Als het zo blijft dan moet ajax in waalwijk 2x scoren toch?quote:
1x volgens mijquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Als het zo blijft dan moet ajax in waalwijk 2x scoren toch?
Vooral bij de 2-0 was Gomez topquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef RayMania het volgende:
Denneboom speelt erg goed. Gomes ook.
SC Heerenveen 1-1 ADOquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef Riro het volgende:
NEC 2-0 psv
Serieus ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef devv05 het volgende:
Had al 6-0 moeten staan.
denk het welquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef fanneke het volgende:
Als NEC dit maar niet gaat opbreken in de 2e helft.
Met 1x staat het precies gelijk, maar heeft Ajax meer doelpunten voor gescoordquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Als het zo blijft dan moet ajax in waalwijk 2x scoren toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Zonder die gomes stonden ze 12e
Jajoh, dat zou ik echt wel eens willen zienquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat die camera is de kleedkamer mee gaan in de rust bij psv hehe
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef BigFire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
Ja al vanaf de eerste minuutquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
psv rust
Zou mooie TV opleveren, denk ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat die camera is de kleedkamer mee gaan in de rust bij psv hehe
gozers doen gewoon de ipods weer aan en gaan verder met jumpenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jajoh, dat zou ik echt wel eens willen zien
Heb je voor mij een directe link aub?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
www.planet.nl daar kan je kijken
Zegt co die voor ajax is en uit amsterdam komtquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
*Let op Amsterdam 2-0*
Herstel. 0-2!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef toma het volgende:
morgen 0-1 winnen bij RKC en we staan bovenaan
Inderdaad manquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef Houniet het volgende:
kutje bef even bijkomen
RKC uit zal nog vies tegenvallenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef toma het volgende:
morgen 0-1 winnen bij RKC en we staan bovenaan
http://file01.uploaddump.(...)tredingopbeerens.gifquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef static het volgende:
Kan iemand dat gifje van die overtreding nog eens posten? Die werkte niet helemaal hier.
T is wel heel erg idd. Schiettent achterin bij PSV.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef RayMania het volgende:
12 schoten, om 3. Jeetje. Snap echt niet wat er met PSV is.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef BigFire het volgende:Dan ben ik erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ga de 22ste naar de ArenA![]()
www.planetvoetbal.nlquote:
quote:
moet dat nouquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
knip
Ik ga 4 dagen eerder naar Ajax-RKCquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan ben ik erbij
Want ik ga de 22ste naar de ArenA
dat is hun doel voor het volgend seizoenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef toma het volgende:
. Als je zo speelt hoor je degradatie voetbal te spelen.
Idd, als psv dit nog wint moet NEC zich schamenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:50 schreef Mr.Mills het volgende:
WTF dit had serieus al 5-0 moeten zijn, pleaaaase NEC hou dit vol de tweede helft.
Dat doet ie overal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman maakt de club kapot
prutsen zonder hun ruggengraat in de verdedigingquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dit wordt zo'n typisch ajax-kampioenschap
Wat doet PSV in godsjodennaam
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dit wordt zo'n typisch ajax-kampioenschap
Wat doet PSV in godsjodennaam
quote:KPN heeft alleen de rechten om de Live Tele2 Eredivisie wedstrijden via Planet Voetbal in Nederland te tonen. Het is daarom niet mogelijk om in het buitenland te kijken. De check hierop wordt gedaan door controle waar de IP-adressen zijn geregistreerd, in binnen- of buitenland.
Heb het eens gedaan tijdens PSV-Ajax. Om te janken om eerlijk te met het gebuffer!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:50 schreef Panick het volgende:
[..]
www.planetvoetbal.nl
Je kan met iDeal en sms betalen.. 4 euro, heb je het hele weekend toegang..
Kwaliteit is voortreffelijk.
hij heeft Ajax in zn eerste jaar nog kampioen gemaakt.quote:
Ga dan ook niet in Egypte zitten!quote:
dat krijg je daar hequote:
Met dank aan zijn voorgangerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef toma het volgende:
[..]
hij heeft Ajax in zn eerste jaar nog kampioen gemaakt.![]()
Geweldige coach
![]()
de nieuwe Hiddink is opgestaan. Real Madrid en AC Milan liggen al op de loer voor Koeman.
ik niet, hoera niet nog eens 2 vernederingen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
ben je chagerijnig?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik capture de gifjes vanaf tele2, ze lopen vloeiend omdat de streams ook vloeiend zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb het eens gedaan tijdens PSV-Ajax. Om te janken om eerlijk te met het gebuffer!
Ik gok dat je draadloos internet hebt, want daar ligt het aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb het eens gedaan tijdens PSV-Ajax. Om te janken om eerlijk te met het gebuffer!
Hier nergens last van.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die dingen blijven hangen, dat hebben die dingen van verom ook![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ga je anders de politie bellen?
[..]
Dat zei de commentator wel ja...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij wordt PSV ook nog eens helemaal weggespeeld ook hè...
Vorige week met NAC-PSV een minuutje last gehad van gebuffer, maar voorderest nog nooit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dan ga ik het nogmaals proberenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik capture de gifjes vanaf tele2, ze lopen vloeiend omdat de streams ook vloeiend zijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Koeman dit voor de tienduizendste keer gaat managen.
Ik zal er rekening mee houden voortaan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in Egypte zitten!.
Hopelijk zien ze bij Barcelona nu ook in dat hij dat helemaal niet kan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Koeman dit voor de tienduizendste keer gaat managen.
volgens mij ben jij de enige die daar last van heeft?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die dingen blijven hangen, dat hebben die dingen van verom ook![]()
[..]
[..]
Zo beter?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
vaag ( de laatste reactie van het vorige topic heeft dat ook)
Dan zou ie 2 keer gescoord hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
bijna own goal kah
static heeft er ook last vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige die daar last van heeft?![]()
Hier ook, als je het over dat gifje hebt. Moest meerde malen ctrl-F5 doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige die daar last van heeft?![]()
Idd, na 5 minuten had ik echt al zoiets van "ah jammer, dit wordt niks vanavond"quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
In het begin dacht ik dat PSV het niet al te moeilijk zou krijgen. Maar na de 2-0 is het echt HELEMAAL ingestort.
Bij mij geeft het een foutmelding na het selecteren van ideal. Ben al ingelogdquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik niet, hoera niet nog eens 2 vernederingen dit seizoen![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo beter?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb maar extra account gemaakt op Photobucketquote:
Bweuhahah, die is al vaak langsgekomen dit jaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Koeman gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is NEC in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot.''
Hij blijft leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Koeman gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is NEC in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot.''
Vaag, ik heb nergens last van..quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
static heeft er ook last van
Snap niet waar het aan kan liggen , want eerst liepen ze vloeiend.
Juist. Na de 2-0 stortte het zelfs helemaal in elkaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef RayMania het volgende:
Tot de goal speelde PSV nog best aardig, was het zelfs beter.
Mentaal gewoon geknakt na de 1-0.
Wat zou het geweldig zijn als de trainer van NEC dit zei tijdens de persconferentiequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Ik ook niet. Nu helemaal niemand meer als het goed isquote:
Hartelijk dank!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo beter?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cocu dan weer naar het middenveld?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Vayrinen eruit, Addo erin.
Bibber de fucking rilquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb er patent op gelegd hé, ben ik best trots opquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Zou dit het kunnen zijn ??quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb maar extra account gemaakt op Photobucket.
Jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cocu dan weer naar het middenveld?
Wat een meesterzetquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Als dat zo het geval is, dan eet ik mijn vinger op.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Addo voor Vayrynnen. Helaas, psv gaat nog winnen
Ik heb Versatel Voetbal pakketquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef X-fi het volgende:
[..]
Bij mij geeft het een foutmelding na het selecteren van ideal. Ben al ingelogd
En terecht, die is al minimaal 3425562643 keer langsgekomenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb er patent op gelegd hé, ben ik best trots op![]()
Onverwachte dingen zijn altijd leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt ongelofelijk, dit had ik echt niet verwacht.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat zou het geweldig zijn als de trainer van NEC dit zei tijdens de persconferentie(PSV vervangen door NEC en NEC door PSV)
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zie ze al bijna huilen, die PSV-fans.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Been gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een NEC in normale doen is PSV in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot.''
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Been gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een NEC in normale doen is PSV in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot.''
Een Feyenoorder die Ajax aan de titel helptquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig maar. Zou wel heel erg zijn als ze na die subsidie nu met z'n allen als 'echte' fans stonden te feesten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zie ze al bijna huilen, die PSV-fans.
Ja kom op zeg, dit PSV willen we heel graag in de play-offsquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die Ajax aan de titel helpt![]()
Geweldig!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:06 schreef Aanvoerder het volgende:
hoor ze 'stomme klootzak' roepen. Genieten.
Licensie gedownload? Al betaald?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef X-fi het volgende:
Sorry. Ik krijg geen verbindingKut Planet!
Die grote dikke neger die achter je staat en al bezig is z'n broek omlaag te laten zakken.quote:
idd. tegen Ajax is feyenoord bij voorbaat kansloos. tegen PSV niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, dit PSV willen we heel graag in de play-offs![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef TimmyAsd het volgende:
NEC gaat gewoon verder waar het gebleven was
Ik geef zelfs feyenoord het voordeel tegen psvquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef BigFire het volgende:
[..]
idd. tegen Ajax is feyenoord bij voorbaat kansloos. tegen PSV niet.
is het weer eens een keer uitverkochtquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:07 schreef X-fi het volgende:
Sorry. Ik krijg geen verbindingKut Planet!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik ook. Penetrante geur helemaal vanuit het oosten des lands.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef okee6 het volgende:
Echt ze gaan allemaal liggen, Addo, Farvál, Salcido ... wat een weerbaarheid
Salcido nu wel geel. Dat verweet Koeman het team dat van Ajax verloor, dat het niet de strijd aanging.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:08 schreef okee6 het volgende:
Echt ze gaan allemaal liggen, Addo, Farfán, Salcido ... wat een weerbaarheid
Hoe snel is je verbinding?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ja met ideal. maar hij blijft bufferen.
En als je in Windows Media Player opent?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ja met ideal. maar hij blijft bufferen.
goede aankoop van FC Twentequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Denneboom weer
Mist wel veel kansen hoor
Voor de 5e keer ofzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
bijna 3-0
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on NEC! Come on NEC!
Bedankt voor het melden..We kijken er verder naar achter de schermenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik moet poepen
Neem de radio wel mee naar de WC
NEC kan de eerste 9 halenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:12 schreef Againzender het volgende:
Tjongejonge, NEC ruikt ook gewoon bloed volgens mij.
AZ denk ik niet. Als die Europees nog verder komen dan zie ik ze nog wel op hun bek gaan in de play-offs. Twente en Feyenoord de lachende derden?quote:
Feyenooit?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
AZ denk ik niet. Als die Europees nog verder komen dan zie ik ze nog wel op hun bek gaan in de play-offs. Twente en Feyenoord de lachende derden?
iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:12 schreef sjakie007 het volgende:
Dat het nog 2-0 is is wel de verdienste van Gomes eigenlijk.
Dat zeiden we vorig jaar ook over Ajaxquote:
wie is "we"quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook over Ajax
Heerenveen wordt toch 5e?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
AZ denk ik niet. Als die Europees nog verder komen dan zie ik ze nog wel op hun bek gaan in de play-offs. Twente en Feyenoord de lachende derden?
ik kan nu een hele flauwe grap maken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Panick het volgende:
Tering NEC, waarom sparen ze die lampies nou.
Volgende wedstrijd moet PSV toch Twente thuis?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Panick het volgende:
Tering NEC, waarom sparen ze die lampies nou.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
Denneboom heb je nog lampjes voor in je boom nodig ofzo!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |