En mag Kyra ook mee???quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Stuurden ze die Sanne maar naar Somalie-land.![]()
Als we de verhaaltjes mogen geloven zitten er wel weer een paar ontwikkelingen aan te komen die het bekijken waard zijn: Junior en Yousef zetten vrijdag/maandag een kraak, het geduld van de paspoorthandelaar raakt op, Marnix gaat aan de peppillen en Imani moet haar lichaam inzetten zodat Junior van zijn geldzorgen afkomt.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef pberends het volgende:
Is 't 't weer waar om te kijken, of kan ik beter nog even wachten?
ik vind het wel leuk momenteelquote:Op woensdag 11 april 2007 13:49 schreef pberends het volgende:
Mag de halve cast mee?
Is 't 't weer waar om te kijken, of kan ik beter nog even wachten?
Julia Branca, Malu Starrenburg, Bettina Wertheimer, Junior Couwenberg, Imani Ido Asad, Esmee Klein maken deel uit van de grote lijnen in de uitzending van 11 mei 2007quote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
De schrijvers van Scriptstudio zetten de nederwiet maar weer eens in.Moet er weer iemand neergeknald worden tijdens de zomercliffhanger?
![]()
Malu en Julia vermoorden elkaar en Imani word op de boot gezetquote:Op donderdag 12 april 2007 14:17 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Julia Branca, Malu Starrenburg, Bettina Wertheimer, Junior Couwenberg, Imani Ido Asad, Esmee Klein maken deel uit van de grote lijnen in de uitzending van 11 mei 2007
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat ben ik de verhaallijn zat van die stink zwarten
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:23 schreef ericajax het volgende:
Tering wat is het saai geworden zeg ONMvolg het nu alweer ff en er gebeurt gwn niks spannends
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef Canisfire het volgende:
Chris is de man
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:22 schreef pberends het volgende:
Ik denk niet dat het voetbalpubliek erg lijkt op het GTST-publiek.
De laatste tijd vraag ik me regelmatig af of ik wel in het juiste topic heb gepost.quote:Op zondag 15 april 2007 16:22 schreef babette21 het volgende:
Iwan!
wat heb je tegenwoordig veel voetbalvriendjes!
[/verkapte "ik mis ons"-post]
er moet gewoon snel weer 's een serie komen die we - de pak 'm beet 2004-ploeg - allemaal kijkenquote:Op zondag 15 april 2007 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
De laatste tijd vraag ik me regelmatig af of ik wel in het juiste topic heb gepost.
voor een vrachtwagen gelopenquote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is Elif eigenlijk overleden? Heb het een tijdje gemist...
Die stemmen zaten er altijd al in.quote:Op maandag 16 april 2007 19:03 schreef Iwan1976 het volgende:
De leader heeft tegenwoordig rare bijgeluiden.
Ik bedoel die ratelgeluiden... of ben ik soms de enige die ze hoort?quote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef DeTolk het volgende:
Die stemmen zaten er altijd al in.
quote:Maandag 23 april
Ieder voordeel heeft zijn nadeel... Deze hele avond staat in het teken van Johan Cruijf en dus is er geen ONM.
Dinsdag 24 april
Junior wordt in de verleiding gebracht om te bekennen dat hij Imani heeft willen aanzetten tot prostitutie. Tot zijn verrassing komt op dat moment Joyce binnenvallen… Imani wordt naar een uitzetcentrum gebracht. Normaal leven is daar moeilijk, het regiem is keihard. Esmee begint langzaam in te zien wat voor een enorme fout ze heeft gemaakt. Daan geniet van de manier waarop Julia de heren van Mensingh van Leeuwen weet in te pakken.
Woensdag 25 april
Shirina kan niet geloven dat Ilyas er serieus over denkt om zijn baan op te zeggen. Tonnie is de overmatige aandacht van zorgzame Sanne meer dan zat en valt enorm tegen haar uit. Julia weet uit Sanne te krijgen wat haar echte gevoelens voor Tonnie zijn. Eva vertrouwt het zaakje niet als Joost té geheimzinnig doet en dus zet Eva Malú onder druk om haar in te lichten over het verraad van Joost. Zal de liefde deze crisis weten te overwinnen of is voor Eva nu eindelijk de maat vol?
Donderdag 26 april
Malú wil van Daan weten waarom hij zo vertrouwelijk is met haar zus. Tonnie heeft iets goed te maken nadat hij Sanne, samen met Wesley, heeft uitgelachen vanwege haar problematische liefdesleven. Als Sanne het goedbedoelde advies van Julia uitvoert, loopt de avond niet zoals ze had gehoopt… Wesley is er echter wel erg enthousiast over! Daan heeft nogal wat om over na te denken als Julia hem de liefde verklaart.
Vrijdag 27 april
Kan Marnix zijn trots opzij zetten om Joyce zijn excuses aan te bieden? Zal Junior een normaal gesprek met Esmee kunnen voeren nadat ze hem van prostitutie heeft beschuldigd? Zal Daan Malú kunnen uitleggen waarom hij een hele nacht is weggebleven uit haar bed? Kan Anna in haar eentje een leuke avond hebben en kan zij weerstand bieden aan de charmes van een leuke man? Zal Imani ooit Esmee kunnen vergeven voor het verraad waardoor ze nu teruggestuurd gaat worden naar Somalië?
Hij staat ook gewoon op de aftiteling:quote:
quote:Producent Siebe Wielkens = Jop de Vries
quote:SIEBE WIELKENS: "Dit kan wel eens een heel mooi project worden." (tegen Joost van Walsum)
nou nou nouquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef Dos37 het volgende:
heeeuyy imani gaat het deportatiecentrum in.
nou direct op de trein met die wijf en der moeder.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef DeTolk het volgende:
Goh, een schietbaan.
Soms denk ik dat ONM en GTST door dezelfde gasten worden geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |