Logica van de evolutietheorie: Mensen en dino's hebben een gemeenschappelijke voorouder.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:24 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Dinosaurussen hebben een staart en 4 ledematen.
Mensen hebben een staartebeentje en 4 ledematen .
Logica van de evolutietheorie :Mensen zijn dino's die rechtop hebben leren gaan ;
Weet je wel wat een bewijs is![]()
In tegenstelling tot velen ben ik geinteresseerd in bewijzen .quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:18 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Daarbij zou Kaffer eens een boek over fylogenetica moeten lezen; of eens opzoeken wat dat betekent.
http://hometown.aol.com/darwinpage/dinobirds.htmquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:29 schreef Kaffer het volgende:
[..]
In tegenstelling tot velen ben ik geinteresseerd in bewijzen .
De laatste vliegende dino stierf 77 miljoen jaar geleden uit .
De eerste moderne vogelsoorten ontstonden 60 miljoen jaar geleden .
geen enkele tussenvorm op 17 miljoen jaar tijd .
Een beetje schraal om van wetenschap te spreken .
Laat jouw theorietje dan maar eens zien.quote:Theorietjes in elkaar steken kan iedereen .
Bla bla, reageer eens inhoudelijk op reacties.quote:Noem het voor mijn part evolutiefilosofie , maar dit is géén wetenschap .
Van dergelijke schemaatjes krijg ik dus het bloedspeen .quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:34 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
http://hometown.aol.com/darwinpage/dinobirds.htm
http://www.talkorigins.org/indexcc/CC/CC214.html
[..]
Dusch? Je hebt naar de plaatjes gekeken maar niet even de moeite genomen om de tekst te lezen? Lees nou eens gewoon de info, als je iets niet snapt volg je een linkje of stel je een vraag. En dan kan je inhoudelijk reageren op hetgeen er wordt voorgeschotelt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:19 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Van dergelijke schemaatjes krijg ik dus het bloedspeen .
Soort A ontstaat en sterft uit .
Miljoenen tot tientallen miljoenen jaren nadien ontstaat soort B die verdacht goed op soort A gelijkt .
Nu zou ik wel eens willen weten waarom soort B uit soort A is ontstaan .
Als een schilder 10 schilderijen maakt ga je ook een zekere gelijkenis doch tevens evolutiezien in zijn werken .
Wil dat zeggen dat schilderij B uit schilderij A is ontstaan .
Nee , beiden hebben dezelfde oorsprong .
quote:Mijn theorietje is dees ; als virussen uit de ruimte kunnen komen ( voorlopig slechts door een hééél klein deel van de wetenschappelijke wereld aanvaard ) dan kunnen ook meer complexe levensvormen uit de ruimte komen .
http://www.panspermia.org/cantest.htm
Nieuwe levensvormen ontstaan steeds plots na komeetinslagen .
Klinkt zot , maar toch wat minder zot dan die evolutietheorie .
Niet om het één of ander, maar het klinkt ook een stuk simplistischer dan de evolutietheorie. 'Alles komt uit de ruimte' is nou niet echt de meest ingewikkelde uitleg die ooit bedacht is. Hoe combineer jij jouw simplisme-standpunt met deze theorie?quote:Klinkt zot , maar toch wat minder zot dan die evolutietheorie.
Hoe overleeft deze levensvorm in de ruimte? Een ijsbeer op een meteoriet? Laat maar eens zien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:28 schreef Invictus_ het volgende:Hoe ontstaan al die nieuwe complexe levensvormen in de ruimte?
Oh gewoon, hij klemt zich goed vast met alle vier zijn poten. Oh, het moet een zij zijn en zwanger bovendien. Of het moet een zwerm meteorieten zijn, met allemaal ijsberen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:36 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hoe overleeft deze levensvorm in de ruimte? Een ijsbeer op een meteoriet? Laat maar eens zien.
Devolutie. De voorouders van ijsberen konden nog prima overleven zonder zuurstof en konden ook veel lagere temperaturen aan. In de loop van miljoenen jaren devolutie, is de ijsbeer echter als soort zwakker geworden en kan nu niet langer in de ruimte overleven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:36 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hoe overleeft deze levensvorm in de ruimte? Een ijsbeer op een meteoriet? Laat maar eens zien.
Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen. Heb prachtige plaatjes van een olifant en een muis op een meteoor. Zegt die muis: "Wat vliegen we toch hard hè?" Nee, hij had het NIET over stampen!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:33 schreef gronk het volgende:
Waarom heb ik nog geen enkele foto in dit topic gezien?
Zoals ik al eerder dacht: wij komen ook uit de ruimte, van god vandaan eigenlijk. Dus het is waar, dat we van god los zijn geraakt? Zo iets:quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:37 schreef Petera het volgende:
[..]
Devolutie. De voorouders van ijsberen konden nog prima overleven zonder zuurstof en konden ook veel lagere temperaturen aan. In de loop van miljoenen jaren devolutie, is de ijsbeer echter als soort zwakker geworden en kan nu niet langer in de ruimte overleven.![]()
Ja, ik zat wat te griepen, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kaffer het volgende:
Wat voor kul lees ik hier weer .
Leven vanuit de ruimte is heel goed mogelijk .
1) Het oorspronkelijk leven is heel waarschijnlijk door een ruimtexplosie ontstaan niet .
( Zelfs de evolutionisten zullen moeten toegeven dat het eerste leven niet uit evolutie is ontstaan ).
2) Kometen bevatten organische moleculen .
3) Er zijn aminozuren in de ruimte aanwezig .
4) Komeetinslagen gaan gepaard met radioactiviteit .
Radioactiviteit kan gepaard gaan met razendsnelle genetische veranderingen binnen één generatie .
De regenwormen werden na de explosie in tsjernobyl binnen één generatie ettelijke centimeter langer .
Zotte theorie , maar minder zot dan jullie evolutietheorie .
Zelfs de Oude Grieken speelden al met het evolutieidee toen ze de eerste mensaap zagen .
De Oude Grieken ...
En die aminozuren en dergelijke vliegen dan recht vanuit de ruimte in het genoom van een dier? Zodat hij fijn kan muteren en zo evolueren? Of wilde je zeggen dat er virussen zijn aangetoond op meteorieten? Dan zou ik daar gaarne een bron van zien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kaffer het volgende:
1) Het oorspronkelijk leven is heel waarschijnlijk door een ruimtexplosie ontstaan niet .
( Zelfs de evolutionisten zullen moeten toegeven dat het eerste leven niet uit evolutie is ontstaan ).
2) Kometen bevatten organische moleculen .
4) Komeetinslagen gaan gepaard met radioactiviteit .
Radioactiviteit kan gepaard gaan met razendsnelle genetische veranderingen binnen één generatie .
De regenwormen werden na de explosie in tsjernobyl binnen één generatie ettelijke centimeter langer .
Zotte theorie , maar minder zot dan jullie evolutietheorie .
Dus als de oude Grieken het hebben gezegd, is het niet waar?quote:Zelfs de Oude Grieken speelden al met het evolutieidee toen ze de eerste mensaap zagen .
De Oude Grieken ...
De theorie van die professoren van de universiteit van Cardiff zit hem zo :quote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef Rasing het volgende:
[..]
En die aminozuren en dergelijke vliegen dan recht vanuit de ruimte in het genoom van een dier? Zodat hij fijn kan muteren en zo evolueren? Of wilde je zeggen dat er virussen zijn aangetoond op meteorieten? Dan zou ik daar gaarne een bron van zien.
De evolutietheorie zegt niets over het ontstaan van leven hoewel een zelfde soort proces, zei het op chemische schaal, bezig moet zijn geweest. Het verplaatsen van het ontstaansprobleem naar de ruimte lost niets op. Hoe leven is ontstaan is de vraag, daarna komt waar. Dus, hoe is leven ontstaan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kaffer het volgende:
Kip of het ei kwestie. Overigens wat bedoel jij met ruimte? Andere planeten, zonnen, zoiets?quote:2) Kometen bevatten organische moleculen .
Mjah, zou je ook nog in kunnen gaan op mijn vragen in mijn vorige post?quote:4) Komeetinslagen gaan gepaard met radioactiviteit .
De regenwormen werden na de explosie in tsjernobyl binnen één generatie ettelijke centimeter langer.
Panspemie is ook al oud hoor. Het is niet ongebruikelijk dat een cultuur één of ander verhaal over een buitenaardse/bovennatuurlijke schepper heeft. Een prutsopmerking dus. De grieken konden ook rekenen, dus kloppen de wiskundige wetten niet?quote:Zotte theorie , maar minder zot dan jullie evolutietheorie .
Zelfs de Oude Grieken speelden al met het evolutieidee toen ze de eerste mensaap zagen .
De Oude Grieken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |