abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2007 @ 00:59:06 #151
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48164792
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 00:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik geloof er oprecht in dat er vrouwen zijn met hersenen die dit soort problemen ook mijden.
Jah. Ik ken er een paar, en dat zijn net mannen.

[fluitend]
'a friend with breasts and all the rest'
[/fluitend]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_48181159
Hej wat kut voor je! Helaas herken ik er wel iets in. Gewoon het gesprek aangaan, hoe moeilijk het ook is is een eerste stap. En mochten ze nou echt gewoon op deze voet doorgaan, dan zou ik snel op zoek gaan naar andere mensen om leuke dingen mee te doen. Ik had geluk dat ik examen deed en dus niet meer met ze op school zat maar misschien is voor jou zelf leuke, nieuwe dingen ondernemen een idee? Als ze je echt niet meer leuk vinden laten ze het contact gewoon doodbloeden maar dan mis je er toch ook niets aan? Het zal vast niet altijd makkelijk zijn maar de relatie die jullie nu met elkaar hebben lijkt me ook niet wat....
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:57:29 #153
163339 Obscurus
Erg obscure
pi_48182338
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Rooosje het volgende:

[..]

hmm al zou dit kloppen (god zometeen vinden jullie me ook nog 'arrogant')..
Ik denk niet dat ze jaloers zijn.. daar doelde je op toch?
Vriendin T., en ik krijgen wel duidelijk de meeste aandacht (worden vaak de knapste genoemd en wat mooier figuur dan de andere twee).
Maar vriendin A. heeft een leuke vriend, en vriendin S. valt op totaal andere jongens als ik..
vriendin T. is de enige die jaloers is aangelegd, maar die heeft niets te klagen qua aandacht en is zelf een hele mooie meid..

Dus denk dat je theorie niet opgaat
Dan alsnog zal S. jarloer zijn omdat aandacht, aandacht is in wat voor vorm dan ook, en bij gebrek aan de 'totale andere jongens' zal aandacht van de niet leuke jongens ook leuk gevonden worden.

damn ik praat schreef, hoop dat je het begrijpt!

En gooi het in de groep, of mail het anders naar iedereen, kunnen ze afzondelijk antwoord gegven en toch weten ze het allemaal tegelijk. (anders krijg je daar weer gezeik over)

Good Luck!
His legions, angel forms, who lay entranced. Thick as autumnal leaves that strow the brooks. Foto's@dART
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2007 @ 18:18:32 #154
163650 Greys
pi_48184980
Ik heb dan weer een hele andere mening klaarblijkelijk:
Dat je nog vriendinnen WILT zijn met ze?! Als ze er klaarblijkelijk plezier in hebben lullige grapjes over je te maken, die achter jou rug om veel meer echt bedoeld zijn dan dat ze lijken. En dat soort smsjes...
Echte vriendinnen spreken elkaar aan op dingen die irriteren. En nu moet jij op je knietjes of ze alsjeblieft nog vriendinnen met je willen zijn, omdat jij anders geen dingen meer kunt doen of durft te doen omdat je dan alleen bent? En hoe zit met dan met die meiden waarmee je ging eten, waar S toevallig ook bij was? Als S er niet bij was geweest had je toch ook een leuke avond gehad?

Ik zou fijn andere vriendinnen gaan zoeken. En dan liefst een paar die je WEL kunt vertrouwen en die geen lullige dingen achter je rug om gaan sms-en en bespreken. Okeeeeeee, alle vrouwen roddelen Maar op deze manier is het nogal laag. Ik zou ze niet meer hoeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48195746
We hebben gepraat en het is weer een beetje goed.
we hebben elkaar wat ergernissen opgebiecht (ze bleken zich op heel veel punten aan mij te ergeren en ik ga met een paar dingen die ik -onbewust- deed ook echt wat doen), en uiteindelijk besloten het opnieuw aan te kijken en kijken of het weer wta kan groeien...
ze hebben toegegeven dat de manier waarop niet zo leuk van ze was

bedankt voor de reacties, had niet verwacht dat dit nog zoveel mensen hier iets interesseert
Pluk de sinaasappels, maak jus d'orange..
[..]Check mn stamboom, ik kijk de kat eruit.. en pluk de vrucht.
Serieus ik vind dit heerlijk, lekker uitleven in de tuin van al het leven
pi_48196091
Wat dan ongeveer ?
pi_48198247
Dus nu hebben jullie het uitgepraat en alles is weer goed?

Wat een typische wijvenoplossing!
Dit had evengoed met bier op te lossen geweest.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_48210062
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef Rooosje het volgende:
We hebben gepraat en het is weer een beetje goed.
we hebben elkaar wat ergernissen opgebiecht (ze bleken zich op heel veel punten aan mij te ergeren en ik ga met een paar dingen die ik -onbewust- deed ook echt wat doen), en uiteindelijk besloten het opnieuw aan te kijken en kijken of het weer wta kan groeien...
ze hebben toegegeven dat de manier waarop niet zo leuk van ze was

bedankt voor de reacties, had niet verwacht dat dit nog zoveel mensen hier iets interesseert
Da's anders bij meisjes dan bij jongens Ik had het nooit kunnen uitpraten, zijn we allemaal veel te gesloten voor. Ik kwam net nog zo'n knul tegen.

Hij:
Ik:
  woensdag 11 april 2007 @ 11:52:42 #159
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48210204
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Borkydude het volgende:

Hij:
Ik:
Hij 'joah, dat geauwehoer ook de hele tijd'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_48210373
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:04 schreef Roquefort het volgende:
Dus nu hebben jullie het uitgepraat en alles is weer goed?

Wat een typische wijvenoplossing!
Dit had evengoed met bier op te lossen geweest.
En dat zou dan weer een typische knullenoplossing zijn geweest
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Da's anders bij meisjes dan bij jongens Ik had het nooit kunnen uitpraten, zijn we allemaal veel te gesloten voor. Ik kwam net nog zo'n knul tegen.

Hij:
Ik:
Maar je weet dus helemaal niet wat het probleem is?
pi_48210558
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:57 schreef jaoka het volgende:

[..]

En dat zou dan weer een typische knullenoplossing zijn geweest
[..]

Maar je weet dus helemaal niet wat het probleem is?
Het liep gewoon niet meer, ik had het idee dat die kereltjes jaloers waren op me, aangezien ze me op elk punt afkraakten. Als ik een vette telefoon had: "Wat een kutkleur ", Met een meisje gezoend: "Ze had echt geen kont ". Terwijl het puike telefoons en meisjes waren Ik liep me ook te ergeren aan die lui, ze liepen op te scheppen enzo
  woensdag 11 april 2007 @ 12:22:16 #162
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48211203
Huur de film "Mean girls" en houd het gesprek daarna. Die film gaat zo'n beetje over deze problematiek en dan heb je nog een leuke avond ook want de film is erg grappig.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 11 april 2007 @ 13:45:26 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48214363
Wat waren die dingetjes dan TS?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48216428
je schrijft: 'ik ken ze al 8 8 en 12 jaar'', dat betekend dus al vanaf de basisschool of iig vanaf je 6e ofzo...!? Tja vooral op de middelbare school kan je elkaar (ivm andere interesses, puberen etc) ontgroeien… Dat is wat gebeurd en komt wel vaak voor….. Beste is om idd niet meer als vriendinnen met hun om te gaan, als ze niet te vertrouwen zijn en 'zo' doen ga jij je ook aan hun ergeren. Mijn ervaring is dat je het béste vrienden maakt op de middelbare school of de studententijd..... dan ben je bewust bezig met wat je interesses zijn en wie bij je past. Dan is je buurmeisje of de dochter van de beste vriendin van je moeder niet gelijk JOUW beste vriendin (zoals het op de basisschool en in je heele kleutertijd natuurlijk wel vaak is, je wordt gewoon gekopppeld )

Ik zie die meiden ook precies voor me. Van die irritante/puberende meiden die lekker gemeen doen naar een vriendin (TS in dit geval) omdat ze zich niet aanpast of er niet goed bijhoort (miss door kleding/uitlerlijk/geld, of in dit geval gedrag)

Ik heb zoiets van óf GOEDE vrienden of NIET, en dit zijn dus totaal geen goede vrienden voor je… En wie is hier nu arrogant, zij smsen achter je rug om...
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')