Jah. Ik ken er een paar, en dat zijn net mannen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik geloof er oprecht in dat er vrouwen zijn met hersenen die dit soort problemen ook mijden.
Dan alsnog zal S. jarloer zijn omdat aandacht, aandacht is in wat voor vorm dan ook, en bij gebrek aan de 'totale andere jongens' zal aandacht van de niet leuke jongens ook leuk gevonden worden.quote:Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Rooosje het volgende:
[..]
hmm al zou dit kloppen (god zometeen vinden jullie me ook nog 'arrogant')..
Ik denk niet dat ze jaloers zijn.. daar doelde je op toch?
Vriendin T., en ik krijgen wel duidelijk de meeste aandacht (worden vaak de knapste genoemd en wat mooier figuur dan de andere twee).
Maar vriendin A. heeft een leuke vriend, en vriendin S. valt op totaal andere jongens als ik..
vriendin T. is de enige die jaloers is aangelegd, maar die heeft niets te klagen qua aandacht en is zelf een hele mooie meid..
Dus denk dat je theorie niet opgaat
Da's anders bij meisjes dan bij jongensquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef Rooosje het volgende:
We hebben gepraat en het is weer een beetje goed.
we hebben elkaar wat ergernissen opgebiecht (ze bleken zich op heel veel punten aan mij te ergeren en ik ga met een paar dingen die ik -onbewust- deed ook echt wat doen), en uiteindelijk besloten het opnieuw aan te kijken en kijken of het weer wta kan groeien...
ze hebben toegegeven dat de manier waarop niet zo leuk van ze was
bedankt voor de reacties, had niet verwacht dat dit nog zoveel mensen hier iets interesseert
Hij 'joah, dat geauwehoer ook de hele tijd'quote:
En dat zou dan weer een typische knullenoplossing zijn geweestquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Roquefort het volgende:
Dus nu hebben jullie het uitgepraat en alles is weer goed?
Wat een typische wijvenoplossing!![]()
Dit had evengoed met bier op te lossen geweest.
Maar je weet dus helemaal niet wat het probleem is?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Da's anders bij meisjes dan bij jongensIk had het nooit kunnen uitpraten, zijn we allemaal veel te gesloten voor. Ik kwam net nog zo'n knul tegen.
Hij:![]()
Ik:![]()
![]()
Het liep gewoon niet meer, ik had het idee dat die kereltjes jaloers waren op me, aangezien ze me op elk punt afkraakten. Als ik een vette telefoon had: "Wat een kutkleurquote:Op woensdag 11 april 2007 11:57 schreef jaoka het volgende:
[..]
En dat zou dan weer een typische knullenoplossing zijn geweest![]()
[..]
Maar je weet dus helemaal niet wat het probleem is?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |