abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:05:27 #1
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48117583
Hier verder. Iedereen is welkom, Ann Coulter in het bijzonder.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_48117628
sigme?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2007 @ 20:07:50 #3
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48117681
meu?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_48117739
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik heb tweemaal het volledige orgelwerk (Lionel Rogg en een man wiens naam mij ontschoten is), een uitgave van twee CD's door Peter Hurford (geliefde werken) en het Orgelbuchlein door Rene Saorgin. Ik kan ze allemaal van harte aanbevelen (al ken ik dan in een geval de naam van de vertolker niet meer), maar je bent naar ik begrijp niet in eerste instantie op zoek naar de volledige werken.
Ik zoek inderdaad niet de volledige werken, ik zoek een specifieke CD, die vrij kort geleden is uitgebracht. Van radio 4 begreep ik dat 'ie moooooi orgelgeluid had - en dat zoek ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:09:25 #5
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48117743
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef Apropos het volgende:
sigme?
Wat is er, Yohen?
pi_48117824
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef sigme het volgende:
Van radio 4 begreep ik dat 'ie moooooi orgelgeluid had
Ja, dat reduceert de zoekopdracht natuurlijk aanzienlijk.
pi_48117844
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zoek inderdaad niet de volledige werken, ik zoek een specifieke CD, die vrij kort geleden is uitgebracht. Van radio 4 begreep ik dat 'ie moooooi orgelgeluid had - en dat zoek ik.
Gewoon even radio 4 mailen dus, heb je je antwoord ook zo (toch minstens binnen een week )
pi_48117933
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ja, dat reduceert de zoekopdracht natuurlijk aanzienlijk.
O.

De stukken waren gespeeld op kerkorgels, uit de tijd van Bach zelf, en uit diens omgeving. Als ik het goed begreep hadden die in het bijzonder zware basbrommen .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48117958
Ann Coulter Reaches New Low
quote:
These people can't even wrap up genocide. We've been hearing about this slaughter in Darfur forever — and they still haven't finished. The aggressors are moving like termites across that country. It's like genocide by committee. Who's running this holocaust in Darfur, FEMA?

This is truly a war in which we have absolutely no interest.
quote:
Moses had to grab Jews by the scruff of their necks and drag them to the desert for 40 years to get a generation capable of living in freedom — and even then the Jews were complaining about it being too drafty.

Even in the desert, the Jews would not stop with the golden calves. God nearly let the whole lot of them perish in the desert, he was so angry about their idolatrous ways.
Wat een licht.
pi_48117972
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:14 schreef sigme het volgende:

[..]

O.

De stukken waren gespeeld op kerkorgels, uit de tijd van Bach zelf, en uit diens omgeving. Als ik het goed begreep hadden die in het bijzonder zware basbrommen .
Dat klinkt geweldig. Maar je hebt geen opusnummers of titels onthouden?
pi_48118020
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:12 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Gewoon even radio 4 mailen dus, heb je je antwoord ook zo (toch minstens binnen een week )
Ik heb wel eens gehoord dat er verschillende zendverenigingen zijn, geen idee wanneer / in welk programma ik erover hoorde.
pi_48118083
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat klinkt geweldig. Maar je hebt geen opusnummers of titels onthouden?
Que . Nee joh - ik zou zo'n ding niet herkennen. Ik vond dat ik al aardig wat onthouden had, eigenlijk .
pi_48118109
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehoord dat er verschillende zendverenigingen zijn, geen idee wanneer / in welk programma ik erover hoorde.
Joh, verschillende omroepen op één publieke zender? Maar als het goed is hoeft zelfs dat geen belemmering te zijn... Maar als je het antwoord op een andere manier makkelijker kan krijgen, dan is dat natuurlijk fijner
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:19:11 #15
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48118114
even tvpen

"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48118133
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Que . Nee joh - ik zou zo'n ding niet herkennen. Ik vond dat ik al aardig wat onthouden had, eigenlijk .
Werden de woorden ''passacaglia en fuga'' gebruikt?
pi_48118238
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:19 schreef Apropos het volgende:

[..]

Werden de woorden ''passacaglia en fuga'' gebruikt?
ff pimpe met je blingbling?

pi_48118706
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef sigme het volgende:

[..]

ff pimpe met je blingbling?

Als ik had willen pimpen, zou ik wel het ''Onze Vader'' hebben genoemd, dat is een veel obscuurder stuk dan de Passacaglia en Fuga, die nota bene gedeeltelijk in ''The Godfather'' is gebruikt.

Ik kan je niet helpen, het spijt me.
pi_48119123
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Autodidact het volgende:
Ann Coulter Reaches New Low
Who's running this holocaust in Darfur, FEMA?
Toch moest ik hier wel om lachen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48119303
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Sigme, jij bent zelf toch koningin van het zoeken? Ik zou zeggen, besteed er 'ns een werkdag aan
pi_48119651
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:31 schreef Apropos het volgende:

[..]

Als ik had willen pimpen, zou ik wel het ''Onze Vader'' hebben genoemd, dat is een veel obscuurder stuk dan de Passacaglia en Fuga, die nota bene gedeeltelijk in ''The Godfather'' is gebruikt.
Oh, Passacaglia en Fuga is een stuk? Je kan mij werkelijk álles wijsmaken hoor, over klassieke muziek .
quote:

Ik kan je niet helpen, het spijt me.
Geeft niet, ik wist niet of / dat het een moeilijke vraag was, maar mijn zoeken tot nog toe leverde niets op, misschien was het voor jou een eitje. Weet ik veel . Bedankt voor het meedenken .
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:52:26 #23
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_48119774
PSV
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:55:58 #24
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48119933
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:52 schreef Napalm het volgende:
PSV
Het Koeman-effect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')