Dat is niet cynisch, dat is realistischquote:Op maandag 9 april 2007 13:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
net als je denkt dat het niet cynischer kan...
ik denk niet dat wij vieren er dan beter uitkomen?quote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef milagro het volgende:
Als hun vriendschap je zoveel waard is, Rooos, zoek een gemeenschappelijke vijand (vrouw uiteraard), echt, dat werkt
het eeuwige excuus van de cynicusquote:
ok, recspet.quote:
Wacht ik begreep je verkeerd. Ik dacht aan iemand die aan mijn kant staat..quote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef milagro het volgende:
Als hun vriendschap je zoveel waard is, Rooos, zoek een gemeenschappelijke vijand (vrouw uiteraard), echt, dat werkt
Dat A. weinig trek heeft om na een dag tot 9 uur gewerkt te hebben een lastig gesprek te hebben kan ik me prima voorstellen en daar zou ik dus vooral niet te veel van denken.quote:Op maandag 9 april 2007 13:08 schreef Rooosje het volgende:
[..]
ik denk niet dat wij vieren er dan beter uitkomen?
Het enige is dat ik dan wat sterker sta maar daar schiet ik weinig mee op..
quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
leg het ons hier nog even voor![]()
[..]
Het is niet alleen A hé, dat smsje aan S. kwam toevallig van A. maar dat kan net zo goed één van de vele kutsmsjes zijn..quote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Het is een idee om toch met S. en T. af te spreken. Kun je voorzichtig eens polsen wat A. voor problemen met je heeft.
oke dat is zeker mooi dat je er zo goed uit bent gekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:19 schreef Borkydude het volgende:
Fucking herkenbaar dit, ik heb de afgelopen 2 jaar precies hetzelfde gehad. Het waren echt m'n jeugdvriendjes, alles samen doen, ook vakanties en shit, maar ik had al een tijdje het idee dat ik het vijfde wiel was. Nu kregen we afgelopen zomer, op vakantie in Italie ruzie, en sindsdien is het een beetje over, ik heb ook niet echt heel veel behoefte meer aan ze. Ik zie ze nog wel wekelijks met voetbal en af en toe met uitgaan. Ik heb nu een veel bredere sociale kring, wat ik opzich wel relaxt vind.
Best eng, dat verhaal is tot in de details hetzelfde als het mijne...
het was dan ook geen serieuze tip, hè, al klopt het wel als een busquote:Op maandag 9 april 2007 13:08 schreef Rooosje het volgende:
[..]
ik denk niet dat wij vieren er dan beter uitkomen?
Het enige is dat ik dan wat sterker sta maar daar schiet ik weinig mee op..
...en de moraal van dit verhaal is?quote:Op maandag 9 april 2007 13:33 schreef Natalie het volgende:
Wij hadden een groepje van drie vriendinnen. E, M en ik. Vaak bij elkaar, veel lol. Je kent 't wel. Op een gegeven moment was er een regionale markt en gingen zowel E als ik er met een andere vriendin naartoe. M dacht dat we met z'n drietjes zouden gaan, en werd boos toen ze ontdekte dat wij dus met een ander gingen. Ze is er nooit overheen gekomen.
E en ik hebben meerdere pogingen gedaan om het te lijmen, maar M wilde er niets van weten.
Ik gok dat er al eerder wat loos was, want anders was 't wel weer goed gekomen.
Toch jammer, want M en ik kenden elkaar als vanaf dat we peuters waren. (in 't totaal ruim 13 jaar vriendinnen geweest)
Er zitten zeker wel echte vrienden in, maar ook een heel stel oppervlakkige kennissen, met wie het gewoon relaxt is om iets te doen. Voor mij is het meer zaak om gewoon een beetje met mensen te chillen, af en toe wat afspreken, zoals ik dat vroeger alleen met die 4 vrienden deed.quote:Op maandag 9 april 2007 13:29 schreef Rooosje het volgende:
[..]
oke dat is zeker mooi dat je er zo goed uit bent gekomen.
Ik heb best een brede sociale kring, maar dat is echt super oppervlakkig contact, mensen met wie ik het leuk heb met uitgaan en we komen bij elkaar op verjaardagen en feestjes.. maar absoluut geen mensen op wie ik terug kan vallen. Zie het niet als vrienden.. Dan heb ik nog die 6 andere meisjes met wie we ook op vakantie gaan, dat zijn wel echt leuke meiden alleen is dat al zo'n hechte groep dat ik daar nooit echt tussen zou kunnen en willen komen. Zoals ik al zei woon ik in een klein kutdorp en denk ik niet dat er hier verder mensen zijn voor wie het de moeite waard is om veel tijd in een vriendschap te steken.
Maar wat ik me afvraag, die bredere sociale kring die je nu hebt, zitten daar ook nieuwe vrienden tussen nu of zijn het echt kennissen?
oh dat is ook zonde zeg..quote:Op maandag 9 april 2007 13:33 schreef Natalie het volgende:
Wij hadden een groepje van drie vriendinnen. E, M en ik. Vaak bij elkaar, veel lol. Je kent 't wel. Op een gegeven moment was er een regionale markt en gingen zowel E als ik er met een andere vriendin naartoe. M dacht dat we met z'n drietjes zouden gaan, en werd boos toen ze ontdekte dat wij dus met een ander gingen. Ze is er nooit overheen gekomen.
E en ik hebben meerdere pogingen gedaan om het te lijmen, maar M wilde er niets van weten.
Toch jammer, want M en ik kenden elkaar als vanaf dat we peuters waren. (in 't totaal ruim 13 jaar vriendinnen geweest)
Op dit moment vind ik het heel erg, hoewel ik het van mezelf haat dat ik zo afhankelijk blijk te zijn..quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Er zitten zeker wel echte vrienden in, maar ook een heel stel oppervlakkige kennissen, met wie het gewoon relaxt is om iets te doen. Voor mij is het meer zaak om gewoon een beetje met mensen te chillen, af en toe wat afspreken, zoals ik dat vroeger alleen met die 4 vrienden deed.
Ik zag wat er gebeurd is al een tijdje aankomen, en ik heb me er ook voor ingezet om het te voorkomen, maar in mijn geval was het uiteindelijk onvermijdelijk. Op het einde was het ook gewoon niet meer leuk, maar toch vond ik het erg. Nu denk ik er anders over en boeit het me eigenlijk niet meer zoveel. Hoe is dat bij jou?
Erg jammer. Nog steeds. Maar het is alweer een lange tijd geleden.quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef Rooosje het volgende:
[..]
oh dat is ook zonde zeg..
wel een erg overdreven reactie van M., als je zeker weet dat jullie haar verder niet buitensloten
dit verhaal raakt kant nog wal ( of hoe gaat die uitdrukking ook alweer)quote:Op maandag 9 april 2007 13:33 schreef Natalie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |