Ben je nou ook al bang voor az? Die gaan absoluut geen kampioen meer worden hoor. Worden ze dat wel, heb ik hier een jaar lang een az-avater.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:47 schreef mcyodogg het volgende:
Als het dan toch 0-1 wordt, dan maar in de 120ste minuut. Kost ze misschien nog wat punten in de competitie.
Wat hebben ze in Newcastle gedaan dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ is 30 wedstrijden Europees ongeslagen. Lukt dat deze wedstrijd ook, dan hebben ze iig verlenging.
Moet dus wel te doen zijn?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ is 30 thuiswedstrijden Europees ongeslagen. Lukt dat deze wedstrijd ook, dan hebben ze iig verlenging.
Werder wilde niet scoren in Alkmaar. Tenminste niet op zo'n manier dat ze ook maar iets meer ruimte weggaven achterin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:26 schreef Fetai het volgende:
Van de Vaart zei dat je wel vrij gemakkelijk tegen Werder kan scoren, vreemd dat er dan zo'n solide verdediging stond![]()
het is je zwakste speler maarquote:AZ in protest
ALKMAAR - AZ heeft een brief naar de UEFA gestuurd om tegen de gele kaart voor Gretar Steinsson te protesteren. Beelden wezen uit, dat de IJslander de bal op zijn hoofd kreeg en niet op zijn hand. Door de prent van de zwakke arbiter Benquerenca, die in de rust stevig werd uitgefloten (en dus niet de eigen AZ-ploeg), is de rechtsback voor de UEFA-Cupreturn tegen Werder Bremen geschorst.
In het veld heeft hij gezegd dat het wegens hands was. Op het wedstrijdformulier staat onsportief gedrag. Wij zijn het niet eens met die gele kaart. Ik weet wel dat het moeilijk herroepbaar is, maar in de reglementen staat dat je actie kunt ondernemen als je benadeeld wordt", zei trainer Louis van Gaal
Normaal gesproken zou ik me ook niet erg druk om AZ maken, maar kan echt alle kanten uitschieten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou ook al bang voor az? Die gaan absoluut geen kampioen meer worden hoor. Worden ze dat wel, heb ik hier een jaar lang een az-avater.
Gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou ook al bang voor az? Die gaan absoluut geen kampioen meer worden hoor. Worden ze dat wel, heb ik hier een jaar lang een az-avater.
Laten we erop hopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef Nicky_Rincon het volgende:
gok op 1-1
ze zenden morgen een live match uit, weet niet welkequote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef Curious-PB het volgende:
Wordt deze wedstrijd nog op CANVAS uitgezonden? Is me de vorige keer wel goed bevallen
oke dan, kijk ik daar wel weerquote:Op woensdag 11 april 2007 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Het wordt uitgezonden op Canvas. Had er een reclame voor gezien op die zender.
Tegen de verhoudingen in hč.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:41 schreef Apekoek het volgende:
AZ komt weg met een 1 - 7 uit overwinning.
jupquote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Reneuh het volgende:
1-1 is toch ook genoeg?
thuis ja...........quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ is 30 wedstrijden Europees ongeslagen. Lukt dat deze wedstrijd ook, dan hebben ze iig verlenging.
Schaars eventueel laatste 30 minuten inbrengen als je de boel tactisch wil aanpassen. In ieder geval niet te snel willen rushen met hem.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop echt dat Boukhari speelt en dat hij een goeie avond heeft. Martens op linkshalf en Dembele op 10 is echt 10x niks. AZ scoort zo gewoon niet. Schaars kan waarschijnlijk nog geen 90 minuten aan.
Jullie zijn toch een beetje duits ?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:05 schreef DarkShine het volgende:
Ik gun het AZ niet, maar Duitsers nog minder!
Je begrijpt dat ik deze post even moest quoten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is al vaak aangehaaldquote:Op donderdag 12 april 2007 07:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik deze post even moest quoten?
Zag het toen ik verder las maar goed het kan geen kwaad als er meer mensen meelezen tochquote:
Staat al in "het schoen opeet" topic.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Zag het toen ik verder las maar goed het kan geen kwaad als er meer mensen meelezen toch![]()
Ik denk dat az er gewoon uit vliegt.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:19 schreef -Vaduz- het volgende:
1-1 ga ik voor vanavond, AZ scoort de 0-1. Dan lukt het Werder tot 5 minuten voor tijd niet om te scoren en dan komen er nog een vijftal heavy minuten.
Het is niet het Werder van het begin van het seizoen. Daarnaast was Werder thuis tegen Ajax ook niet je van het. Ja, ze waren gelukkig in de beslissingen van de scheidsrechter.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Onderschatten. Dat je dat woord in je mond durft te nemen. Goeiendag zeg. Je bent az dat op bezoek gaat bij WERDER. Vergeet dat niet. Onderschatten... Hoe kom je erbij zeg
.
Sjonge jonge, weer een knee-jerk reactie. Je kunt niet anders he?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is Werder Bremen. Je bent zelf AZ en komt net kijken. Dan ga je het toch niet over onderschatten hebben, kom op zeg. Die Scheringa en Van Gaal brengen je het hoofd op hol blijkbaar...
Jaloers ?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is Werder Bremen. Je bent zelf AZ en komt net kijken. Dan ga je het toch niet over onderschatten hebben, kom op zeg. Die Scheringa en Van Gaal brengen je het hoofd op hol blijkbaar...
Daarnaast vallen de uitslagen nog wel mee. Niet iedereen gaat uit van een makkelijke pot, maar met de 0-0 in Alkmaar en het spel van AZ zoals we dat kennen mag je realistisch stellen dat een goal daar goed mogelijk is en dat Werder er dan alweer minimaal twee moet scoren.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sjonge jonge, weer een knee-jerk reactie. Je kunt niet anders he?![]()
Alle reacties hierboven gaan van een comfortabele winst uit voor AZ. Ik zeg dat dat niet zomaar gaat, noch dat het comfortabel hoeft te gaan.
Leuk he, andere supporters afkraken als je eigen team al de UEFA-cup uitgeschopt is? Kneus. Doe normaal en laat supporters van andere clubs met rust.
Dat dacht ik gister ook bij PSVquote:Op donderdag 12 april 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Ren je rot AZ.
Wat is veruit het voordeel van Werder? Spelen thuis, das waar. Echter vond ik het maar stom dat Werder in Alkmaar vrijwel niets probeerde om te scoren. Je weet als Werder zijnde dat AZ een scorende ploeg is, ook in uitwedstrijden. Zodra je er in Werder dus 1 om je oren krijgt als Werder zijnde mag je zelf vol aan de bak.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap werkelijk waar echt niet waar die misplaatste arrogantie bij jullie vandaan komt. Zeggen ze wat over ons Ajacieden. Hoe kun je nou over onderschatting praten als je als AZ zijnde in de kwartfinale van de UEFA-Cup in Bremen tegen Werder moet voetballen als je thuis 0-0 hebt gespeeld. Kijk, als je in Alkmaar met 3-0 had gewonnen, dán moet je gaan waken voor gemakzucht. Hoe kun je nu alleen nog maar dénken aan onderschatting. Van Gaal heeft het over 50/50 verhalen, maar volgens mij is Werder gewoon veruit in het voordeel. Dat heeft niets te maken met mijn clubvoorkeur, maar dat is de realiteit. Natuurlijk heeft AZ kans, maar ik krijg zo af en toe het idee dat in Alkmaar de realiteit uit het oog verloren wordt.
Jouw probleem is dat je al een bepaalde mindset hebt in je reactie tegen AZ-supporters, waardoor je zelf niet meer door hebt welke reacties goed of niet goed bedoeld zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht dat ik best een normale uiteenzetting heb gepost, maar goed, normaal reageren is er niet bij vandaag?
misschien te maken met je verleden ?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht dat ik best een normale uiteenzetting heb gepost, maar goed, normaal reageren is er, na je eerdere scheldpartij ,niet bij vandaag?
Ik denk dat Werder dondersgoed weet waar het mee bezig is. Een 0-0 in een uitwedstrijd is een prachtig resultaat, voor iedere ploeg is dat zo. Daarom begrijp ik het vertrouwen niet zo goed. AZ is een scorende ploeg, maar Werder heeft die aanvalsmachine in eigen huis op 0 gehouden. Dat zou toch juist Werder vertrouwen moeten geven en niet AZ? Dat is toch niet zo geheel onlogisch?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat is veruit het voordeel van Werder? Spelen thuis, das waar. Echter vond ik het maar stom dat Werder in Alkmaar vrijwel niets probeerde om te scoren. Je weet als Werder zijnde dat AZ een scorende ploeg is, ook in uitwedstrijden. Zodra je er in Werder dus 1 om je oren krijgt als Werder zijnde mag je zelf vol aan de bak.
Natuurlijk is Werder ook met een 1-0 door, das waar. Maar die bal kan ook de andere kant opvallen. Werder speelt zelf dus ook hoog spel.
Ik ken hem verder niet. Ik wil hem best wel leren kennen, maar niet als hij alles negatief benadert.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien te maken met je verleden ?
Negeer hem, hij is enkel uit op meer posts ofzo, wat mijn 'verleden' voor zover je daarvan kan spreken hier mee te maken heeft, weet niemand...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet. Ik wil hem best wel leren kennen, maar niet als hij alles negatief benadert.
In Alkmaar stond Werder wel volop te verdedigen. Dat was de intentie ook, met hopelijk enkele counters Voor de rest was Werder alleen maar bezig met een muur optrekken. Iets wat ze in Bremen echt niet kunnen gaan doen. Ze zullen daar meer naar voren moeten spelen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze net als in Alkmaar een muur gaan optrekken en maar hopen op die treffer uit de enkele countertjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder dondersgoed weet waar het mee bezig is. Een 0-0 in een uitwedstrijd is een prachtig resultaat, voor iedere ploeg is dat zo. Daarom begrijp ik het vertrouwen niet zo goed. AZ is een scorende ploeg, maar Werder heeft die aanvalsmachine in eigen huis op 0 gehouden. Dat zou toch juist Werder vertrouwen moeten geven en niet AZ? Dat is toch niet zo geheel onlogisch?
Ik denk dat Werder volwassener is dan AZ. Jullie zullen gaan aanvallen en ik vrees in het mes lopen. Bremen gaat weer fijn verdedigen, AZ kapot proberen te spelen en dan zelf 1 of 2 keer scoren.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Alkmaar stond Werder wel volop te verdedigen. Dat was de intentie ook, met hopelijk een enkele countertjes. Voor de rest was Werder alleen maar bezig met een muur optrekken. Iets wat ze in Bremen echt niet kunnen gaan doen. Ze zullen daar meer naar voren moeten spelen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze net als in Alkmaar een muur gaan optrekken en maar hopen op die treffer uit de enkele countertjes.
Daarom zeg ik ook, Werder speelt hoog spel. De tactiek die jij noemt kan inderdaad dodelijk effectief zijn. Echter is het er wel 1 die balanceert op het randje. AZ zal inderdaad wel gaan aanvallen vermoed ik, wellicht Bremen te counteren (ook hopen op die counter en dus idd AZ in het mes laten lopen). Echter faalt de verdediging van Werder dan staat de hele boel op z'n kop en zal het totale spel van Werder om moeten.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder volwassener is dan AZ. Jullie zullen gaan aanvallen en ik vrees in het mes lopen. Bremen gaat weer fijn verdedigen, AZ kapot proberen te spelen en dan zelf 1 of 2 keer scoren.
Ik kan er ook naast zitten natuurlijk, dat is te hopen voor jullie.
Das wel kut ja. Stomen is alleen maar gunstig als AZ in korte tijd 0-2 voor kan staan. Dan heb je wat lucht. Sta je al vroeg 0-1 voor en je kan geen vuist maken voor een tweede dan kan het je weer opbreken.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe later die 0-1 valt, hoe beter het is voor AZ. Maar hun kennende zullen ze wel weer vanaf het begin stomen
Behalve in de thuiswedstrijdquote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Als je kijkt naar de feiten zie je dat AZ nagenoeg in alle wedstrijden wel scoort. En laat dit nou net een groot voordeel zijn in de wedstrijd van vanavond, aangezien de doelpunten min of meer dubbel tellen voor AZ
Nouquote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zal me echt aan m'n reet roesten wie er wint. Als er maar dooien vallen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Aanvoerder het volgende:
WHAHAquote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:De verdediger wil zakelijker worden. Net als Alex, de PSV-verdediger met wie AZ-voorzitter Dirk Scheringa Donk al vergeleek. ,,Ik moet meedogenlozer worden. Dat heb ik in me en dat probeert de trainer naar buiten te trekken. Het wordt steeds tegen me gezegd dat ik korter en feller moet dekken. In het begin vond ik dat wel irritant, maar nu weet ik dat de trainer gelijk heeft. Je moet een spits niet laten voetballen.’’ Op het trainingsveld van AZ kan hij dagelijks sparren met spitsen van formaat.
,,Ik leer elke dag bij. Danny Koevermans mag je geen kans geven, Shota Arveladze al helemaal niet en Dembélé rent gewoon door je heen. Als zij mijn tegenstander zijn en een doelpunt maken, krijg ik dat direct te horen.’’
Minstens 2500. Valt me toch mee van ze.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoeveel luitjes zijn er eigenlijk mee naar Bremen?
Was 40 EUR voor een georganiseerde reis, dat kunnen de kaasjes wel betalenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Minstens 2500. Valt me toch mee van ze.
Netjes inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Minstens 2500. Valt me toch mee van ze.
Dat zijn nog eens prijzen!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was 40 EUR voor een georganiseerde reis, dat kunnen de kaasjes wel betalen
AZ creëerde echter wel aardig wat goede kansen die wedstrijd, zat ze ook niet mee. Dus zo beet had werder AZ nou ook weer niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder dondersgoed weet waar het mee bezig is. Een 0-0 in een uitwedstrijd is een prachtig resultaat, voor iedere ploeg is dat zo. Daarom begrijp ik het vertrouwen niet zo goed. AZ is een scorende ploeg, maar Werder heeft die aanvalsmachine in eigen huis op 0 gehouden. Dat zou toch juist Werder vertrouwen moeten geven en niet AZ? Dat is toch niet zo geheel onlogisch?
Probable teamsquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is er al een vermoedelijke opstelling?
Goed heh van onsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
90% van 2500 = 2250 overlopers.
Ik ben geen fan van een club, maar van een selectie en diens spel. Momenteel is dat vooral AZ. AZ heeft mij het meest vermaakt de afgelopen jaren dus gun ik hun het nu meer dan de anderen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
90% van 2500 = 2250 overlopers.
Glory, Glory, Gloryquote:Op donderdag 12 april 2007 17:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van een club, maar van een selectie en diens spel. Momenteel is dat vooral AZ. AZ heeft mij het meest vermaakt de afgelopen jaren dus gun ik hun het nu meer dan de anderen.
Ajax heeft mij bv (vooral in Europa) tevaak teleurgesteld met slechte saaie rommelige wedstrijden, laatste 2 maanden hebben ze mooi voetbal laten zien en mij vermaakt.
Ik ben niet iemand die overstapt naar het winnende team, maar naar het team dat mij vermaakt. Of dat nou resulteert in winst of niet. Ik geef om spannende wedstrijden, met mooi aanvallend voetbal.
Ik vind het ook erg suf om aanhanger van een club te zijn, daar het niets meer dan een naam is. Als met de jaren ALLE spelers veranderen, het bestuur, het beleid, de coach etc dan is het toch gewoon een ander team geworden. Om dan alleen maar daar achter te staan vanwege een naam vind ik onzin.
Alles in deze wereld draait teveel om benamingen.
(overigens snap ik het wel wanneer je supporter bent en blijft van het team van de stad waar je geboren en getogen bent en nogsteeds woont, want dan vertegenwoordigen ze jouw stadje en kan je er trots voor hebben)
www.uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 12 april 2007 18:07 schreef JoleX het volgende:
is er ergens een stream te vinden waarmee ik de wedstrijd vanuit kopenhagen kan kijken?
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Europees voetbal![]()
Lekker weer![]()
Duits bier![]()
40 euro![]()
Bratwursten![]()
Deutsche sletjes![]()
FC DEN BOSCH![]()
![]()
![]()
20:45.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat begint het?
Zenuwachtigquote:Op donderdag 12 april 2007 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb er zin in,
Ben al zenuwachtig
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb er zin in,
Ben al zenuwachtig
In Europees verband ben ik ook voor elke nederlandse club.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kan echt ingehuurd worden om voor elke club te zijn he
Straks staat ie op het Leidse te hossen jwtquote:Op donderdag 12 april 2007 19:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kan echt ingehuurd worden om voor elke club te zijn he
Ja ok dat is waar eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom hopen sommige Ajacieden eigenlijk dat AZ uitgeschakeld wordt? Als AZ doorgaat krijgen ze nog 2 loodzware wedstrijd op het programma, wat mij juist beter lijkt voor de titelkansen van Ajax.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
VI.nl Poll: slechts 20% denkt dat AZ niet doorgaat. Reacties hierboven: NIEMAND denkt dat AZ niet gaat winnen. Dus ik zeg: goh, zijn we die lui niet aan het onderschatten?
Da_Sandman: "ARROGANTIE, PEEUW, PANIEK, HUIL, AJAX, PIEP, JANK"
Ik was erg blij dat ze de halve finale haalden. Juichen is misschien wat overdreven ja, maar ik hoopte het wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar eigenlijk![]()
Maar ik ga niet voor ze juichen, haat![]()
Jij gaat toch ook niet voor Man Utd juichen?
Ja, maar van jou werd net al duidelijk dat je gewoon een gloryhunter bent, dus dat verbaast me niet zoveel.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In Europees verband ben ik ook voor elke nederlandse club.
Ik hoop niet dat AZ uitgeschakeld wordt, het interesseert me gewoon geen reet wat ze doen. Al zie ik nu liever wel dat ze doorgaan omdat ik er geld op ingezet hebquote:Op donderdag 12 april 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom hopen sommige Ajacieden eigenlijk dat AZ uitgeschakeld wordt? Als AZ doorgaat krijgen ze nog 2 loodzware wedstrijd op het programma, wat mij juist beter lijkt voor de titelkansen van Ajax.
Bananenman kan rijk worden hohohohoquote:Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat AZ uitgeschakeld wordt, het interesseert me gewoon geen reet wat ze doen. Al zie ik nu liever wel dat ze doorgaan omdat ik er geld op ingezet hebMaar anders zou het me echt aan m'n reet roesten.
En als je 'zenuwachtig' bent voor een wedstrijd van niet eens je eigen club zoals jorien is, kom op zeg...
danny danny koefquote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef DeTolk het volgende:
Laatste minuut kopbal van Koef
scheringa lijkt me juist een simpatieke gozer buiten zijn werk om als ik hem zo op die fotos van de az page bekijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ergens hoop ik dat AZ verliest. Al is het alleen maar vanwege Scheringa.
ja relaxte ventquote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef JoleX het volgende:
[..]
scheringa lijkt me juist een simpatieke gozer buiten zijn werk om als ik hem zo op die fotos van de az page bekijk.
Dat is dan weer jammer.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
Evert geeft verslag
Nee, AZ heeft volgens mij met Evert achter de microfoon nooit verlorenquote:
Afgunstquote:
Voor AZ fans die het ook al waren toen het slecht ging heb ik respect, maar toen kreeg men net aan 4000 man in De Hout, en nu wel 3000 man naar Bremen?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:31 schreef Silenus het volgende:
Voor AZ, Louis, Shota, de échte supporters, de AZ-Fokkers hier (want over het algemeen sympathiek, toch?) hoop ik dat AZ wint.
Voor Dirk niet.![]()
Volgens mij is het niet meer dan normaal dat met succes ook supporters komen. Ik denk dat dat niet eens een mening, maar een feit mag zijn. Daarom vind je ook geen grote supportersgroepen in de eerste divisie, of zelfs bij de zaterdagamateurs.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor AZ fans die het ook al waren toen het slecht ging heb ik respect, maar toen kreeg men net aan 4000 man in De Hout, en nu wel 3000 man naar Bremen?
Hoezo Evert, het komt toch ook op Canvas?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
Evert geeft verslag
Ik vind De Zeeuw op rechts helemaal niet zo raar. Zoals Van Gaal zegt, er is geen echt linksbuiten die druk op hem zet, en daarom kan hij vrij opbouwen. Je zag het dinsdag ook met Chelsea-Valencia. Mourinho zette Essien op rechtsback, en Valencia wist niet wat het ertegen moest doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Afgunst![]()
![]()
Maargoed, ik heb niet zoveel vertrouwen in de opstelling. Martens linkshalf, Dembele op 10 lijkt me niet slim. Luirink als verdedigende middenvelder en De Zeeuw als rechtsback lijkt me ook raar. De enige wedstrijd van De Zeeuw op rechtsback is geloof ik tegen Slovenië met Van Basten en Oranje
echt aan te raden; 10x beterquote:Op donderdag 12 april 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
Voor mensen die geen zin hebben in Evert, Frank Raas bij de Belg
Niet in die verhoudingquote:Op donderdag 12 april 2007 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet meer dan normaal dat met succes ook supporters komen. Ik denk dat dat niet eens een mening, maar een feit mag zijn. Daarom vind je ook geen grote supportersgroepen in de eerste divisie, of zelfs bij de zaterdagamateurs.![]()
Hoe langer de supporters blijven, hoe meer fanatieke supporters er zullen komen. Dat is bij AZ zo, dat is bij Feyenoord zo, PSV, ja zelfs Ajax.
Ik denk dat je dat pas na 5-10 jaar, met ups en downs, kan zeggen.quote:
Werder ook niet aldus Rosenbergquote:Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef mcyodogg het volgende:
Lekker professioneel van Van Gaal, niet op penals getraind....
En dan mag heel klein DSB op het shirt van AZ weer nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:46 schreef venomsnake het volgende:
Altijd van die asociaal grote reclameborden in Mofrika.![]()
deze is nog niets, die van hsvquote:Op donderdag 12 april 2007 20:46 schreef venomsnake het volgende:
Altijd van die asociaal grote reclameborden in Mofrika.![]()
Ten napel is goed manquote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef LuukBes het volgende:
Wedstrijd is ook op Sporza Belg, voor de ten Napels haters.
Ten Napel is mijn minst favoriete verslaggever. Begint altijd goed met hem, maar begint je gigantisch te ergeren naarmate ie het verkeerd ziet in een wedstrijd (altijd dus...).quote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ten napel is goed mankijk 1 keer schaatsen met Ben van der Burg en je rent HARD naar Ten Napel
Bel ff danquote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef LuukBes het volgende:
Ik weet straks eerder dan jou dat AZ scoort.![]()
Het uitvak is helemaal uitverkocht , en volgensmij kunnen er iets van 2500 in.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoeveel meegereisde supporters van AZ zijn er?
Luirink zit er bovenop hoor ik net, huiliequote:
ik heurde dat er 3000 warenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het uitvak is helemaal uitverkocht , en volgensmij kunnen er iets van 2500 in.
ik zei hetquote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Consigliere het volgende:
werder begint veel agressiever... asl dat maar goed gaat
ja, en dat was al zoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:01 schreef Dos37 het volgende:
Sjonge jonge. Nou AZ nou moeten jullie ook scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het net ff opgezocht voor de zekerheidquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik heurde dat er 3000 waren
nooooooooooooo 1-0
bronquote:Daarnaast is er een beperkt aantal van 2500 kaarten beschikbaar.
scoren om te winnen bedoel jequote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef LuNaTiC het volgende:
ach beter nu dan in de slotfase, ze moesten toch winnen om te scoren, dus komt wel goed
Was het nou ondersam of ochterstevaren?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef LuNaTiC het volgende:
ach beter nu dan in de slotfase, ze moesten toch winnen om te scoren, dus komt wel goed
Sorry geinspireerd door de nieuwe Cruijff bijbel, zal het niet meer doenquote:
Flikker dan snel op met je groen-witte avatarquote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Cruoninga het volgende:
AZ wordt in knock-out rondes toch altijd uitgeschakeld door groen-witte ploegen? Sporting Lissabon, Real Betis, FC Groningen en nu Werder?
Is AZ dan al uitgeschakeld ?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Cruoninga het volgende:
AZ wordt in knock-out rondes toch altijd uitgeschakeld door groen-witte ploegen? Sporting Lissabon, Real Betis, FC Groningen en nu Werder?
Dan moeten ze ook maar in het Rood aantredenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Cruoninga het volgende:
Over 17 minuten 1-1.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Consigliere het volgende:
over 12 minuten 2-0
Wist je het nog niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom is dit geel ? Belachelijk
en die Diego is een klote aansteller, 1+1=Geelquote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wist je het nog niet?
Deze scheids heeft de reputatie een kutscheids te zijn
Het is Lindebergh nietquote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef nightfall het volgende:
die luirink vliegt er zo met rood af..
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Cruoninga het volgende:
Deze wedstrijd werkt hard aan de reputatie een kutwedstrijd te zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wist je het nog niet?
Deze scheids heeft de reputatie een kutscheids te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |