deze is nog niets, die van hsvquote:Op donderdag 12 april 2007 20:46 schreef venomsnake het volgende:
Altijd van die asociaal grote reclameborden in Mofrika.![]()
Ten napel is goed manquote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef LuukBes het volgende:
Wedstrijd is ook op Sporza Belg, voor de ten Napels haters.
Ten Napel is mijn minst favoriete verslaggever. Begint altijd goed met hem, maar begint je gigantisch te ergeren naarmate ie het verkeerd ziet in een wedstrijd (altijd dus...).quote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ten napel is goed mankijk 1 keer schaatsen met Ben van der Burg en je rent HARD naar Ten Napel
Bel ff danquote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef LuukBes het volgende:
Ik weet straks eerder dan jou dat AZ scoort.![]()
Het uitvak is helemaal uitverkocht , en volgensmij kunnen er iets van 2500 in.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoeveel meegereisde supporters van AZ zijn er?
Luirink zit er bovenop hoor ik net, huiliequote:
ik heurde dat er 3000 warenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het uitvak is helemaal uitverkocht , en volgensmij kunnen er iets van 2500 in.
ik zei hetquote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Consigliere het volgende:
werder begint veel agressiever... asl dat maar goed gaat
ja, en dat was al zoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:01 schreef Dos37 het volgende:
Sjonge jonge. Nou AZ nou moeten jullie ook scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |