denk het niet , hij wil toch zijn nieuwe TV straks meenemenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef okee6 het volgende:
Hopen dat Van Egmond nu tevreden is.
Ja maaaar omdat 2-1 1 goal negatief is en winst van Ajax minimaal 1 goal positief moet er dus nog ergens slechts 1 goal gevonden worden want het was een doelsaldoverschil van 3quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef Kremers het volgende:
Maar ja, dan moet Ajax morgen wel wat doelpunten maken. Stel dat PSV verliest en Ajax morgen wint, dan staan ze qua punten gelijk.
De enige speler, samen met Kluivert, van PSV die ik haat. Dat ie niet naar Feyenoord ging ok, maar eerst bijna tekenen en daarna zomaar zonder excuus afhakenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat ie niet naar Feyenoord ging? Want qua persoonlijkheid kan ik me amper een aardiger iemand indenken.
doe eens normaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef SaferSephy het volgende:
haha schoen tegen je kop kut simons
En die heeft ie nodig ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
denk het niet , hij wil toch zijn nieuwe TV straks meenemen![]()
Hij bloed slechts een beetjequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Welnee joh, niks aan de hand met Simons.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Heeft iemand dat Gifje van simons?
Ik niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat is daar zo raar aan? Als Ajax morgen op z'n bek gaat, dan zie ik het nog wel gebeuren ook.quote:
Simons is niet om aan te zienquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
pffffft wie wil nu in Rotterdam spelen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De enige speler, samen met Kluivert, van PSV die ik haat. Dat ie niet naar Feyenoord ging ok, maar eerst bijna tekenen en daarna zomaar zonder excuus afhaken
Hij zal wel een visioen hebben gekregen dat het bij Feyenoord alleen maar kut zou gaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De enige speler, samen met Kluivert, van PSV die ik haat. Dat ie niet naar Feyenoord ging ok, maar eerst bijna tekenen en daarna zomaar zonder excuus afhaken
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
'Grote pijntjes worden kleine pijntjes''
hij stond nogeens basis, beetje lulligquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Haal die jood van een Kluivert er nou es uit man![]()
quote:
Die staat er net inquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Haal die jood van een Kluivert er nou es uit man![]()
Mwoah, als Simons kwam, was Goor ook 100 % zeker gebleven en had Kalou waarschijnlijk bijgetekend... een wereld van verschil hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal wel een visioen hebben gekregen dat het bij Feyenoord alleen maar kut zou gaan
*krak*quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan ondertussen een walnoot kraken tussen mijn billetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |