Ja echt kut. ze herkent me.. gelijk bellenquote:
Zonder beugel was ze toch neukbaar zei je?quote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
een stalkster die me belt zodra ik het vak op kwameng mens.
Ach Koeman is sloom, heeft geen ambitie en is zo 'lekker nuchter'.quote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou om die jank verhaaltjes en die klote smoesje van Koeman nog te geloven moet je behoorlijk blind en naief zijn.
Zonder bril, en ja ze heeft lenzen nuquote:Op maandag 9 april 2007 00:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zonder beugel was ze toch neukbaar zei je?
Die filmpjes zijn wel leuk om te zien.quote:Op maandag 9 april 2007 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
foto's en filmpjes feyenoord - groningen staan online op www.fr-fotopage.nl
Koeman Koeman we worden kampioenquote:Op maandag 9 april 2007 00:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn wel leuk om te zien.FEYENOORD!!!
Ja, 1 ding. Inversteerder het kan nogeens andersquote:Op maandag 9 april 2007 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Positieve manier om onze onvrede te uiten![]()
Het cynisme droop er vanaf natuurlijk. Moest er wel om lachen, al deed het toch ook wel pijn gezien de huidige situatie, hoeveel cynisme kan een mens verdragen![]()
Gelukkig hebben we die niet meerquote:8/4/2007 - Lorenzo Davids: Edgar moet het nu afmaken
De door NEC van Feyenoord overgenomen Lorenzo Davids was na afloop van NEC-PSV in hogere sferen. "Ik hoop dat ajax kampioen wordt", aldus de in amsterdam geboren middenvelder tegen Omroep Gelderland. "Ik weet zeker dat Edgar zo belt en dan praten we even bij. Het is nu aan hem om het af te maken de komende weken."
Tyfusjochquote:Op maandag 9 april 2007 01:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die niet meer![]()
zat naar de stand te kijken, 9 verloren. hebben we er ooit nog meer verloren eigenlijkquote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef ruud_fr het volgende:
waarom post je dat jorien? dacht je dat we het vergeten waren?
RKC dit jaar alleen voor beker uit verloren. uit met 2-0 achter in eredivisie. maar was toch nog 2-2 geworden.quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij ben je RKC Waalwijk uit nog vergeten.
en dan vergeet je nog de bloedeloze gelijke spelen.
Die mij te binnen schieten:
Heracles thuis
Psv thuis
Ado Den haag uit
Az uit
Willem II thuis
en ik vergeet er vast nog een aantal, de meeste gelijkspelen zijn ook nog eens behaald met een mat, traag en ongeinspireerd spelend Feyenoord
2-2, jij bedoelt bekerquote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij ben je RKC Waalwijk uit nog vergeten.
die kneuzen neemt niemand serieusquote:Op maandag 9 april 2007 01:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit nu al te denken aan de opendag in de zomer. zullen er dan gekken rond lopen die zingen koeman koeman we worden kampioen![]()
Maar ze zullen er wel rondlopen. jezus kut gezeik zeg met die koeman. waar sloeg die wissel nou op, publiekswissel voor die 16 jarige zekerquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 9 april 2007 01:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar ze zullen er wel rondlopen. jezus kut gezeik zeg met die koeman. waar sloeg die wissel nou op, publiekswissel voor die 16 jarige zeker![]()
Meer dan waar.quote:Gister in de rust staan 4 aankopen van Bosz een balletje te trappen als reserve : Tiendalli, Huisegems, Leonard en Kolkka. Hoe bedoel je geldverspilling?
Naar boven
...quote:feyenoord | training Actueel Trainingsschema
Donderdag 05.04.07: 10.30 uur
Vrijdag 06.04.07: 10.30 uur
Zaterdag 07.04.07: 10.30 uur
Donderdag 12.04.07: 10.30 uur
Vrijdag 13.04.07: 10.30 uur
Ja, ze moeten hier natuurlijk wel goed over kunnen nadenken he!quote:
Hij had ook weer zo'n kansloos betoog voor de microfoon van Langs de Lijn....quote:Op maandag 9 april 2007 11:05 schreef Tomasso het volgende:
Koeman, wat een inhoudloze kutmongool ben je ook he. Een "publiekswissel" doen in 89e minuut. Beschamend! Een vernedering, serieus. Sowieso zijn ze al vernederd door Groningen en eigen publiek, maar Koeman maakt het nog ff erger. Dat die mongool snel optyft.
Hooijdonk stopt na dit seizoenquote:Op maandag 9 april 2007 13:10 schreef Tomasso het volgende:
En wanneer flikkeren Schreuder, Van Hooijdonk en Castelen nou eens op. 3 spelers waarvan door veel mensen wordt gezegd dat ze o-zo goed zijn, maar een zwangere zeekoe met 1 oog is nog beter.
What else is new.quote:Op maandag 9 april 2007 13:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij had ook weer zo'n kansloos betoog voor de microfoon van Langs de Lijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |