Nou, veel plezier uitzuipen dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:57 schreef Floripas het volgende:
Mwoch, valt wel mee vind ik.
Koud? Het is hier zeker 2 graden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
T is een bietske koud vandoag bûten.
Ik ga met mensen met echte vaardigheden: een timmerman die is getrouwd met een cameravrouw. Echte vaardigheden zijn zóóó stoer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nou, veel plezier uitzuipen dan.
Oh ja, ik heb nog een leuk debattopic voor jou in petto. Over de eenheid of diversiteit van de islam in de wereld, ik kijk ernaar uit de degens met je te kruisen. Maar nu even niet.quote:
Ik heb een kater, dus verwacht niet te veel van me.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:02 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, ik heb nog een leuk debattopic voor jou in petto. Over de eenheid of diversiteit van de islam in de wereld, ik kijk ernaar uit de degens met je te kruisen. Maar nu even niet.
*maaktgeengrapjesoverpotentiemaaktgeengrapjesoverpotentiemaaktgeengrapjesoverpotentie*quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb een kater, dus verwacht niet te veel van me.
Deal, al hoop ik dat de zon nog eventjes blijft.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:07 schreef Floripas het volgende:
*maaktgeengrapjesoverpotentiemaaktgeengrapjesoverpotentiemaaktgeengrapjesoverpotentie*
Nee, deze spaar ik voor een regenachtige middag, goed?
Echte vaardigheden zijn zo pré-industriële revolutie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga met mensen met echte vaardigheden: een timmerman die is getrouwd met een cameravrouw. Echte vaardigheden zijn zóóó stoer.
Ik kan alleen maar Latijn.![]()
Liegen en belazeren. Dat zijn exacte wetenschappen anno 2007quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Echte vaardigheden zijn zo pré-industriële revolutie.![]()
Een beter milieu begint bij jezelfquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:23 schreef Apropos het volgende:
Alles moet kapot.
Op mijn terrasje is het toch wel een beetje fris. Kloppen mijn woorden? Ik voel namelijk mijn vingers niet meer en zie mijn scherm niet door de zon...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:57 schreef Floripas het volgende:
Mwoch, valt wel mee vind ik.
Niet omdat het leuk isquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:23 schreef Apropos het volgende:
Alles moet kapot.
Dat zou pas een belastingslogan zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet omdat het leuk is
niet omdat het moet
enkel en alleen
omdat iedereen het doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |