Was 40 EUR voor een georganiseerde reis, dat kunnen de kaasjes wel betalenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Minstens 2500. Valt me toch mee van ze.
Netjes inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Minstens 2500. Valt me toch mee van ze.
Dat zijn nog eens prijzen!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was 40 EUR voor een georganiseerde reis, dat kunnen de kaasjes wel betalen
AZ creëerde echter wel aardig wat goede kansen die wedstrijd, zat ze ook niet mee. Dus zo beet had werder AZ nou ook weer niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder dondersgoed weet waar het mee bezig is. Een 0-0 in een uitwedstrijd is een prachtig resultaat, voor iedere ploeg is dat zo. Daarom begrijp ik het vertrouwen niet zo goed. AZ is een scorende ploeg, maar Werder heeft die aanvalsmachine in eigen huis op 0 gehouden. Dat zou toch juist Werder vertrouwen moeten geven en niet AZ? Dat is toch niet zo geheel onlogisch?
Probable teamsquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is er al een vermoedelijke opstelling?
Goed heh van onsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
90% van 2500 = 2250 overlopers.
Ik ben geen fan van een club, maar van een selectie en diens spel. Momenteel is dat vooral AZ. AZ heeft mij het meest vermaakt de afgelopen jaren dus gun ik hun het nu meer dan de anderen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
90% van 2500 = 2250 overlopers.
Glory, Glory, Gloryquote:Op donderdag 12 april 2007 17:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van een club, maar van een selectie en diens spel. Momenteel is dat vooral AZ. AZ heeft mij het meest vermaakt de afgelopen jaren dus gun ik hun het nu meer dan de anderen.
Ajax heeft mij bv (vooral in Europa) tevaak teleurgesteld met slechte saaie rommelige wedstrijden, laatste 2 maanden hebben ze mooi voetbal laten zien en mij vermaakt.
Ik ben niet iemand die overstapt naar het winnende team, maar naar het team dat mij vermaakt. Of dat nou resulteert in winst of niet. Ik geef om spannende wedstrijden, met mooi aanvallend voetbal.
Ik vind het ook erg suf om aanhanger van een club te zijn, daar het niets meer dan een naam is. Als met de jaren ALLE spelers veranderen, het bestuur, het beleid, de coach etc dan is het toch gewoon een ander team geworden. Om dan alleen maar daar achter te staan vanwege een naam vind ik onzin.
Alles in deze wereld draait teveel om benamingen.
(overigens snap ik het wel wanneer je supporter bent en blijft van het team van de stad waar je geboren en getogen bent en nogsteeds woont, want dan vertegenwoordigen ze jouw stadje en kan je er trots voor hebben)
www.uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 12 april 2007 18:07 schreef JoleX het volgende:
is er ergens een stream te vinden waarmee ik de wedstrijd vanuit kopenhagen kan kijken?
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Europees voetbal![]()
Lekker weer![]()
Duits bier![]()
40 euro![]()
Bratwursten![]()
Deutsche sletjes![]()
FC DEN BOSCH![]()
![]()
![]()
20:45.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat begint het?
Zenuwachtigquote:Op donderdag 12 april 2007 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb er zin in,
Ben al zenuwachtig
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb er zin in,
Ben al zenuwachtig
In Europees verband ben ik ook voor elke nederlandse club.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kan echt ingehuurd worden om voor elke club te zijn he
Straks staat ie op het Leidse te hossen jwtquote:Op donderdag 12 april 2007 19:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij kan echt ingehuurd worden om voor elke club te zijn he
Ja ok dat is waar eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom hopen sommige Ajacieden eigenlijk dat AZ uitgeschakeld wordt? Als AZ doorgaat krijgen ze nog 2 loodzware wedstrijd op het programma, wat mij juist beter lijkt voor de titelkansen van Ajax.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
VI.nl Poll: slechts 20% denkt dat AZ niet doorgaat. Reacties hierboven: NIEMAND denkt dat AZ niet gaat winnen. Dus ik zeg: goh, zijn we die lui niet aan het onderschatten?
Da_Sandman: "ARROGANTIE, PEEUW, PANIEK, HUIL, AJAX, PIEP, JANK"
Ik was erg blij dat ze de halve finale haalden. Juichen is misschien wat overdreven ja, maar ik hoopte het wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar eigenlijk![]()
Maar ik ga niet voor ze juichen, haat![]()
Jij gaat toch ook niet voor Man Utd juichen?
Ja, maar van jou werd net al duidelijk dat je gewoon een gloryhunter bent, dus dat verbaast me niet zoveel.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In Europees verband ben ik ook voor elke nederlandse club.
Ik hoop niet dat AZ uitgeschakeld wordt, het interesseert me gewoon geen reet wat ze doen. Al zie ik nu liever wel dat ze doorgaan omdat ik er geld op ingezet hebquote:Op donderdag 12 april 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom hopen sommige Ajacieden eigenlijk dat AZ uitgeschakeld wordt? Als AZ doorgaat krijgen ze nog 2 loodzware wedstrijd op het programma, wat mij juist beter lijkt voor de titelkansen van Ajax.
Bananenman kan rijk worden hohohohoquote:Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat AZ uitgeschakeld wordt, het interesseert me gewoon geen reet wat ze doen. Al zie ik nu liever wel dat ze doorgaan omdat ik er geld op ingezet hebMaar anders zou het me echt aan m'n reet roesten.
En als je 'zenuwachtig' bent voor een wedstrijd van niet eens je eigen club zoals jorien is, kom op zeg...
danny danny koefquote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef DeTolk het volgende:
Laatste minuut kopbal van Koef
scheringa lijkt me juist een simpatieke gozer buiten zijn werk om als ik hem zo op die fotos van de az page bekijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ergens hoop ik dat AZ verliest. Al is het alleen maar vanwege Scheringa.
ja relaxte ventquote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef JoleX het volgende:
[..]
scheringa lijkt me juist een simpatieke gozer buiten zijn werk om als ik hem zo op die fotos van de az page bekijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |