ofzo? Je leert sowieso altijd nieuwe mensen kennen waarmee je iets kan opbouwen.
Ik zou in ieder geval een beetje om je heen kijken.quote:Op maandag 9 april 2007 13:58 schreef Rooosje het volgende:
[..]
ik ga naar school in mijn dorp en fitness in mijn dorpdat is het stomme..
maar ach ja je hebt vast wel gelijk, zeker als ik hier weg ben kom ik natuurlijk nieuwe mensen tegen.
Maar nu loop ik wel een beetje op de zaken vooruit, eerst maar eens kijken of het ook echt niet meer goedkomt
Als ik zo je posts lees, zou er een ding kunnen zijn waaruit je zogenaamde arrogantie (zie ik neit zo, h oor, maara dat zouden anderen zo kunnen zien) zou blijken je neerbuigende manier van over je dorp spreken kunnen zijn. Je hang naar meer dan dat kleine, naar de rest van de wereld, en je dus misschien in hun ogen te goed voelen...quote:Op maandag 9 april 2007 13:58 schreef Rooosje het volgende:
[..]
maar ach ja je hebt vast wel gelijk, zeker als ik hier weg ben kom ik natuurlijk nieuwe mensen tegen.
Maar nu loop ik wel een beetje op de zaken vooruit, eerst maar eens kijken of het ook echt niet meer goedkomt
quote:Op maandag 9 april 2007 13:58 schreef Rooosje het volgende:
[..]
Oh god, dat ik nog eens vanuit het gedachte punt van een vrouw ga posten (of iig ga probereen).quote:Op maandag 9 april 2007 13:14 schreef Rooosje het volgende:
[..]
Het is niet alleen A hé, dat smsje aan S. kwam toevallig van A. maar dat kan net zo goed één van de vele kutsmsjes zijn..
Ik heb wel het idee dat S. het minst problemen heeft met mij, maar denk niet dat het allemaal bij A. vandaan komt..
ik vroeg mij alleen maar oprecht af wat je er precies mee wilde zeggen richting TS...quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef Natalie het volgende:
Tot zover mijn 'delen van ervaringen'. Ben blij dat de TS het waardeert, waarvoor het uiteindelijk bedoeld was. De rest: och, jullie hoeven er niets mee, wel? Kan je beter niets zeggen, is mijn advies.
miss heb je daar wel gelijk in.. zij vinden het namelijk wel helemaal te gek hierquote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ik zo je posts lees, zou er een ding kunnen zijn waaruit je zogenaamde arrogantie (zie ik neit zo, h oor, maara dat zouden anderen zo kunnen zien) zou blijken je neerbuigende manier van over je dorp spreken kunnen zijn. Je hang naar meer dan dat kleine, naar de rest van de wereld, en je dus misschien in hun ogen te goed voelen...
Kinderachtig of niet, het geeft wel een heel groot verschil aan. Als jij namelijk neerbuigend doet over jullie dorp, doe je dat eigenlijk ook over hen, want zij vinden het daar wel heerlijk. Zijn jullie toekomstideen ook heel anders, mbt studeren, op kamers gaan, reizen, de wereld ontdekken?quote:Op maandag 9 april 2007 14:15 schreef Rooosje het volgende:
[..]
miss heb je daar wel gelijk in.. zij vinden het namelijk wel helemaal te gek hier
maar heb er nooit zo over nagedacht, dat ze dat erg zouden vinden dat ik die mening niet deel.
zou ook wel kinderachtig zijn maar het zou kunnen idd..
Hoe is het volgens jou tot deze situatie gekomen dan?quote:Op maandag 9 april 2007 14:13 schreef Flashwin het volgende:
Ik kan me wel voorstellen hoe het tot deze situatie heeft kunnen komen.
Sorry TS, maar je bent voor je "vriendinnen" geen leuk persoon om mee om te gaan. Accepteer het en zoek mensen die het wel leuk vinden om met jou om te gaan.
Ga vooral niet krampachtig doen om leuk gevonden te worden. Wees vooral jezelf en nodig ze een keertje samen uit voor iets leuks. Degene die het meest problemen met jou heeft zou je ook eens apart kunnen vragen langs te komen en dan een eerlijk gesprek met haar aangaan zonder verwijten. Je kunt aangeven dat je haar vriendschap op prijs stelt en dat je het jammer vindt dat het de laatste tijd niet zo lekker ging, dat je graag wil dat jullie weer gezellig met elkaar om kunnen gaan. Jullie kennen elkaar al zo lang. Misschien dat zij kan aangeven waar de schoen wringt. Schiet niet in de verdediging als zijquote:Op maandag 9 april 2007 14:17 schreef Rooosje het volgende:
[..]
Hoe is het volgens jou tot deze situatie gekomen dan?
het is niet zo gek dat ik me afvraag waarom ze het niet meer leuk met me vinden toch?
We hebben het niet voor niets altijd (tot paar maanden terug dan) zo goed met elkaar kunnen vinden.
Bij jongens is er namelijk nooit een pispaaltjequote:Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bij een groep meiden is er altijd wel één die er net buiten valt of over geroddeld wordt. Volgens mij is dat een vrouwending.Gewoon nieuwe contacten / vrienden zoeken.
Je bedoelt, ze heeft dikkere tieten gekregen dan haar vriendinnen?quote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef Vivi het volgende:
Nounou, ms is TS wel écht veranderd. Ik vind wel dat haar "vriendinnetjes" dan niet om de hete brij moeten heendraaien.
Tsja, volgens mij kan ze dan zo'n beetje iedere vrouw mijden. Dat gaat ook niet werkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:35 schreef Friek_ het volgende:
Serieus, met zulke types die jij beschrijft zal ik nooit maar dan ook nooit omgaan.
Ik geloof er oprecht in dat er vrouwen zijn met hersenen die dit soort problemen ook mijden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij kan ze dan zo'n beetje iedere vrouw mijden. Dat gaat ook niet werken
Jah. Ik ken er een paar, en dat zijn net mannen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik geloof er oprecht in dat er vrouwen zijn met hersenen die dit soort problemen ook mijden.
Dan alsnog zal S. jarloer zijn omdat aandacht, aandacht is in wat voor vorm dan ook, en bij gebrek aan de 'totale andere jongens' zal aandacht van de niet leuke jongens ook leuk gevonden worden.quote:Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Rooosje het volgende:
[..]
hmm al zou dit kloppen (god zometeen vinden jullie me ook nog 'arrogant')..
Ik denk niet dat ze jaloers zijn.. daar doelde je op toch?
Vriendin T., en ik krijgen wel duidelijk de meeste aandacht (worden vaak de knapste genoemd en wat mooier figuur dan de andere twee).
Maar vriendin A. heeft een leuke vriend, en vriendin S. valt op totaal andere jongens als ik..
vriendin T. is de enige die jaloers is aangelegd, maar die heeft niets te klagen qua aandacht en is zelf een hele mooie meid..
Dus denk dat je theorie niet opgaat
Da's anders bij meisjes dan bij jongensquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef Rooosje het volgende:
We hebben gepraat en het is weer een beetje goed.
we hebben elkaar wat ergernissen opgebiecht (ze bleken zich op heel veel punten aan mij te ergeren en ik ga met een paar dingen die ik -onbewust- deed ook echt wat doen), en uiteindelijk besloten het opnieuw aan te kijken en kijken of het weer wta kan groeien...
ze hebben toegegeven dat de manier waarop niet zo leuk van ze was
bedankt voor de reacties, had niet verwacht dat dit nog zoveel mensen hier iets interesseert
Hij 'joah, dat geauwehoer ook de hele tijd'quote:
En dat zou dan weer een typische knullenoplossing zijn geweestquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Roquefort het volgende:
Dus nu hebben jullie het uitgepraat en alles is weer goed?
Wat een typische wijvenoplossing!![]()
Dit had evengoed met bier op te lossen geweest.
Maar je weet dus helemaal niet wat het probleem is?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Da's anders bij meisjes dan bij jongensIk had het nooit kunnen uitpraten, zijn we allemaal veel te gesloten voor. Ik kwam net nog zo'n knul tegen.
Hij:![]()
Ik:![]()
![]()
Het liep gewoon niet meer, ik had het idee dat die kereltjes jaloers waren op me, aangezien ze me op elk punt afkraakten. Als ik een vette telefoon had: "Wat een kutkleurquote:Op woensdag 11 april 2007 11:57 schreef jaoka het volgende:
[..]
En dat zou dan weer een typische knullenoplossing zijn geweest![]()
[..]
Maar je weet dus helemaal niet wat het probleem is?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |