Deed ie twee seizoenen geleden ook, toen hij Sanne's kop er bijna van af sneed met een gebroken portglas.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Marnix je stinkt naar alchol
owja dat weet ik nog een beetje nog, toen nog op yorin hequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Deed ie twee seizoenen geleden ook, toen hij Sanne's kop er bijna van af sneed met een gebroken portglas.
yorin ... oldskoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
owja dat weet ik nog een beetje nog, toen nog op yorin he
quote:
Is het gerucht, zeiden ze bijquote:
dat zou dom zijn, is zo'n beetje de enige toffe...quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef babette21 het volgende:
Tonnie lijkt me geen enorm gemis, volgens mij heeft hij maar 1 taak en dat is deze smiley >><< vertegenwoordigen...
Ze zeiden dat ze het inderdaad zelf deed, wilde filmwereld in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef babette21 het volgende:
of stapt ze zelf op (da's dan wel weer slim)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Deed ie twee seizoenen geleden ook, toen hij Sanne's kop er bijna van af sneed met een gebroken portglas.
wow stoere fotoquote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Bitchfight!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[afbeelding]
Foto: Dinand van der Wal
en dan gaat yolante dood aan ?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Is dat geen Braziliaanse dans?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Somalilandquote:Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef babette21 het volgende:
en eh... Somalieland?? hebben ze nou dat fictieve gedoe (remember Slodavië) nog niet afgeleerd
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef Dos37 het volgende:
in nederlands heet dat gewoon somalie
oow dat dacht ik. Zo'n soap is nog leerzaam ook.quote:
dat moet verboden worden dat mag ze nietquote:Op woensdag 18 april 2007 19:29 schreef babette21 het volgende:
"het kwijl liep bijna je decolettee in" zei Sanne tegen Julia, die een coltrui aanhad...
die gaat naar De Wereld Draait Door
Er is een groot tekort aan edelfiguranten.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef babette21 het volgende:
sporadisch onm kijken levert toch vooral vragen op![]()
Sanne werkt in Dok?! Waarom in godsnaam?!?
Chris is een tijdje op vakantie en Kyra past op zijn huis... en ze heeft meteen maar twee onderduikers in huis genomen: Imani en haar moeder.quote:Wat doen al die kinderen in dat huis van Chris? (of is dat zijn huis niet?)
Jou dus? Leer typen ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Esmee gaat Die ilegale veraden
waar is de tijd gebleven dat onm de soap voor hogeropgeleiden was?!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
Jou dus? Leer typen ofzo.
lekker handig om peppillen aan een ADHD'er te gevenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Methylfenidaat HCI is een ADHD-geneesmiddel.
integrerenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom moet die vader turks praten ze gewoon nederlands kunnen praten![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom moet die vader turks praten ze gewoon nederlands kunnen praten![]()
Het is alleen maar goed dat kinderen van allochtonen de taal van hun ouders spreken.quote:
Integreren is oké, maar zoals met zoveel dingen in het leven, wel met mate.quote:Met het vooruitzicht op een beter leven trokken in de jaren na de Tweede Wereldoorlog vele duizenden Nederlanders naar Australië. Omdat Nederlandse emigranten het belangrijk vonden om snel en goed te integreren, werd vaak alleen nog Engels gesproken. De kinderen leerden meestal geen Nederlands en Engels werd de voertaal thuis. Maar met het ouder worden, verdween het Engels en kwam de moedertaal terug. De oudere migranten kunnen niet goed terecht in Australische bejaardenhuizen, waar ze zich immers niet verstaanbaar kunnen maken. Anny van Duuren: "Het gebeurt heel veel, zeker als mensen wat vergeetachtig worden of gaan dementeren. Moeilijk en ook verdrietig voor de kinderen en kleinkinderen, want die kunnen ineens niet meer met hun ouders of grootouders spreken." De honderdjarige mevrouw Smolders, woont sinds de opening in 2001 in het bejaardenhuis. Haar dochter Rita spreekt wel Nederlands ("we praten Brabants met elkaar"), maar de kleinkinderen kunnen niet meer zo goed met hun oma communiceren: "Ze verstaat nog wel wat Engels, maar praten gaat niet meer zo goed."
bron
Kijk jij het ookalquote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef Sethje het volgende:
Ga gewoon een keer slapen marnix pannekoek, dadelijk amputeert ie iemand zijn verkeerde been ofzo![]()
En wat is die Esmee weer dodelijk irritant en bemoeid ze zich overal mee, net als die Sanne, die heeft ook zon hatelijke stem als ze harder gaat schreeuwen "Jaa we moeten de politie bellen help hoeren esmee is een hoertje![]()
![]()
![]()
" En dalijk is Imani terug naar Tsunamiland zoals Kankerflikkertje zou zeggen.
eng hequote:Op donderdag 19 april 2007 19:32 schreef babette21 het volgende:
zal die loze opmerking van Sanne vandaag in DWDD zitten?!?
ik vind de voetbalinvasie wel wat eng hier
haha ja al 6 jaar ofzo ik vind het echt lachequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |