ja, dat lijkt mij wel van toepassingquote:
Dat probleem heb ik dus iedere keer, die 4 euro kunnen ze in het vervolg op hun buik schrijven. Stelletje afzettersquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:23 schreef X-fi het volgende:
Ah, ik had 1 minuut geluid bij Planet.Geen beeld
Ik ben bang dat het te lang is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Come on NEC, nog maar 20 minuten volhouden
Nou ik heb liever dat ze die drie punten vanavond al kwijtrakenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach Ajacieden; als PSV nu nog gelijk kan komen verliezen ze volgende week wel.
Het had 6-1 moeten staan Tolkquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef DeTolk het volgende:
DIT MEEN JE NIET!!!!
PSV Achter !!!!!!!!!JJAJJAJAJJAJAAAAA
Kluivert blijft een joodquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff Kluivert sta eens niet buitenspel?
omdat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef M.Melandri het volgende:
egmond hoerenjong!!!!!!!!!!!!!!
quote:
ben blij dat 'ie z'n vorm niet meer heeft die hij bij ons had, dan had 'ie gehangen....quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
bijna kluivert 2-2
default setting?quote:
Da's de enige sport waarin Nederland moeiteloos Wereldkampioen wordtquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef SaferSephy het volgende:
Waarom doen ze verslag van fucking korfbal?!!?!
Omdat dat een topsport is in Nederlandquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef SaferSephy het volgende:
Waarom doen ze verslag van fucking korfbal?!!?!
Live Eredivisieverslagen tong!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |