neequote:
Neequote:
Dat jij zoiets kan posten als feyenoord supporterquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Oh Eindhoven,, is wonderful En aan het eind van het seizoen weer overvól Het stratumseind het stadhuisplein het Kampioenschap zal weer in het zuiden zijn!!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:19 schreef Jnk18 het volgende:
tjah als je zovel kansen mist ga je dit krijgen
welke matchquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoeveel minuten nog?
Wel een prachtige aanval.quote:
25quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
HOELLANG NOG
Hij is helemaal niet voor Feyenoord, dat is toch allang duidelijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat jij zoiets kan posten als feyenoord supporter
Komt goed!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ga kapot hier man
Helaas wel, was nergens voor nodigquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef venomsnake het volgende:
spannend heur.
te lang ben ik bang ;')quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
HOELLANG NOG
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ga kapot hier man
ja, dat lijkt mij wel van toepassingquote:
Dat probleem heb ik dus iedere keer, die 4 euro kunnen ze in het vervolg op hun buik schrijven. Stelletje afzettersquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:23 schreef X-fi het volgende:
Ah, ik had 1 minuut geluid bij Planet.Geen beeld
Ik ben bang dat het te lang is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Come on NEC, nog maar 20 minuten volhouden
Nou ik heb liever dat ze die drie punten vanavond al kwijtrakenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach Ajacieden; als PSV nu nog gelijk kan komen verliezen ze volgende week wel.
Het had 6-1 moeten staan Tolkquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef DeTolk het volgende:
DIT MEEN JE NIET!!!!
PSV Achter !!!!!!!!!JJAJJAJAJJAJAAAAA
Kluivert blijft een joodquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff Kluivert sta eens niet buitenspel?
omdat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef M.Melandri het volgende:
egmond hoerenjong!!!!!!!!!!!!!!
quote:
ben blij dat 'ie z'n vorm niet meer heeft die hij bij ons had, dan had 'ie gehangen....quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
bijna kluivert 2-2
default setting?quote:
Da's de enige sport waarin Nederland moeiteloos Wereldkampioen wordtquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef SaferSephy het volgende:
Waarom doen ze verslag van fucking korfbal?!!?!
Omdat dat een topsport is in Nederlandquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef SaferSephy het volgende:
Waarom doen ze verslag van fucking korfbal?!!?!
Live Eredivisieverslagen tong!quote:
Zou wat zijn, bel peter r de vriesquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:27 schreef Malibu-06 het volgende:
dubbel.
Handbal?quote:
Daar hadden ze Koeman al voor aangenomenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Kluivert is gewoon door Ajax naar PSV gestuurd van binnenuit de boel kapot te maken.
Robbie Williams - She's Madonnaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi nummer op radio1
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi nummer op radio1
Ja en 9/11 is uitgevoerd door Al Qeadaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Kluivert is gewoon door Ajax naar PSV gestuurd van binnenuit de boel kapot te maken.
Net als R. Koemanquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja en 9/11 is uitgevoerd door Al Qeada
Robbie Wiliams is gewoon helemaal kutquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Matig kutnummer van hemHele CD is kut. Vorige albums waren wel goed
Nog nooit van zijn muziek mogen houden. Deze is wel leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Matig kutnummer van hemHele CD is kut. Vorige albums waren wel goed
nu ben ik in de warquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niet, door de Amerikaanse regering hoor! Het is een complot enzo!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Eerst die 2-1 vasthouden!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef Kremers het volgende:
Maar ja, dan moet Ajax morgen wel wat doelpunten maken. Stel dat PSV verliest en Ajax morgen wint, dan staan ze qua punten gelijk.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:29 schreef dronkeykong het volgende:
Ik gok zo op een schwalbe van Farfan in de 16
Omdat ie niet naar Feyenoord ging? Want qua persoonlijkheid kan ik me amper een aardiger iemand indenken.quote:
denk het niet , hij wil toch zijn nieuwe TV straks meenemenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef okee6 het volgende:
Hopen dat Van Egmond nu tevreden is.
Ja maaaar omdat 2-1 1 goal negatief is en winst van Ajax minimaal 1 goal positief moet er dus nog ergens slechts 1 goal gevonden worden want het was een doelsaldoverschil van 3quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef Kremers het volgende:
Maar ja, dan moet Ajax morgen wel wat doelpunten maken. Stel dat PSV verliest en Ajax morgen wint, dan staan ze qua punten gelijk.
De enige speler, samen met Kluivert, van PSV die ik haat. Dat ie niet naar Feyenoord ging ok, maar eerst bijna tekenen en daarna zomaar zonder excuus afhakenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat ie niet naar Feyenoord ging? Want qua persoonlijkheid kan ik me amper een aardiger iemand indenken.
doe eens normaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef SaferSephy het volgende:
haha schoen tegen je kop kut simons
En die heeft ie nodig ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
denk het niet , hij wil toch zijn nieuwe TV straks meenemen![]()
Hij bloed slechts een beetjequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Welnee joh, niks aan de hand met Simons.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Heeft iemand dat Gifje van simons?
Ik niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat is daar zo raar aan? Als Ajax morgen op z'n bek gaat, dan zie ik het nog wel gebeuren ook.quote:
Simons is niet om aan te zienquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
pffffft wie wil nu in Rotterdam spelen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De enige speler, samen met Kluivert, van PSV die ik haat. Dat ie niet naar Feyenoord ging ok, maar eerst bijna tekenen en daarna zomaar zonder excuus afhaken
Hij zal wel een visioen hebben gekregen dat het bij Feyenoord alleen maar kut zou gaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De enige speler, samen met Kluivert, van PSV die ik haat. Dat ie niet naar Feyenoord ging ok, maar eerst bijna tekenen en daarna zomaar zonder excuus afhaken
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
'Grote pijntjes worden kleine pijntjes''
hij stond nogeens basis, beetje lulligquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Haal die jood van een Kluivert er nou es uit man![]()
quote:
Die staat er net inquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Haal die jood van een Kluivert er nou es uit man![]()
Mwoah, als Simons kwam, was Goor ook 100 % zeker gebleven en had Kalou waarschijnlijk bijgetekend... een wereld van verschil hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal wel een visioen hebben gekregen dat het bij Feyenoord alleen maar kut zou gaan
*krak*quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan ondertussen een walnoot kraken tussen mijn billetjes.
Zeker, goor was goede voetballerquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mwoah, als Simons kwam, was Goor ook 100 % zeker gebleven en had Kalou waarschijnlijk bijgetekend... een wereld van verschil hoor.
Wij moeten volgende week naar Alkmaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Als Ajax morgen op z'n bek gaat, dan zie ik het nog wel gebeuren ook.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan ondertussen een walnoot kraken tussen mijn billetjes.
Nou zoveel eer moet je Simons ook niet geven, dat daar twee spelers voor zouden blijvenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mwoah, als Simons kwam, was Goor ook 100 % zeker gebleven en had Kalou waarschijnlijk bijgetekend... een wereld van verschil hoor.
2-1quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoeveel is NEC-PSV?
2 - 1quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoeveel is NEC-PSV?
Binnenkort kunnen er evenveel mensen kijken als er in de Arena zitten , dus nog even geduldquote:
Uuuh de enige reden dat Goor vertrok was omdat Simons niet meer kwam, dat is algemeen bekend hoor... Kalou wou ook weg omdat het team zo kut draaide.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou zoveel eer moet je Simons ook niet geven, dat daar twee spelers voor zouden blijven
nee, aanvaller voor aanvallerquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef X-fi het volgende:
Alles op de verdediging, of niet?
Wil je me dood hebben ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef SaferSephy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
Iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Het liefst natuurlijk Ajax kampioen, maar als dat niet lukt dan maar AZ.... als één ploeg het niet verdient dit seizoen vanwege lamlendig negatief voetbal dan is het PSV wel
IK HOUD HET NIET MEERRRquote:
ligt aan ajax morgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar als PSV verliest houden ze de kansen toch ook in eigen hand? Door het doelsaldo goed te houden...
In 90/91 was het ook erg spannend op het einde. Toen hadden PSV en Ajax evenveel punten, maar werd PSV op doelsaldo kampioen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:35 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer de titelstrijd op het einde zo spannend was.
eeenschquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog liever PSV kampioen dan AZ. Heb het echt helemaal gehad met Scheringa en z'n troetelkindje.
ik krijg een hartverzakking van jouquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef SaferSephy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
Maar ze krijgen ook nog Twente op bezoekquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar als PSV verliest houden ze de kansen toch ook in eigen hand? Door het doelsaldo goed te houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |