Negeer hem, hij is enkel uit op meer posts ofzo, wat mijn 'verleden' voor zover je daarvan kan spreken hier mee te maken heeft, weet niemand...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet. Ik wil hem best wel leren kennen, maar niet als hij alles negatief benadert.
In Alkmaar stond Werder wel volop te verdedigen. Dat was de intentie ook, met hopelijk enkele counters Voor de rest was Werder alleen maar bezig met een muur optrekken. Iets wat ze in Bremen echt niet kunnen gaan doen. Ze zullen daar meer naar voren moeten spelen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze net als in Alkmaar een muur gaan optrekken en maar hopen op die treffer uit de enkele countertjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder dondersgoed weet waar het mee bezig is. Een 0-0 in een uitwedstrijd is een prachtig resultaat, voor iedere ploeg is dat zo. Daarom begrijp ik het vertrouwen niet zo goed. AZ is een scorende ploeg, maar Werder heeft die aanvalsmachine in eigen huis op 0 gehouden. Dat zou toch juist Werder vertrouwen moeten geven en niet AZ? Dat is toch niet zo geheel onlogisch?
Ik denk dat Werder volwassener is dan AZ. Jullie zullen gaan aanvallen en ik vrees in het mes lopen. Bremen gaat weer fijn verdedigen, AZ kapot proberen te spelen en dan zelf 1 of 2 keer scoren.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In Alkmaar stond Werder wel volop te verdedigen. Dat was de intentie ook, met hopelijk een enkele countertjes. Voor de rest was Werder alleen maar bezig met een muur optrekken. Iets wat ze in Bremen echt niet kunnen gaan doen. Ze zullen daar meer naar voren moeten spelen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze net als in Alkmaar een muur gaan optrekken en maar hopen op die treffer uit de enkele countertjes.
Daarom zeg ik ook, Werder speelt hoog spel. De tactiek die jij noemt kan inderdaad dodelijk effectief zijn. Echter is het er wel 1 die balanceert op het randje. AZ zal inderdaad wel gaan aanvallen vermoed ik, wellicht Bremen te counteren (ook hopen op die counter en dus idd AZ in het mes laten lopen). Echter faalt de verdediging van Werder dan staat de hele boel op z'n kop en zal het totale spel van Werder om moeten.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder volwassener is dan AZ. Jullie zullen gaan aanvallen en ik vrees in het mes lopen. Bremen gaat weer fijn verdedigen, AZ kapot proberen te spelen en dan zelf 1 of 2 keer scoren.
Ik kan er ook naast zitten natuurlijk, dat is te hopen voor jullie.
Das wel kut ja. Stomen is alleen maar gunstig als AZ in korte tijd 0-2 voor kan staan. Dan heb je wat lucht. Sta je al vroeg 0-1 voor en je kan geen vuist maken voor een tweede dan kan het je weer opbreken.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe later die 0-1 valt, hoe beter het is voor AZ. Maar hun kennende zullen ze wel weer vanaf het begin stomen
Behalve in de thuiswedstrijdquote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Als je kijkt naar de feiten zie je dat AZ nagenoeg in alle wedstrijden wel scoort. En laat dit nou net een groot voordeel zijn in de wedstrijd van vanavond, aangezien de doelpunten min of meer dubbel tellen voor AZ
Nouquote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zal me echt aan m'n reet roesten wie er wint. Als er maar dooien vallen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Aanvoerder het volgende:
WHAHAquote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:De verdediger wil zakelijker worden. Net als Alex, de PSV-verdediger met wie AZ-voorzitter Dirk Scheringa Donk al vergeleek. ,,Ik moet meedogenlozer worden. Dat heb ik in me en dat probeert de trainer naar buiten te trekken. Het wordt steeds tegen me gezegd dat ik korter en feller moet dekken. In het begin vond ik dat wel irritant, maar nu weet ik dat de trainer gelijk heeft. Je moet een spits niet laten voetballen.’’ Op het trainingsveld van AZ kan hij dagelijks sparren met spitsen van formaat.
,,Ik leer elke dag bij. Danny Koevermans mag je geen kans geven, Shota Arveladze al helemaal niet en Dembélé rent gewoon door je heen. Als zij mijn tegenstander zijn en een doelpunt maken, krijg ik dat direct te horen.’’
Minstens 2500. Valt me toch mee van ze.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoeveel luitjes zijn er eigenlijk mee naar Bremen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |