Devolutie. De voorouders van ijsberen konden nog prima overleven zonder zuurstof en konden ook veel lagere temperaturen aan. In de loop van miljoenen jaren devolutie, is de ijsbeer echter als soort zwakker geworden en kan nu niet langer in de ruimte overleven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:36 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hoe overleeft deze levensvorm in de ruimte? Een ijsbeer op een meteoriet? Laat maar eens zien.
Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen. Heb prachtige plaatjes van een olifant en een muis op een meteoor. Zegt die muis: "Wat vliegen we toch hard hè?" Nee, hij had het NIET over stampen!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:33 schreef gronk het volgende:
Waarom heb ik nog geen enkele foto in dit topic gezien?
Zoals ik al eerder dacht: wij komen ook uit de ruimte, van god vandaan eigenlijk. Dus het is waar, dat we van god los zijn geraakt? Zo iets:quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:37 schreef Petera het volgende:
[..]
Devolutie. De voorouders van ijsberen konden nog prima overleven zonder zuurstof en konden ook veel lagere temperaturen aan. In de loop van miljoenen jaren devolutie, is de ijsbeer echter als soort zwakker geworden en kan nu niet langer in de ruimte overleven.![]()
Ja, ik zat wat te griepen, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kaffer het volgende:
Wat voor kul lees ik hier weer .
Leven vanuit de ruimte is heel goed mogelijk .
1) Het oorspronkelijk leven is heel waarschijnlijk door een ruimtexplosie ontstaan niet .
( Zelfs de evolutionisten zullen moeten toegeven dat het eerste leven niet uit evolutie is ontstaan ).
2) Kometen bevatten organische moleculen .
3) Er zijn aminozuren in de ruimte aanwezig .
4) Komeetinslagen gaan gepaard met radioactiviteit .
Radioactiviteit kan gepaard gaan met razendsnelle genetische veranderingen binnen één generatie .
De regenwormen werden na de explosie in tsjernobyl binnen één generatie ettelijke centimeter langer .
Zotte theorie , maar minder zot dan jullie evolutietheorie .
Zelfs de Oude Grieken speelden al met het evolutieidee toen ze de eerste mensaap zagen .
De Oude Grieken ...
En die aminozuren en dergelijke vliegen dan recht vanuit de ruimte in het genoom van een dier? Zodat hij fijn kan muteren en zo evolueren? Of wilde je zeggen dat er virussen zijn aangetoond op meteorieten? Dan zou ik daar gaarne een bron van zien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kaffer het volgende:
1) Het oorspronkelijk leven is heel waarschijnlijk door een ruimtexplosie ontstaan niet .
( Zelfs de evolutionisten zullen moeten toegeven dat het eerste leven niet uit evolutie is ontstaan ).
2) Kometen bevatten organische moleculen .
4) Komeetinslagen gaan gepaard met radioactiviteit .
Radioactiviteit kan gepaard gaan met razendsnelle genetische veranderingen binnen één generatie .
De regenwormen werden na de explosie in tsjernobyl binnen één generatie ettelijke centimeter langer .
Zotte theorie , maar minder zot dan jullie evolutietheorie .
Dus als de oude Grieken het hebben gezegd, is het niet waar?quote:Zelfs de Oude Grieken speelden al met het evolutieidee toen ze de eerste mensaap zagen .
De Oude Grieken ...
De theorie van die professoren van de universiteit van Cardiff zit hem zo :quote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef Rasing het volgende:
[..]
En die aminozuren en dergelijke vliegen dan recht vanuit de ruimte in het genoom van een dier? Zodat hij fijn kan muteren en zo evolueren? Of wilde je zeggen dat er virussen zijn aangetoond op meteorieten? Dan zou ik daar gaarne een bron van zien.
De evolutietheorie zegt niets over het ontstaan van leven hoewel een zelfde soort proces, zei het op chemische schaal, bezig moet zijn geweest. Het verplaatsen van het ontstaansprobleem naar de ruimte lost niets op. Hoe leven is ontstaan is de vraag, daarna komt waar. Dus, hoe is leven ontstaan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kaffer het volgende:
Kip of het ei kwestie. Overigens wat bedoel jij met ruimte? Andere planeten, zonnen, zoiets?quote:2) Kometen bevatten organische moleculen .
Mjah, zou je ook nog in kunnen gaan op mijn vragen in mijn vorige post?quote:4) Komeetinslagen gaan gepaard met radioactiviteit .
De regenwormen werden na de explosie in tsjernobyl binnen één generatie ettelijke centimeter langer.
Panspemie is ook al oud hoor. Het is niet ongebruikelijk dat een cultuur één of ander verhaal over een buitenaardse/bovennatuurlijke schepper heeft. Een prutsopmerking dus. De grieken konden ook rekenen, dus kloppen de wiskundige wetten niet?quote:Zotte theorie , maar minder zot dan jullie evolutietheorie .
Zelfs de Oude Grieken speelden al met het evolutieidee toen ze de eerste mensaap zagen .
De Oude Grieken ...
Hoe overleeft dat primitieve leven de enorme hitte die ontstaat? Bij een graad of 50 houdt het meeste leven het voor gezien. En hoe ontstaan lokale griepvarianten?quote:Op zondag 15 april 2007 11:11 schreef Kaffer het volgende:
[..]
De theorie van die professoren van de universiteit van Cardiff zit hem zo :
Alle nieuwe griepvirussen ontstaan in de Chinese provincie Guangdong , te weten , de Spaanse griep ( waarschijnlijk ) , de aziatische griep , de Hong-Kong griep , sars , de vogelgriep .
De reden is dat de stratosfeer daar het dunst is op aarde .
De ruimte bevat geen virussen , wel de bouwstenen tot leven .
Door de botsing van ruimtestof en de dampkring zou aldus nieuw leven kunnen ontstaan .
Nog zo gek niet .
Mjah, een schepper lost het probleem van missing links ook op. Trouwens het probleem bestaat niet, missing links zijn zat gevonden. Alleen is er altijd een missendere link. Maar goed, leg eens gedetaileerd uit hoe die soortvorming dan in zijn werk gaat, ik vind je *boem* *plop nieuwe soort* omschrijving een beetje summier.quote:Als dergelijke botsingen al tot primitieve vormen van leven kunnen leiden , wat vermogen komeetinslagen niet .
Dus , ik meen dat door botsingen van kometen die de voorwaarden tot ontstaan van nieuw leven meebrengen inderdaad ook kunnen leiden tot komplexe levensvormen binnen één generatie .
Dat zou meteen het raadsel van de missing links oplossen .
Geen evolutie dus maar sars van mars .
http://griep.blog.nl/wist(...)elijk_buitenaards_is
En ook het getal 0 kenden de Grieken niet .quote:Op zondag 15 april 2007 11:31 schreef Invictus_ het volgende:
Panspemie is ook al oud hoor. Het is niet ongebruikelijk dat een cultuur één of ander verhaal over een buitenaardse/bovennatuurlijke schepper heeft. Een prutsopmerking dus. De grieken konden ook rekenen, dus kloppen de wiskundige wetten niet?
De evolutietheorie wordt ook door wetenschappers naar voren gebracht. Probeer je argumenten een door te denken voor je ze tikt.quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Kaffer het volgende:
[..]
En ook het getal 0 kenden de Grieken niet .
Die Oude Grieken![]()
Het zijn wel degelijk wetenschappers die met de theorie van ruimtesperma naar voor komen .
Hoe ontstaat leven door botsingen met ruimtemateriaal? Welke ruimtemateriaal? Welke processen zorgen ervoor dat er schijnbaar automatisch een griepvirus wordt gevormd? Hoe verklaar jij de overeenkomsten tussen virussen die bij afzonderlijke botsingen worden gevormd.quote:Stel dat er de komende jaren opnieuw een dodelijk griepvirus opduikt in Guangdong , dan zou die theorie wel eens volledig aanvaard kunnen worden .
en hoe ga je dan de evolutietheorie uitleggen , een deel van het leven ontstaat door botsingen met ruimtemateriaal en een deel door evolutie![]()
Waar lees jij dat de inslagen van de afgelopen 2 miljoen jaar significant anders zijn dan andere? En waar zit de causaliteit?quote:Nieuwe levensvormen ontstaan altijd plots na komeetinslagen .
De laatste 2 miljoen jaar wordt de aarde getroffen door een reeks lichte inslagen , en plots zien we tal van mensachtigen ontstaan .
Raar .
Over inslagen , dees link :
http://www.dekoepel.nl/zenit/inslagen.html
Jamaar hela , je kunt toch niet verwachten dat ik meer weet dan die universiteitsprofessoren .quote:Op zondag 15 april 2007 12:04 schreef Invictus_ het volgende:
Hoe ontstaat leven door botsingen met ruimtemateriaal? Welke ruimtemateriaal? Welke processen zorgen ervoor dat er schijnbaar automatisch een griepvirus wordt gevormd? Hoe verklaar jij de overeenkomsten tussen virussen die bij afzonderlijke botsingen worden gevormd.
Meer verklaringen? Verklaar met jouw theorie eens de verspreidingsgradiënt van de CCR5-D32 mutatie.quote:Op zondag 15 april 2007 13:07 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Jamaar hela , je kunt toch niet verwachten dat ik meer weet dan die universiteitsprofessoren .
Ik beschik over geen lab waar ik die zaken kan nabootsten .
Het eerste leven is ontstaan door een ruimteexplosie , dus logisch gedacht kunnen ook andere levensvormen ontstaan door nieuwe explosies ;
hoe dat dan juist in zijn werk zou gaan , daar weten professoren dus meer van .
Ik ben echter aanhanger van die theorie omdat hij meer verklaringen bied dan de evolutietheorie .
Dus je vindt een door jezelf bedacht voorbeeldje over oerpaardjes bewijs voor een theorie? Je doet geen enkele moeite om aangedragen informatie door te nemen en je blijft maar volhouden dat er geen bewijs is? En je hebt het gevoel dat je panspermistische abiogenese theorie 'iets' verklaard maar je kunt geen enkel inzicht in de systematiek bieden?quote:Voorbeeld : het oerpaardje .
Galop , galop , galop, het oerpaardje loopt hier rond , sterft uit tengevolge van een klimaatswijziging .
Enkele miljoenen jaren verschijnt zijn opvolger die een 20 cm. groter is .
Is dit evolutie ?
Waarom zou dit paardje niet ontstaan kunnen zijn door een komeetinslag .
Stel dat het eerste paardje ontstaan is door aminozuren die met de aarde in contact kwamen .
miljoenen jaren nadien komen dezelfde aminozuren in contact met de aarde en creeren een paardje dat in het nieuwe klimaat kan overleven ;
Hoe die processen dan juist in zijn werk zouden moeten gaan ga je aan de universiteit van Cardiff moeten vragen .
Het levert echter wel een verklaring voor de missing links .
De evolutietheorie kan nergens verklaren waarom telkens miljoenen jaren tussen 2 elkaaropvolgende soorten zitten zonder ook maar 1 tussenvorm te kunnen vinden .
Ik kan inderdaad niet in wetenschappelijke termen uitleggen hoe sommige profs ontstaan van virussen uit de ruimte verklaren .quote:Op zondag 15 april 2007 15:21 schreef Invictus_ het volgende:
Dus je vindt een door jezelf bedacht voorbeeldje over oerpaardjes bewijs voor een theorie? Je doet geen enkele moeite om aangedragen informatie door te nemen en je blijft maar volhouden dat er geen bewijs is? En je hebt het gevoel dat je panspermistische abiogenese theorie 'iets' verklaard maar je kunt geen enkel inzicht in de systematiek bieden?
==> ONZ
Het heeft de verklarende slagkracht van creationisme; het werkt net zo goed als doen alsof de aarde gebouwd is door aliëns om als supercomputer te fungeren op het antwoord op het leven, het universum en alles te berekenen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:06 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet in wetenschappelijke termen uitleggen hoe sommige profs ontstaan van virussen uit de ruimte verklaren .
Maar dat hoeft ook niet , dit wetenschappelijk model is een verklarend model .
Geef nou eens één concreet voorbeeld inclusief jouw bronnen. Eéntje maar.quote:hoe de evolutiebiologen ook zoeken , telkens opnieuw blijven ze met hun gaps zitten .
Nogmaals , soort A sterft uit , honderdduizenden , miljoenen of tientallen miljoenen jaren nadien ontstaat soort B.
Tijdens die lange periodes ertussen wordt niets gevonden dat ook maar op A of B gelijk .
Ik snap niet dat de mensen zo halsstarrig willen vasthouden aan hun evolutietheorie , je voelt toch met de natte vinger dat er iets aan mankeert![]()
Wat bedoel je juist ?quote:Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef Invictus_ het volgende:
Geef nou eens één concreet voorbeeld inclusief jouw bronnen. Eéntje maar.
En leg eens uit waarom jij verwacht dat het fossielenbestand alle ooit levende organismen moet bevatten.
Doe jezelf een lol en lees:quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Wat bedoel je juist ?
Gaat het over de tussenvormen?
Volgens de evolutie zouden vliegende dino's dus de voorlopers van de vogels zijn .
Hoe ik ook zoek , alle vliegende dino's zijn 70 miljoen jaar of ouder .
De eerste moderne vogels ontstonden ten vroegste 60 miljoen jaar geleden .
Geen enkele tussenvorm op 10 miljoen jaar tijd![]()
http://www.dinosaurus.net/nieuws/shuvuuia.htm
Via volgende link kun je bijna alle teruggevonden vliegende dino's ooit terugvinden .
Maar niets wat op een tussenvorm gelijkt.
http://www.dinosaurus.net/Vogel/vogelIII.htm
Dat is wat de wetenschap nu onderzoekt .quote:Op zondag 15 april 2007 17:00 schreef Kees22 het volgende:
Maar HOE, zo vraag ik U, gaat dat in zijn werk?![]()
![]()
Komt dat aminozuur in een gen terecht van een ezel of zo? Splitst het zich eerst een aantal keren tot een cel? Werkt het samen met andere aminozuren? Een aminozuur is maar een klein molecuul, een bouwsteen van eiwitten. Of laat het geen aminozuur maar een eiwit of groepje basenparen zijn.
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Ik denk dat de titel van het topic boekdelen spreekt. TS heeft geen verstand van evolutie en beweert vervolgens dat iets wat hij niet begrijpt bewijs tegen seksuele evolutie is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:16 schreef Kaffer het volgende:
Seksuele selectie in de dierenwereld betekend dat bepaalde uiterlijke kenmerken het voor een dier gemakkelijker maken om aan een partner te geraken .
Voorbeeld , de pauw .
Hoe groter de staart hoe meer succes bij de wijfjes .
Darwinistisch gezien zouden de sterkere mannetjes energie over hebben om deze aantrekkelijke afwijkingen aan te maken .
Volgens mij is dit echter een bewijs tegen evolutie .
Vrouwen vallen toch niet op mannen met sterke fysieke afwijkingen .
Vrouwen vallen niet op reuzen , dwergen , mannen met waterhoofden of hazenlippen .
Mannen die fysiek afwijken van de norm zijn de minst geschikte partners .;
In de dierenwereld gebeurd het tegendeel , wijfjes vallen op gehandicapte mannetjes .
http://www.kennislink.nl/web/show?id=85542
Zucht.quote:Zie je , tot op heden hebben we slechts het ontstaan van 1 soort mogen meemaken ,
Het lijkt me anders een schoolvoorbeeld van evolutie. Hoe wilde je het anders noemen?quote:de regenwormen van Tsjernobyl , en het was niet door evolutie.
Grapjas, omdat ze 1 ding nog niet wisten is alles gelijk fout, dat is een valse aanneme.quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Kaffer het volgende:
En ook het getal 0 kenden de Grieken niet .
Die Oude Grieken![]()
Je kunt vast wel een paar bronnetjes linken.quote:Op zondag 15 april 2007 19:06 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Meer realistisch voorbeeld is Tsjernobyl .
De regenwormen aldaar werden op één generatie enkele centimeters langer en werden zelfs een nieuwe soort , maar bij meer bestraling hadden het ook gigantische monsters kunnen worden .
Zie je , tot op heden hebben we slechts het ontstaan van 1 soort mogen meemaken , de regenwormen van Tsjernobyl , en het was niet door evolutie.
quote:Op zondag 15 april 2007 21:35 schreef gronk het volgende:
Ach, nog 21 posts en je moet op zoek naar een andere bron van vermaak
You are my heroquote:Op zondag 15 april 2007 21:37 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dan open ik persoonlijk wel een deel 2
Dat was toch al lang duidelijk??quote:Op zondag 15 april 2007 21:26 schreef wijsneus het volgende:
Iedereen die kaffer zijn laatste paar posts leest moet toch toegeven dat hij echt geen idee heeft waar hij het over heeft?
jup, kan deze troll ergens anders vermaakt gaan zoekenquote:kan er dan nu eindelijk een slotje op dit kut-topic.
Moet je wel inhoudelijk gaan reageren. Het is zo 'n monoloog.quote:
Er is weinig informatie te vinden op het net over die Tsjernobylregenwormen , misschien op de engelstalige links , maar whatever , ik heb het tientallen keren in tientallen bladen gelezen .quote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Moet je wel inhoudelijk gaan reageren. Het is zo 'n monoloog.
Gaat niet gebeuren, je kunt namelijk een paard naar de drinkbak leiden maar niet dwingen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:00 schreef gronk het volgende:
Komop kaffer, doe in de laatste vijftien posts nog een kwaliteitspost
Leuke linkies , ik had nog geen tijd om ze eens volledig te lezen .quote:Op zondag 15 april 2007 21:08 schreef Invictus_ het volgende:
Overigens jammer dat je nog steeds nergens inhoudelijk op in gaat. Heb je überhaupt de vogellinks wel bezocht?
Als je de aangedragen bronnen gaat lezen, misschien kom je er dan ook achter wat evolutie is. Je geouwehoer over de simpliciteit is blijkbaar wat voorbarig want aan de standaard riedeltje is duidelijk te zien dat je mijlen ver van enig begrip bent.quote:Op zondag 15 april 2007 23:36 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Leuke linkies , ik had nog geen tijd om ze eens volledig te lezen .
Maar weer zijn het van die evolutieschemaatjes over hoe het zou kunnen geweest zijn .
Het keert altijd terug : soort A sterft uit ,miljoenen jaren nadien ontstaat soort B en gelijkt verdacht goed op soort A , het is dus evolutie.
Het kan ook anders , als leven uit de ruimte komt is soort B simpelweg te danken aan het feit dat de omstandigheden op aarde gewijzigd is waardoor het nieuw leven zich een ietsje anders gaat ontwikkelen .
Duss, alhoewel je kennis van de evolutietheorie of in ieder geval je inzicht erover klaarblijkelijk tekortschiet en je zelfs maar de meest basale vragen die je alternatieve theorie oproept niet kunt beantwoorden, meen je wél te weten dat de meest gangbare van beide theorieën complete onzin is en dat de andere theorie wél voldoet, én heb je ook nog de illusie ons van je gelijk te kunnen overtuigen met hetzelfde gebrek aan argumentatie waarmee je jezelf hebt overtuigdquote:Op zondag 15 april 2007 13:07 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Jamaar hela , je kunt toch niet verwachten dat ik meer weet dan die universiteitsprofessoren .
Ik beschik over geen lab waar ik die zaken kan nabootsten .
Het eerste leven is ontstaan door een ruimteexplosie , dus logisch gedacht kunnen ook andere levensvormen ontstaan door nieuwe explosies ;
hoe dat dan juist in zijn werk zou gaan , daar weten professoren dus meer van .
Ik ben echter aanhanger van die theorie omdat hij meer verklaringen bied dan de evolutietheorie .
Voorbeeld : het oerpaardje .
Galop , galop , galop, het oerpaardje loopt hier rond , sterft uit tengevolge van een klimaatswijziging .
Enkele miljoenen jaren verschijnt zijn opvolger die een 20 cm. groter is .
Is dit evolutie ?
Waarom zou dit paardje niet ontstaan kunnen zijn door een komeetinslag .
Stel dat het eerste paardje ontstaan is door aminozuren die met de aarde in contact kwamen .
miljoenen jaren nadien komen dezelfde aminozuren in contact met de aarde en creeren een paardje dat in het nieuwe klimaat kan overleven ;
Hoe die processen dan juist in zijn werk zouden moeten gaan ga je aan de universiteit van Cardiff moeten vragen .
Het levert echter wel een verklaring voor de missing links .
De evolutietheorie kan nergens verklaren waarom telkens miljoenen jaren tussen 2 elkaaropvolgende soorten zitten zonder ook maar 1 tussenvorm te kunnen vinden .
En niet alleen parkieten , mijn vogelkooi wemelt ook van de loodbekjes , napoleontjes , tijgervinkjes , diamantduiven , kwartels ...quote:Op zondag 15 april 2007 23:46 schreef barthol het volgende:
In die vogelfokkerij wordt gesproken over vogeltjes als zijnde "blauwe mutaties" of over
kleurmutaties in het algemeen. Kortom een mutatie als een vogeltje wat gekweekt is op
een bepaalde kleureigenschap.
Terwijl moleculair biologen en genetici bij mutaties denken aan puntmutaties, inserties en
deleties translocaties duplicaties of inversies. Puur de mutaties in het DNA.
Dat kan verwarring geven
* barthol weet dat kaffer affiniteit heeft met de kweek van parkieten
Het gaat hier over een wetenschap in de kinderschoenen .quote:Op maandag 16 april 2007 07:24 schreef Invictus_ het volgende:
Zou jij eens willen uitleggen hoe jij dat ontwikkelen (van ruimte-'zaadje' tot dier) ziet?
Misschien moet je je voor de grap eens verdiepen in een theorie die niet uit louter speculatie bestaat. Maar ik heb niet echt de indruk gekregen dat je oprecht geïnteresseerd bent; maar goed, geduldig wachten we op een nieuwe ijsbeer op een meteoriet.quote:Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Het gaat hier over een wetenschap in de kinderschoenen .
Als ergens een kernexplosie ontstaat weet de biologie dat er mutaties gaan optreden , alleen weten ze niet waar en bij wie .
Na de kernramp in Tsjernobyl wist niemand dat het regenwormen gingen zijn die gingen veranderen , voor hetzelfde waren het knaagdieren of bacterieen geweest .
Ik blijf er echter bij , als nog enkele dodelijke virussen gaan ontstaan in Guangdong gaat de wetenschap de theorie van leven uit de ruimte voltallig aanvaarden en dan zijn jullie nog niet jarig .
Wellicht is trouwens ook de pest in Guangdong ontstaan , naar Europa meegebracht door Mongolen die ze als kadeau van de Chinezen mee gekregen hadden .
China als eerste biologisch oorlogvoerder dus ;
Andere virussen zoals Ebola en Aids zijn ontstaan rond de evenaar , waar de troposfeer dunner is dan op andere plaatsen .
zie je , de wetenschap is nog bijlange niet klaar met die theorie over nieuw leven uit de ruimte .
Als theorie één niet klopt zoek je een betere .quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Misschien moet je je voor de grap eens verdiepen in een theorie die niet uit louter speculatie bestaat. Maar ik heb niet echt de indruk gekregen dat je oprecht geïnteresseerd bent; maar goed, geduldig wachten we op een nieuwe ijsbeer op een meteoriet.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:37 schreef Petera het volgende:
Devolutie. De voorouders van ijsberen konden nog prima overleven zonder zuurstof en konden ook veel lagere temperaturen aan. In de loop van miljoenen jaren devolutie, is de ijsbeer echter als soort zwakker geworden en kan nu niet langer in de ruimte overleven.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Als theorie één niet klopt zoek je een betere .
quote:Matteus 7 : 5
Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.
Als je nou wil zeggen wat wij denken, doe het dan gelijk goedquote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef Kaffer het volgende:
De evolutietheorie klopt niet .
Jullie denken dat dieren willoze wezens zijn waarop je naar hartelust evolutieschemaatjes kunt toepassen .
Nee, natuurlijk hebben koeien, kippen en kamelen geen evolueringsinstinct, ooit een koe zien evolueren?quote:Dieren hebben een overlevingsinstinct , geen evolueringsinstinct .
Driemaal niet waar.quote:Dieren vallen op gehandicapte partners , dieren paren bij voorkeur met hun familie , dierlijk gedrag wijst op devolutie .
Als de zich afsplitsende groep klein genoeg is kan inteelt een probleem worden ja.quote:Als dieren zich opsplitsen in aparte groepen die mogelijkerwijs op termijn een aparte soort kunnen opleveren krijg je weer hetzelfde verschijnsel , minder dieren betekent minder genenpotentieel wat opnieuw leidt tot genenverschraling en inteeltdepressie .
Neequote:Merk je de contradictie niet ?
Alleen op de manier zoals jij het interpreteert.quote:Dieren splitsen zich permanent op in steeds kleiner wordende groepen , daar komen geen nieuwe soorten van , enkel een stelletje gehandicapten .
Heb je ook een iets overtuigender voorbeeld? De dodo is nogal, eh, uitgestorven. Imperfecties van zo'n soort duiden er juist op dat natuurlijke selectie wél werkt.quote:Voorbeeld : de dodo .
De dodo had zogezegd geen vleugels nodig om te overleven op een eiland zonder natuurlijke vijanden , vandaar de nieuwe soort![]()
Al eens een tekening gezien van een dodo .
Dat dier was simpelweg gehandicapt door inteelt omdat ze miljoenen jaren enkel met hun familie paarden .
Holy fuck... dit meen je toch niet he...quote:Op maandag 16 april 2007 18:12 schreef Kaffer het volgende:
[..]
...
Wat die mutaties betreft , als kleurmutaties optreden zijn dat toch mutaties in het DNA , ik denk dus wel dat we ongeveer hetzelfde bedoelen .
Alle dieren zijn gehandicapt door inteelt .quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef Petera het volgende:
Heb je ook een iets overtuigender voorbeeld? De dodo is nogal, eh, uitgestorven. Imperfecties van zo'n soort duiden er juist op dat natuurlijke selectie wél werkt.
Daarnaast deel ik niet je mening dat de dodo gehandicapt was. Zijn lichaamsbouw voldeed prima, totdat de mens kwam, met z'n veestapel. En of er van inteelt sprake is geweest, kunnen we niet meer vaststellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |