Zeker, goor was goede voetballerquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mwoah, als Simons kwam, was Goor ook 100 % zeker gebleven en had Kalou waarschijnlijk bijgetekend... een wereld van verschil hoor.

Wij moeten volgende week naar Alkmaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Als Ajax morgen op z'n bek gaat, dan zie ik het nog wel gebeuren ook.

quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan ondertussen een walnoot kraken tussen mijn billetjes.

Nou zoveel eer moet je Simons ook niet geven, dat daar twee spelers voor zouden blijvenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mwoah, als Simons kwam, was Goor ook 100 % zeker gebleven en had Kalou waarschijnlijk bijgetekend... een wereld van verschil hoor.

2-1quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoeveel is NEC-PSV?

2 - 1quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoeveel is NEC-PSV?

Binnenkort kunnen er evenveel mensen kijken als er in de Arena zitten , dus nog even geduldquote:

Uuuh de enige reden dat Goor vertrok was omdat Simons niet meer kwam, dat is algemeen bekend hoor... Kalou wou ook weg omdat het team zo kut draaide.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou zoveel eer moet je Simons ook niet geven, dat daar twee spelers voor zouden blijven

nee, aanvaller voor aanvallerquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef X-fi het volgende:
Alles op de verdediging, of niet?

Wil je me dood hebben ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef SaferSephy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE

Iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Het liefst natuurlijk Ajax kampioen, maar als dat niet lukt dan maar AZ.... als één ploeg het niet verdient dit seizoen vanwege lamlendig negatief voetbal dan is het PSV wel

IK HOUD HET NIET MEERRRquote:

ligt aan ajax morgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar als PSV verliest houden ze de kansen toch ook in eigen hand? Door het doelsaldo goed te houden...

In 90/91 was het ook erg spannend op het einde. Toen hadden PSV en Ajax evenveel punten, maar werd PSV op doelsaldo kampioen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:35 schreef Malibu-06 het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer de titelstrijd op het einde zo spannend was.

eeenschquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog liever PSV kampioen dan AZ. Heb het echt helemaal gehad met Scheringa en z'n troetelkindje.

ik krijg een hartverzakking van jouquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef SaferSephy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE

Maar ze krijgen ook nog Twente op bezoekquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar als PSV verliest houden ze de kansen toch ook in eigen hand? Door het doelsaldo goed te houden...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |