Deed ie twee seizoenen geleden ook, toen hij Sanne's kop er bijna van af sneed met een gebroken portglas.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Marnix je stinkt naar alchol
owja dat weet ik nog een beetje nog, toen nog op yorin hequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Deed ie twee seizoenen geleden ook, toen hij Sanne's kop er bijna van af sneed met een gebroken portglas.
yorin ... oldskoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
owja dat weet ik nog een beetje nog, toen nog op yorin he
quote:
Is het gerucht, zeiden ze bijquote:
dat zou dom zijn, is zo'n beetje de enige toffe...quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef babette21 het volgende:
Tonnie lijkt me geen enorm gemis, volgens mij heeft hij maar 1 taak en dat is deze smiley >><< vertegenwoordigen...
Ze zeiden dat ze het inderdaad zelf deed, wilde filmwereld in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef babette21 het volgende:
of stapt ze zelf op (da's dan wel weer slim)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Deed ie twee seizoenen geleden ook, toen hij Sanne's kop er bijna van af sneed met een gebroken portglas.
wow stoere fotoquote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Bitchfight!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[afbeelding]
Foto: Dinand van der Wal
en dan gaat yolante dood aan ?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Is dat geen Braziliaanse dans?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Somalilandquote:Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef babette21 het volgende:
en eh... Somalieland?? hebben ze nou dat fictieve gedoe (remember Slodavië) nog niet afgeleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |