Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ik verkoop broodjes op lowlands! Meeten?quote:
Hou het maar op bierquote:
Ja tof!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef Kuukske het volgende:
@ cross:
[..]
Ik verkoop broodjes op lowlands! Meeten?
Tof. Ik ga een naambordje dragen: "Ja, ik ben Kuukske van Fok!"quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
Ja tof!
Ik had trouwens net een titel bedacht, wou het net posten
hoiquote:
Tof, daar wil ik ook nog eens heen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:52 schreef buzzer het volgende:
ik ben helemaal gesloopt na een dagje Walibi
Oh Noes, call 112!!!111quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:54 schreef Kuukske het volgende:
Hoi Brand. Bier. In de koelkast. BRAND IN DE KOELKAST![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:55 schreef BrandX het volgende:
Dag allen, en thanks voor de brandbier, Kuukske!!
quote:De achtbaan La Via Volta gaat weg, omdat dat de minst populaire attractie van het park is. Wat er voor in de plaats komt, wilde het park nog niet zeggen.
rustige seks is niets mis meequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
rustig, rustig.
Je moet 't allemaal niet overhaasten he
Eensch.quote:
Snap ik! Na al die 'rustige' seks.quote:
die stang deed ongelovelijk zeer in mijn buik, en dat ding ging best ruigquote:
Ik geloof je helemaal, ik doe het je namelijk niet na!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
die stang deed ongelovelijk zeer in mijn buik, en dat ding ging best ruig
Ik ben 3x in de Goliath geweest, maar dan geloof je nu natuurlijk niet meer
Jawel joh, dat ding is juist tof!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik geloof je helemaal, ik doe het je namelijk niet na!![]()
Die is echt heel tofquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel joh, dat ding is juist tof!
Jij doet toch aan boksen? Dan durf je daar ook wel in
[afbeelding]
Kan ik me niet meer zo goed herinneren.. dat is toch die ene in die tunnel waar je gelanceerd wordt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die is echt heel tof
De superman vond ik niet zoveel aan
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
ik sta liever tegen Tyson in de ring dan dat ik in dat ding moet gaan zitten
En nee, geen hoogtevrees, maar als ik zo'n ding zit zie ik altijd allerlei slotjes, bouten, haken enz. losgaan, en hoor ik allerlei rammelende geluiden enzo waarbij ik denk: dat is niet goe-oed, dat is NIET goed!![]()
![]()
Hier kan ik me zo ontzettend in vinden. En JD ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
ik sta liever tegen Tyson in de ring dan dat ik in dat ding moet gaan zitten
En nee, geen hoogtevrees, maar als ik zo'n ding zit zie ik altijd allerlei slotjes, bouten, haken enz. losgaan, en hoor ik allerlei rammelende geluiden enzo waarbij ik denk: dat is niet goe-oed, dat is NIET goed!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer zo goed herinneren.. dat is toch die ene in die tunnel waar je gelanceerd wordt?
Ik vond die toren wel heel gaaf
Primaquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:20 schreef Kuukske het volgende:
Oja, Cross. Als we gaan meeten op Lowlands, meet je ook meteen JD.
Tot zover mijn lichtjes [afbeelding] ingeving.
Al genoeg info gehad over je probleem?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
Whehe nee JDudequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
welterustenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga pitten, ik wens u een goede nachtrust toe! :Q
Daagquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga pitten, ik wens u een goede nachtrust toe! :Q
Nee joh gehk. JDude. Mijn Fok!vriendje. Endezulks.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
Ik liever een JDudequote:
Jij hebt morgen zeker vrijquote:
Jaquote:
Tja, daar heb ik niets aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee joh gehk. JDude. Mijn Fok!vriendje. Endezulks.
Inderdaad.! Dat is maar goed ook. Gelukkig luisteren we wel allemaal naar 3FMquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bier heb ik al, een jdude...mja...smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad.! Dat is maar goed ook. Gelukkig luisteren we wel allemaal naar 3FM
ow dan ben ik natuurlijk wel een saaie lul met mijn radio 2 (of rtvnh met perfecte non stop muziek 's avonds)quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
momenteel kijk ik tvquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gielquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja soms is er iets teveel herhaling van Amy Winehouse, Muse en Krezip. Maar verder is Giel wel Geil en tof.
Gielquote:
Jij mag dat Buzzquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:38 schreef buzzer het volgende:
ow dan ben ik natuurlijk wel een saaie lul met mijn radio 2 (of rtvnh met perfecte non stop muziek 's avonds)
quote:
Oh heheh. Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben denk ik te oud om Giel leuk te vinden, da's meer iets voor jongeren
Zoeen overeenstemming in dit topic.quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen overeenstemming in dit topic.
Wordt een toffe meet daaro op LL!
Euhm, dan zijn wij er nog niet hoor. Dan 'drinken' wij nog in in Zwollywoodquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:45 schreef crossover het volgende:
Zeker!
Donderdag 24.00 bij de 24 uurs tent
Ok, dan kan ik enigszins begrijpen dat je Giel niet zo komisch vind. Maar ja. Achja.quote:
Oh.. .dat wordt een speciale koffie meetquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, dan zijn wij er nog niet hoor. Dan 'drinken' wij nog in in Zwollywood
Eerlijk waar?! Tof.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef crossover het volgende:
Oh.. .dat wordt een speciale koffie meet
eer-ik komt ook
Sluiten is me niet gelukt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh.. .dat wordt een speciale koffie meet
eer-ik komt ook
Mja, zoals altijd inspiratieloos.. maar Kuukie had een mooie TTquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Sluiten is me niet gelukt.![]()
Net als jij niet.![]()
Mee eens, zolang ik er maar in vermeld sta, vind ik alles oke.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja, zoals altijd inspiratieloos.. maar Kuukie had een mooie TT
Als iemand dat zou willen doen, dan zou ik echt ontzettend blij zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:54 schreef Kuukske het volgende:
Volgende keer wordt het jouw naamtopic Sander.
Als ik genoeg bier op heb ben ik een schatjequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:03 schreef Sander170 het volgende:
Wanneer ben jij eigenlijk liever dan, als je slaapt of als je wakker bent ????
![]()
Second that!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:05 schreef Kuukske het volgende:
Als ik genoeg bier op heb ben ik een schatje
Zonder bier ben je geen schatje dan ????quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ik genoeg bier op heb ben ik een schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |