Idd, als psv dit nog wint moet NEC zich schamenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:50 schreef Mr.Mills het volgende:
WTF dit had serieus al 5-0 moeten zijn, pleaaaase NEC hou dit vol de tweede helft.
Dat doet ie overal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman maakt de club kapot
prutsen zonder hun ruggengraat in de verdedigingquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dit wordt zo'n typisch ajax-kampioenschap
Wat doet PSV in godsjodennaam
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dit wordt zo'n typisch ajax-kampioenschap
Wat doet PSV in godsjodennaam
quote:KPN heeft alleen de rechten om de Live Tele2 Eredivisie wedstrijden via Planet Voetbal in Nederland te tonen. Het is daarom niet mogelijk om in het buitenland te kijken. De check hierop wordt gedaan door controle waar de IP-adressen zijn geregistreerd, in binnen- of buitenland.
Heb het eens gedaan tijdens PSV-Ajax. Om te janken om eerlijk te met het gebuffer!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:50 schreef Panick het volgende:
[..]
www.planetvoetbal.nl
Je kan met iDeal en sms betalen.. 4 euro, heb je het hele weekend toegang..
Kwaliteit is voortreffelijk.
hij heeft Ajax in zn eerste jaar nog kampioen gemaakt.quote:
Ga dan ook niet in Egypte zitten!quote:
dat krijg je daar hequote:
Met dank aan zijn voorgangerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef toma het volgende:
[..]
hij heeft Ajax in zn eerste jaar nog kampioen gemaakt.![]()
Geweldige coach
![]()
de nieuwe Hiddink is opgestaan. Real Madrid en AC Milan liggen al op de loer voor Koeman.
ik niet, hoera niet nog eens 2 vernederingen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
ben je chagerijnig?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik capture de gifjes vanaf tele2, ze lopen vloeiend omdat de streams ook vloeiend zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb het eens gedaan tijdens PSV-Ajax. Om te janken om eerlijk te met het gebuffer!
Ik gok dat je draadloos internet hebt, want daar ligt het aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb het eens gedaan tijdens PSV-Ajax. Om te janken om eerlijk te met het gebuffer!
Hier nergens last van.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die dingen blijven hangen, dat hebben die dingen van verom ook![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ga je anders de politie bellen?
[..]
Dat zei de commentator wel ja...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij wordt PSV ook nog eens helemaal weggespeeld ook hè...
Vorige week met NAC-PSV een minuutje last gehad van gebuffer, maar voorderest nog nooit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dan ga ik het nogmaals proberenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik capture de gifjes vanaf tele2, ze lopen vloeiend omdat de streams ook vloeiend zijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Koeman dit voor de tienduizendste keer gaat managen.
Ik zal er rekening mee houden voortaan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in Egypte zitten!.
Hopelijk zien ze bij Barcelona nu ook in dat hij dat helemaal niet kan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Koeman dit voor de tienduizendste keer gaat managen.
volgens mij ben jij de enige die daar last van heeft?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die dingen blijven hangen, dat hebben die dingen van verom ook![]()
[..]
[..]
Zo beter?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
vaag ( de laatste reactie van het vorige topic heeft dat ook)
Dan zou ie 2 keer gescoord hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
bijna own goal kah
static heeft er ook last vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige die daar last van heeft?![]()
Hier ook, als je het over dat gifje hebt. Moest meerde malen ctrl-F5 doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige die daar last van heeft?![]()
Idd, na 5 minuten had ik echt al zoiets van "ah jammer, dit wordt niks vanavond"quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
In het begin dacht ik dat PSV het niet al te moeilijk zou krijgen. Maar na de 2-0 is het echt HELEMAAL ingestort.
Bij mij geeft het een foutmelding na het selecteren van ideal. Ben al ingelogdquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik niet, hoera niet nog eens 2 vernederingen dit seizoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |