ja uitverkochtquote:Op maandag 9 april 2007 14:05 schreef koningdavid het volgende:
Was het gisteren nou uitverkocht bij jullie?
Die Wijnaldum deed het heel aardig, in de samenvatting ten minste.
De Kup was uitverkocht.quote:Op maandag 9 april 2007 14:05 schreef koningdavid het volgende:
Was het gisteren nou uitverkocht bij jullie?
Die Wijnaldum deed het heel aardig, in de samenvatting ten minste.
Wow, respect.quote:
Serieuze vraag : wat hadden ze volgens jou dan moeten doen?quote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef mister_popcorn het volgende:
En groningen is kut. Zingen dat ze de baas zijn in Rotterdam, en ondertussen lekker in KK blijven zitten na de wedstrijd![]()
Seizoenkaarthouders die er niet zijn etc.quote:Op maandag 9 april 2007 14:17 schreef reem het volgende:
Waren anders nog genoeg lege plaatsen op W vooraan, of worden die niet verkocht omdat je dan echt niets ziet?
Naar buiten komen, natuurlijk. Nu liepen ze voor de wedstrijd een beetje tof te doen op het voorplein.quote:Op maandag 9 april 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Serieuze vraag : wat hadden ze volgens jou dan moeten doen?
quote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na elke kut actie gister van schreuder. rot op tyfus ouwe enzo![]()
Heb nou al spijt van mn SCC aanvraagquote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef renz0r het volgende:
Wat een wedstrijd, gewoon te triest voor woorden
waren er genoeg die dat zongen. ben je zelf weggegaan zeker ?quote:Op maandag 9 april 2007 15:28 schreef Happel het volgende:
De doodstraf voor degene die supporters voor joden uitmaakte na de 0-3
[..]
Seizoenkaarthouders die er niet zijn etc.
[..]
Naar buiten komen, natuurlijk. Nu liepen ze voor de wedstrijd een beetje tof te doen op het voorplein.
En dit vind je leuk? Schandalig dat je zo met je spelers omgaat!quote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
ik vind dat schreuder gewoon moet optyfenquote:Op maandag 9 april 2007 18:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
En dit vind je leuk? Schandalig dat je zo met je spelers omgaat!
Wel sneu dat Feyenoord ook van Heracles niet gaat winnen komend weekend.
Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Helemaal niet als je weet wat die gast mee heeft moeten maken de laatste jaren, en dat weten jullie donders goed.quote:Op maandag 9 april 2007 18:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Schreuder is sneu Zapper !!!
Het gaat over zijn periode nu bij Feyenoord, speelt sinds 2007 ongeveer weer wedstrijden, prive is al meer dan jaar geleden.quote:Op maandag 9 april 2007 18:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Helemaal niet als je weet wat die gast mee heeft moeten maken de laatste jaren, en dat weten jullie donders goed.
Na elke 0-4 thuisnederlaag krijgen ze een paar vrije dagen. Maar goed, de vorige keer won feyenoord wel een paar keer na die vrije dagen.quote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef venomsnake het volgende:
Worden ze ook nog beloond met 3 vrije dagen zie ik..?!!![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 18:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
En dit vind je leuk? Schandalig dat je zo met je spelers omgaat!
quote:Op maandag 9 april 2007 18:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij is niet de beste voetballer die je je kan wensen en ik zie hem liever ook vertrekken maar een beetje respect voor die man is wel op zijn plaats. Prima kerel verder ondanks dat ie niet kan voetballen.
Wow mag ik ook een keer jouw glazen bol lenenquote:Op maandag 9 april 2007 18:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
...
Idd.quote:Op maandag 9 april 2007 18:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik neem Schreuder niets kwalijk hoor. Ik neem het Koeman kwalijk, dat hij hem blijft opstellen.
Nee, ik ben niet eerder weggegaan, maar kan dondersgoed begrijpen dat anderen dat wel deden. Neemt niet weg, dat het zingen van zulke liederen tegen je eigen supporters niet hoort. Zouden diegene (jij zingt het zeker ook) eens in mijn gezicht moeten zingen, dan eten ze de rest van hun miserabele leven uit een slangetje.quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waren er genoeg die dat zongen. ben je zelf weggegaan zeker ?
Ik vind dat je je eigen spelers normaal moet behandelen, uitzonderingen daargelaten (Griekje) natuurlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik vind dat schreuder gewoon moet optyfen
Dat was mooi jaquote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog gelachen om Ten Cate gister, of om Wotte
Voor Harry geldt hetzelfde : als je al iemand kwalijk neemt dat ie bij ons speelt, neem het Bosz, Koeman etc. kwalijk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat je je eigen spelers normaal moet behandelen, uitzonderingen daargelaten (Griekje) natuurlijk.
Voor die jood gelden andere regels. Daarnaast neem ik het Bosz persoonlijk ook kwalijk dat hij chari heeft binnen gehaald. Heerlijke paniekaankoop.quote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor Harry geldt hetzelfde : als je al iemand kwalijk neemt dat ie bij ons speelt, neem het Bosz, Koeman etc. kwalijk.
En jij verwacht dat dat gebeurd?quote:Op maandag 9 april 2007 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Als we van die boeren niet winnen moet er hard ingegrepen worden en geen 3 dagen vrij!!
Waarom liep die Groningse kneuzenkermis dan heel stoer "Wij zijn niet bang voor Rotterdam" te zingen terwijl ze onder ME begeleiding naar het uitvak gebracht werden?quote:Op maandag 9 april 2007 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Slaat nergens op wat jullie zeggen Happel en popcornvreter.
Ja dan weer andere regelsquote:Op maandag 9 april 2007 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor die jood gelden andere regels. Daarnaast neem ik het Bosz persoonlijk ook kwalijk dat hij chari heeft binnen gehaald. Heerlijke paniekaankoop.
Ik ben zondag voor de eerste keer sinds 6 seizoenen eerder weggegaan, kon het gewoon echt niet meer aanzien. Ben toendertijd bekerfinale tegen utrecht, en joden thuis voor playoffs blijven zitten tot de laatste minuut. Maar dit doet echt pijn, Feyenoord is heel erg ziek, en dan is zo'n 0-4 nederlaag een bijzaak, maar het is wel typerend.quote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Happel het volgende:
Nee, ik ben niet eerder weggegaan, maar kan dondersgoed begrijpen dat anderen dat wel deden. Neemt niet weg, dat het zingen van zulke liederen tegen je eigen supporters niet hoort. Zouden diegene (jij zingt het zeker ook) eens in mijn gezicht moeten zingen, dan eten ze de rest van hun miserabele leven uit een slangetje.
Dat zou je denkenquote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef Malibu-06 het volgende:
Van Heracles moet toch te winnen zijn?
Als je dat al niet begrijpt, dan zit er echt iets niet goed in je kop.quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dan weer andere regelsslaat nergens op dat je schreuder niet mag uitschelden, maar chari mag wel
ja want chari heeft voor ajax gespeeld huil huil.quote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Als je dat al niet begrijpt, dan zit er echt iets niet goed in je kop.
Stoer binkjequote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet eerder weggegaan, maar kan dondersgoed begrijpen dat anderen dat wel deden. Neemt niet weg, dat het zingen van zulke liederen tegen je eigen supporters niet hoort. Zouden diegene (jij zingt het zeker ook) eens in mijn gezicht moeten zingen, dan eten ze de rest van hun miserabele leven uit een slangetje.
het zit bij jou niet goed in je kop idioot. Je bent echt zo triest. Kan me voorstellen dat je de pest erin hebt, maar je uitspraken slaan gewoon compleet nergens op...quote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Als je dat al niet begrijpt, dan zit er echt iets niet goed in je kop.
Inderdaad. Heb gewoon commentaar op zn spel. Niet omdat hij eventjes bij AJAX heeft gevoetbald. Daar zijn ze hem allang vergetenquote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja want chari heeft voor ajax gespeeld huil huil.
Waarom schrijf je die clubnaam met hoofdletters?quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb gewoon commentaar op zn spel. Niet omdat hij eventjes bij AJAX heeft gevoetbald. Daar zijn ze hem allang vergeten
Ajax beter?quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom schrijf je die clubnaam met hoofdletters?![]()
Kleuter was het toch?quote:
Inderdaad als je regelmatig zo'n pak slaag krijgt dat moet je je conclusies trekken. Feijenoord heeft op dit moment een zwak elftal, maar dit soort wedstrijden zijn toch niet nodig.quote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Kleuter was het toch?
Verschil in beleving, geen zin om dat uit te leggen. Ben ik ook te beperkt voor, dus...
Wat betreft Koeman heb je gelijk. Twee seizoenen heeft hij niets laten zien. Tijd voor hem om te gaan.
Ik kan het me haast niet voorstellen. Er valt gewoon nog weinig eer voor hem te behalen. Ik zie hem volgend jaar niet aan het hoofd staan van een goed lopend Feijenoord. Het zal vast niet compleet zijn schuld zijn, maar hij heeft iig geen meerwaarde.quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Koeman blijft nog wel even denk ik, helaas.
quote:Feyenoord-fans: ’Het onkruid boven moet weg’ (AD)
Ze nemen geen blad voor de mond. Na het verlies tegen FC Groningen blijft het groepje boze Feyenoord-supporters als laatste achter bij de Kuip. De stenen, waarmee de ME werd bekogeld, liggen aan hun voeten. De blik is gericht op het Maasgebouw, waar het bestuur van de club zetelt. ,,Het onkruid daar boven moet weg,’’ klinkt het dreigend.
Direct na de met 0-4 verloren wedstrijd probeert de boze massa, volgens een schatting van de politie zo’n zeshonderd man, het glazen Maasgebouw te bestormen. ,,Om verhaal te halen,’’ zegt een van de mannen.
De spanning heeft zich dan al de hele dag opgebouwd. In het centrum weet de politie tenauwernood een confrontatie tussen Groningers op het terras en de Rotterdamse aanhang te voorkomen. Een Feyenoord-supporter wordt opgepakt.
In het stadion wordt actie gevoerd tegen het bestuur en voor Henk Fräser, de ontslagen oud-speler en jeugdtrainer. Het weghalen van het spandoek met de tekst ’Nieuw bestuur, zelfde gezeik’ zet kwaad bloed. ,,Feyenoords Pravda kwam weer in actie,’’ klinkt het schamper. ,,Het lontje was ér, het hoefde alleen nog te worden aangestoken.’’
Dat gebeurt buiten op de parkeerplaats, als Mobiele Eenheid en bereden brigade zich opstellen om het Maasgebouw tegen de eigen aanhang te beschermen. Met charges wordt gepoogd de massa te verdrijven.
,,Een busje van de ME scheurde zo vanaf de dijk de massa in,’’ vertellen twee FC Groningen-supporters. ,,Daarna vlogen de klinkers door de lucht.’’ Zelf waren de twee geen moment bang. Ondanks de grimmige sfeer. ,,De boosheid was niet tegen ons gericht, maar tegen het bestuur.’’
Na de schermutselingen, waarbij negen relschoppers worden gearresteerd, druipen de meeste supporters af. Behalve dat het kleine groepje, dat ondanks het slechte seizoen van hun club zich druk blijft maken over het verlies. Als assistent-trainer Henk Duut na een minutenlang gesprek met de achterblijvers wegrijdt, ontvouwen ze een spandoek. Woerts Bosz Exit (resp. technisch en commercieel directeur, red.) staat er.
Gesproken wordt over hun held Willem van Hanegem, die in zijn column in het AD schreef niet naar de Kuip te willen vanwege Peter Bosz. En over zakkenvullers. ,,Geloof mij, ooit gaan we het Maasgebouw in. Was het niet vandaag, dan wordt het wel morgen.’’
Mooie zinquote:,Geloof mij, ooit gaan we het Maasgebouw in. Was het niet vandaag, dan wordt het wel morgen.’’
Die ME busjes reden best hard ja daarquote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef Erasmusch het volgende:
Ze reden ook als een idioot dat straatje bij Fanshop/Topsportcentrum in. Vreedzaam het trainingsveld bezetten ofzo had meer sympathie opgeleverd.
Als we zondag niet winnen, vooral als we verliezen. met veel man die bus opwachten in rotterdamquote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou in feite gebeurde er niks, en stond iedereen een beetje voor dat maasgebouw te hangen, sommige hingen wat spandoeken op.
Er gebeurde dus nog niets, toen de ME besloot als gekken met die busjes op de menigte te gaan inrijden, en daarna brak de pleuris uit ja.
Het trainingsveld bezetten is wel een goed idee voor na Feyenoord - NEC ofzo![]()
Daar word ik altijd zo moe van. Is gewoon meer een excuus om niks te doen. Feyenoord is niet top, in de zin van dat het een kampioenschap realistisch is. Maar dit Feyenoord hoeft niet tot TWEE maal toe door Ajax vernederd te worden met grote cijfers. Dit Feyenoord hoeft niet met grote cijfers te verliezen van Groningen, Twente, NEC en NAC. ZO slecht is het ook niet. Ik snap niet dat zo weinig mensen dat zien. En dan zegt die snor dat het niet realistisch is dat Feyenoord er snel bovenop komt. Ja, als je alles maar voor lief neemt niet. Op de één of andere manier worden dingen bij Feyenoord TE snel voor lief genomen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Johan Derksen moeten de supporters van Feyenoord niet zeuren, en zijn die acties allemaal wel aandoenlijk maar hebben ze toch geen effect. Het is helemaal niet realistisch dat Feyenoord er bovenop komt, deze slechte periode zou best nog eens een tijdje kunnen duren zegt hij.
Dat weet iedereen hiero, maar voor je het weet wordt je weer afgeschilderd als hersenloze stadionverboden door Derksen cs.quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou in feite gebeurde er niks, en stond iedereen een beetje voor dat maasgebouw te hangen, sommige hingen wat spandoeken op.
Er gebeurde dus nog niets, toen de ME besloot als gekken met die busjes op de menigte te gaan inrijden, en daarna brak de pleuris uit ja.
Het trainingsveld bezetten is wel een goed idee voor na Feyenoord - NEC ofzo![]()
Man, ik moet er niet aan denken! Dan zijn we gepasseerd door Sc Heerenveen, die we op zeker dan niet meer achterhalen ben ik bang.quote:Op maandag 9 april 2007 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als we zondag niet winnen, vooral als we verliezen. met veel man die bus opwachten in rotterdam
quote:Op maandag 9 april 2007 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar word ik altijd zo moe van. Is gewoon meer een excuus om niks te doen. Feyenoord is niet top, in de zin van dat het een kampioenschap realistisch is. Maar dit Feyenoord hoeft niet tot TWEE maal toe door Ajax vernederd te worden met grote cijfers. Dit Feyenoord hoeft niet met grote cijfers te verliezen van Groningen, Twente, NEC en NAC. ZO slecht is het ook niet. Ik snap niet dat zo weinig mensen dat zien. En dan zegt die snor dat het niet realistisch is dat Feyenoord er snel bovenop komt. Ja, als je alles maar voor lief neemt niet. Op de één of andere manier worden dingen bij Feyenoord TE snel voor lief genomen.
Volgend seizoen moet Feyenoord gewoon aansluiten bij PSV, AZ en Ajax. Als ze dat niet doen, doen ze echt iets grondig fout. Maarja, kritiek zal er wel weer nooit komen.![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
Derksen heeft wel een punt. We moeten geduld hebben, maar dan nog heb ik een probleem met de manier waarop ze nu bij de club bezig zijn. Dat heeft ook weer te maken met transparantie. Ook het niet horen, waarom Fraser ontslagen is, draagt bij aan alle onrust.
Ik heb pas zin om geduld te hebben als Koeman en Bozz & co. weg is.quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
Derksen heeft wel een punt. We moeten geduld hebben, maar dan nog heb ik een probleem met de manier waarop ze nu bij de club bezig zijn. Dat heeft ook weer te maken met transparantie. Ook het niet horen, waarom Fraser ontslagen is, draagt bij aan alle onrust.
Als er een goede reden voor zou zijn ja...quote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat Fräser wordt weggedaan kan ik, hoewel hij bij spelers enzo geliefd is, op zich in komen.
Opzich 'bekenden' halen is geen ramp, maar dan moeten het wel bekenden zijn die zich ondertussen driedubbel hebben bewezen. Daar is nu dus geen sprake van.quote:Maar haal er dan geen vriendje voor terug, maar echt een toptrainer. Al dat gedoe met Feyenoorders een functie geven vind ik onzin. Het is toch gewoon een professionele club, en dan moet je vakmensen inhuren en geen vriendjes, maar ook geen echte Feyenoorders.
Ik mag toch hopen dat Koeman zijn verantwoordelijkheid neemt als we niet minimaal Europees halen, en eigenlijk als we niet gewoon minimaal 5e worden...quote:Op maandag 9 april 2007 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Man, ik moet er niet aan denken! Dan zijn we gepasseerd door Sc Heerenveen, die we op zeker dan niet meer achterhalen ben ik bang.
Dan mogen we de play offs spelen met de nummers 6 t/m 9 voor 1 Uefa cup ticket, waar we vervolgens dan natuurlijk ook naast grijpen....![]()
Volgend jaar geen Europees voetbal, dan hebben we er geeneens een Uefa uitsluiting voor nodig gehad, wat zal dat wennen zijn, ik kan me eigenlijk niet meer herinneren dat Feyenoord niet op z'n minst Europees voetbal haalde!
Maar laat ik voorlopig nog maar even stoppen met dit doemdenken.
Maar als Feyenoord tegen Heracles weer zo zwak voor de dag komt, zonder inzet met zo'n opstelling dan is het inderdaad niet meer dan terecht als het elftal opnieuw wordt gewezen op hun falen en als we ze laten zien hoeveel pijn dit doet bij 'ons', de supporters, waarbij Feyenoord soms een groot deel van het leven uitmaakt.
Betwijfel ik, hij spreekt altijd op zo'n idiote toon over "wat een geluk we hebben dat we met dit kneuzenteam zelfs nog de 5e plaats halen" dat het me niet verbaast als hij het als 'niet meer dan normaal' ziet als we 6e worden. Als hij weggaat is het denk ik omdat hij er zelf geen zin meer in heeft zo, niet omdat hij z'n verantwoordelijkheid wil nemen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:52 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Koeman zijn verantwoordelijkheid neemt als we niet minimaal Europees halen, en eigenlijk als we niet gewoon minimaal 5e worden...
Ben benieuwd wat dat doet... begin van het seizoen had dat wel het gewenste succes, maar verwacht dat ze nu het gewoon niet meer kunnen bolwerken in hun kop.... had toch liever een straftraining gezien.quote:Selectie krijgt 3 dagen vrij
Gepubliceerd op: 09-04-07 / Auteur: Shibby / Bron: FR4ever.nl
Feyenoord lijkt er niet mee te zitten dat het met 0-4 ten onder ging tegen FC Groningen. In plaats van de selectie extra hard te laten trainen heeft de selectie weer een aantal dagen vrij gekregen. Op de officiële website van Feyenoord staat namelijk dat de eerste training pas weer op donderdag 12 april 2007 om 10.30 uur is, 's middags is er dan geen training. Dat houdt in dat de selectie nu drie dagen vrij krijgt. We hopen dat Koeman hier een goede reden voor heeft.
Eerder gaf Erwin Koeman de selectie al twee dagen vrij toen het met 0-4 ten onder ging tegen Ajax. Zijn broer Ronald Koeman lijkt dit zaken beter te begrijpen. Hij liet zijn selectie van PSV na de nederlaag tegen NEC (2-1) zelfs vandaag, op tweede paasdag, gewoon trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |