quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is me bekend hoor, het is alleen niet altijd even duidelijk wat lifestyle-stroming is en wat ideologie. Sluiten is ook zo'n noodgreep - en sund van de OP, in dit geval.
Maar niettemin bedankt voor je mening. Het topic is overigens verhuisd naar GC.
Ik zei toch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:06 schreef sigme het volgende:
TS, ik heb even overlegd, je topic is welkom in GC.
POL-> GC dus.
Da's er wel een die je op schrift zou moeten vereeuwigen inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi gevonden. "The foodindustry depends on evolution not happening."
Knap hoor, piano spelen en tegelijk achter je pc zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef Elseetje het volgende:
* Elseetje speelt Gershwin - Rhapsody in Blue
Deel 1 en deel 2, maar dan slechter
Ja. Overigens had ik 'm gisteren al gesloten, de vraag nu ging over de heropende versie, zo traag was het kwartje niet.quote:
Oh, wacht, Large.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:17 schreef sigme het volgende:
Nee, maar ze hebben best een paar leuke shirts. Ook voor jongetjes.
[afbeelding]
Misschien speelt ze keyboard.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Knap hoor, piano spelen en tegelijk achter je pc zitten.
Raar dat die nu in GC geparkeerd staat, ik had eerder Lifestyle verwacht of nog beter WFL.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Overigens had ik 'm gisteren al gesloten, de vraag nu ging over de heropende versie, zo traag was het kwartje niet.
ik begrijp wat je bedoeltquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Raar dat die nu in GC geparkeerd staat, ik had eerder Lifestyle verwacht of nog beter WFL.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef Godslasteraar het volgende:
goeie genade, wat een geouwehoer. En ik maar mijn best doen mij aan fok aan te passen, blijkbaar moet ik nóg belabberder gaan posten.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:27 schreef kless het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker hoe je wil zijn/doen ruzie met jezelf heb je niks aan.'
Aanpassen kan tot op zekere hoogte.
Eh, dat is de urlquote:
Mijn sarcasmedetector lijkt stuk, hij geeft verschillende dingen aan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:29 schreef sigme het volgende:
Eh, dat is de url.
Het t-shirt is er helaas niet in small, sorry, misschien kan je uit de voeten met medium?
Slangetje tegen astma -quote:Spiercellen wegbranden klinkt behoorlijk ingrijpend, maar dat is het niet, vertellen artsen Sandra Snijder en Dirk-Jan Slebos. Zij maken deel uit van de onderzoeksgroep die op het Universitair Medisch Centrum Groningen sinds vorig jaar onderzoek doet naar deze behandelmethode. "Het veroorzaakt een kleine wond, die goed geneest. Bovendien weten we eigenlijk niet wat die spiercellen daar nou eigenlijk doen, want er zijn ook zoogdieren die deze cellen helemaal niet hebben. Ze doen in de luchtwegen meer kwaad dan goed, omdat ze de luchtpijp alleen maar kunnen vernauwen."
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn sarcasmedetector lijkt stuk, hij geeft verschillende dingen aan.![]()
Ik bedoelde Largequote:Op vrijdag 6 april 2007 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Geef de verschillende lezingen maar, dan kies ik er eentje.
Dank je. GC is te vluchtig.quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, dat is de url.
Het t-shirt is er helaas niet in small, sorry, misschien kan je uit de voeten met medium?
En dát is de uitslag van je sarcasmemeterquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik bedoelde LargeAls in Large Popmerchandising
Een grote jatfabriek die aan kinderen doorverkoopt.
Maw Large is sneu.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
En dát is de uitslag van je sarcasmemeter![]()
Nee, ik dacht dat je wel begreep dat ik begreep dat de Large de shop was en niet de maat en ... nouja, weetje laat maar.quote:
Ja maar het was een soort van grapje dat large te groot was voor uw prive-legende en dat er helaas geen small was maar wel medium en als je dan over sarcasme begint, tsja, dat was een vrij sarcastisch grapje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je wel begreep dat ik begreep dat de Large de shop was en niet de maat en ... nouja, weetje laat maar.
Ik ga dit shirt kopen:
[afbeelding]
quote:
Lijkt me nerderige shit.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, onze Prins is ook gearriveerd.![]()
ik kan de kleine letters niet lezenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef sigme het volgende:
Napalm, er is een t-shirt voor je:
[afbeelding]
waterschappen zijn raar, inefficient en schijndemocratisch. Dus wat dat aangaande al een stuk beter dan de gemiddelde gemeente of provincie. Grappig dat er waterschappen zijn (/waren) die langer bestaan dan ons koninkrijk...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
en die muts op Landbouw roepen dat de stijging van de zeespiegel de grootste problemen voor ons kunnen gaan vormen.![]()
Zelfs dat ene planburo wat gisteren wat publiceerde wist nog beter waar de problemen zouden komen.
Buiten dat vraag ik me af wat zij er mee te maken. Creeren we ineens landbouw op een rivier of zee? We hebben niet voor niks die limburgse homo op waterstaat zitten.
Eigen YouTube filmpjes maken volgende week.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:01 schreef Elseetje het volgende:
* Elseetje speelt Schubert - Impromptus aus dem Nachlass
Helaas geen filmpjes, deze en deze speelde ik vorige week
(En ja, zolang mijn moeder nog niet thuis is, en haar kast nog vol met pianoboeken ligt, blijf ik haar Steinway verkrachten)
Ik ook niet, maar ik kan zoeken. En vinden.quote:
Denk dat het nog wel een jaar duurt voordat ik dat ding weer 's voor mezelf hebquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eigen YouTube filmpjes maken volgende week.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:10 schreef sigme het volgende:
Er is echt nooit wat op tv. Met uitzondering van Top Gear. Big Stig.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Steven Seagal op RTL nogwat.
Moet je daar van je meisje naar kijken?quote:Actiefilm
Agent John Hatcher keert terug uit Colombia, waar zijn partner is vermoord. Hij besluit met pensioen te gaan. De volgende dag komt hij bij toeval in aanraking met een Jamaicaanse drugshandelaar. John is vastberaden om de drugshandelaar achter de tralies te zetten. Uit wraak laat de Jamaicaan Johns zus en nichtje ontvoeren.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Moet je daar van je meisje naar kijken?
Ouwe afleveringquote:
Vriendinnen die paardrijden. DUMPEN!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dan zou ik nu klagen over een of ander Net5 programma.
Mevrouw is sporten aka paardrijden.
als het nou holiday on ice was..quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van wat er op tv is, is het veruit het beste. Ik kijk ook met plezier wheeler dealers op discovery. Desnoods eentje die ik al gezien hebquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ouwe afleveringIn de zomer komen pas nieuwe op de BBC.
Zo laat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nou ja, tot hun 15e is het vergeeflijk. Toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vriendinnen die paardrijden. DUMPEN!
Het kan ook rijden in de klassieke zin van het woord zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Geweldige aflevering. Men love rules ok!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:10 schreef sigme het volgende:
Er is echt nooit wat op tv. Met uitzondering van Top Gear. Big Stig.
Mits ze de Tina leest. Serieus, vrouwen die paardrijden houden alleen van hun paard. Heb je geen zak aan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, tot hun 15e is het vergeeflijk. Toch?
eerst nueckenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |