Dat zei de commentator wel ja...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij wordt PSV ook nog eens helemaal weggespeeld ook hè...
Vorige week met NAC-PSV een minuutje last gehad van gebuffer, maar voorderest nog nooit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb het eens gedaan tijdens PSV-Ajax. Om te janken om eerlijk te met het gebuffer!
Dan ga ik het nogmaals proberenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik capture de gifjes vanaf tele2, ze lopen vloeiend omdat de streams ook vloeiend zijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Koeman dit voor de tienduizendste keer gaat managen.
Ik zal er rekening mee houden voortaan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in Egypte zitten!.
Hopelijk zien ze bij Barcelona nu ook in dat hij dat helemaal niet kan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Koeman dit voor de tienduizendste keer gaat managen.
volgens mij ben jij de enige die daar last van heeft?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die dingen blijven hangen, dat hebben die dingen van verom ook![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ga je anders de politie bellen?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ga je anders de politie bellen?
Zo beter?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
vaag ( de laatste reactie van het vorige topic heeft dat ook)
Dan zou ie 2 keer gescoord hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
bijna own goal kah
static heeft er ook last vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige die daar last van heeft?![]()
Hier ook, als je het over dat gifje hebt. Moest meerde malen ctrl-F5 doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige die daar last van heeft?![]()
Idd, na 5 minuten had ik echt al zoiets van "ah jammer, dit wordt niks vanavond"quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
In het begin dacht ik dat PSV het niet al te moeilijk zou krijgen. Maar na de 2-0 is het echt HELEMAAL ingestort.
Bij mij geeft het een foutmelding na het selecteren van ideal. Ben al ingelogdquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik niet, hoera niet nog eens 2 vernederingen dit seizoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |