Dat is dan weer jammer.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
Evert geeft verslag
Nee, AZ heeft volgens mij met Evert achter de microfoon nooit verlorenquote:
Afgunstquote:
Voor AZ fans die het ook al waren toen het slecht ging heb ik respect, maar toen kreeg men net aan 4000 man in De Hout, en nu wel 3000 man naar Bremen?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:31 schreef Silenus het volgende:
Voor AZ, Louis, Shota, de échte supporters, de AZ-Fokkers hier (want over het algemeen sympathiek, toch?) hoop ik dat AZ wint.
Voor Dirk niet.![]()
Volgens mij is het niet meer dan normaal dat met succes ook supporters komen. Ik denk dat dat niet eens een mening, maar een feit mag zijn. Daarom vind je ook geen grote supportersgroepen in de eerste divisie, of zelfs bij de zaterdagamateurs.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor AZ fans die het ook al waren toen het slecht ging heb ik respect, maar toen kreeg men net aan 4000 man in De Hout, en nu wel 3000 man naar Bremen?
Hoezo Evert, het komt toch ook op Canvas?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
Evert geeft verslag
Ik vind De Zeeuw op rechts helemaal niet zo raar. Zoals Van Gaal zegt, er is geen echt linksbuiten die druk op hem zet, en daarom kan hij vrij opbouwen. Je zag het dinsdag ook met Chelsea-Valencia. Mourinho zette Essien op rechtsback, en Valencia wist niet wat het ertegen moest doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Afgunst![]()
![]()
Maargoed, ik heb niet zoveel vertrouwen in de opstelling. Martens linkshalf, Dembele op 10 lijkt me niet slim. Luirink als verdedigende middenvelder en De Zeeuw als rechtsback lijkt me ook raar. De enige wedstrijd van De Zeeuw op rechtsback is geloof ik tegen Slovenië met Van Basten en Oranje
echt aan te raden; 10x beterquote:Op donderdag 12 april 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
Voor mensen die geen zin hebben in Evert, Frank Raas bij de Belg
Niet in die verhoudingquote:Op donderdag 12 april 2007 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet meer dan normaal dat met succes ook supporters komen. Ik denk dat dat niet eens een mening, maar een feit mag zijn. Daarom vind je ook geen grote supportersgroepen in de eerste divisie, of zelfs bij de zaterdagamateurs.![]()
Hoe langer de supporters blijven, hoe meer fanatieke supporters er zullen komen. Dat is bij AZ zo, dat is bij Feyenoord zo, PSV, ja zelfs Ajax.
Ik denk dat je dat pas na 5-10 jaar, met ups en downs, kan zeggen.quote:
Werder ook niet aldus Rosenbergquote:Op donderdag 12 april 2007 20:21 schreef mcyodogg het volgende:
Lekker professioneel van Van Gaal, niet op penals getraind....
En dan mag heel klein DSB op het shirt van AZ weer nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:46 schreef venomsnake het volgende:
Altijd van die asociaal grote reclameborden in Mofrika.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |