Heb maar extra account gemaakt op Photobucketquote:
Bweuhahah, die is al vaak langsgekomen dit jaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Koeman gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is NEC in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot.''
Hij blijft leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Koeman gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is NEC in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot.''
Vaag, ik heb nergens last van..quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
static heeft er ook last van
Snap niet waar het aan kan liggen , want eerst liepen ze vloeiend.
Juist. Na de 2-0 stortte het zelfs helemaal in elkaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef RayMania het volgende:
Tot de goal speelde PSV nog best aardig, was het zelfs beter.
Mentaal gewoon geknakt na de 1-0.
Wat zou het geweldig zijn als de trainer van NEC dit zei tijdens de persconferentiequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Ik ook niet. Nu helemaal niemand meer als het goed isquote:
Hartelijk dank!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo beter?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cocu dan weer naar het middenveld?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Vayrinen eruit, Addo erin.
Bibber de fucking rilquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb er patent op gelegd hé, ben ik best trots opquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Zou dit het kunnen zijn ??quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb maar extra account gemaakt op Photobucket.
Jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cocu dan weer naar het middenveld?
Wat een meesterzetquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Als dat zo het geval is, dan eet ik mijn vinger op.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Addo voor Vayrynnen. Helaas, psv gaat nog winnen
Ik heb Versatel Voetbal pakketquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef X-fi het volgende:
[..]
Bij mij geeft het een foutmelding na het selecteren van ideal. Ben al ingelogd
En terecht, die is al minimaal 3425562643 keer langsgekomenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb er patent op gelegd hé, ben ik best trots op![]()
Onverwachte dingen zijn altijd leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt ongelofelijk, dit had ik echt niet verwacht.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat zou het geweldig zijn als de trainer van NEC dit zei tijdens de persconferentie(PSV vervangen door NEC en NEC door PSV)
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zie ze al bijna huilen, die PSV-fans.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Been gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een NEC in normale doen is PSV in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot.''
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Been gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een NEC in normale doen is PSV in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot.''
Een Feyenoorder die Ajax aan de titel helptquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig maar. Zou wel heel erg zijn als ze na die subsidie nu met z'n allen als 'echte' fans stonden te feesten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zie ze al bijna huilen, die PSV-fans.
Ja kom op zeg, dit PSV willen we heel graag in de play-offsquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die Ajax aan de titel helpt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |