Na elke 0-4 thuisnederlaag krijgen ze een paar vrije dagen. Maar goed, de vorige keer won feyenoord wel een paar keer na die vrije dagen.quote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef venomsnake het volgende:
Worden ze ook nog beloond met 3 vrije dagen zie ik..?!!![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Na elke kut actie gister van schreuder. rot op tyfus ouwe enzo![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 18:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
En dit vind je leuk? Schandalig dat je zo met je spelers omgaat!
Wel sneu dat Feyenoord ook van Heracles niet gaat winnen komend weekend.
quote:Op maandag 9 april 2007 18:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij is niet de beste voetballer die je je kan wensen en ik zie hem liever ook vertrekken maar een beetje respect voor die man is wel op zijn plaats. Prima kerel verder ondanks dat ie niet kan voetballen.
Wow mag ik ook een keer jouw glazen bol lenenquote:Op maandag 9 april 2007 18:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
...
Wel sneu dat Feyenoord ook van Heracles niet gaat winnen komend weekend.
Idd.quote:Op maandag 9 april 2007 18:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik neem Schreuder niets kwalijk hoor. Ik neem het Koeman kwalijk, dat hij hem blijft opstellen.
Nee, ik ben niet eerder weggegaan, maar kan dondersgoed begrijpen dat anderen dat wel deden. Neemt niet weg, dat het zingen van zulke liederen tegen je eigen supporters niet hoort. Zouden diegene (jij zingt het zeker ook) eens in mijn gezicht moeten zingen, dan eten ze de rest van hun miserabele leven uit een slangetje.quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waren er genoeg die dat zongen. ben je zelf weggegaan zeker ?
Ik vind dat je je eigen spelers normaal moet behandelen, uitzonderingen daargelaten (Griekje) natuurlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik vind dat schreuder gewoon moet optyfen
Dat was mooi jaquote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog gelachen om Ten Cate gister, of om Wotte
Voor Harry geldt hetzelfde : als je al iemand kwalijk neemt dat ie bij ons speelt, neem het Bosz, Koeman etc. kwalijk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat je je eigen spelers normaal moet behandelen, uitzonderingen daargelaten (Griekje) natuurlijk.
Voor die jood gelden andere regels. Daarnaast neem ik het Bosz persoonlijk ook kwalijk dat hij chari heeft binnen gehaald. Heerlijke paniekaankoop.quote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor Harry geldt hetzelfde : als je al iemand kwalijk neemt dat ie bij ons speelt, neem het Bosz, Koeman etc. kwalijk.
En jij verwacht dat dat gebeurd?quote:Op maandag 9 april 2007 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Als we van die boeren niet winnen moet er hard ingegrepen worden en geen 3 dagen vrij!!
Waarom liep die Groningse kneuzenkermis dan heel stoer "Wij zijn niet bang voor Rotterdam" te zingen terwijl ze onder ME begeleiding naar het uitvak gebracht werden?quote:Op maandag 9 april 2007 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Slaat nergens op wat jullie zeggen Happel en popcornvreter.
Ja dan weer andere regelsquote:Op maandag 9 april 2007 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor die jood gelden andere regels. Daarnaast neem ik het Bosz persoonlijk ook kwalijk dat hij chari heeft binnen gehaald. Heerlijke paniekaankoop.
Ik ben zondag voor de eerste keer sinds 6 seizoenen eerder weggegaan, kon het gewoon echt niet meer aanzien. Ben toendertijd bekerfinale tegen utrecht, en joden thuis voor playoffs blijven zitten tot de laatste minuut. Maar dit doet echt pijn, Feyenoord is heel erg ziek, en dan is zo'n 0-4 nederlaag een bijzaak, maar het is wel typerend.quote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Happel het volgende:
Nee, ik ben niet eerder weggegaan, maar kan dondersgoed begrijpen dat anderen dat wel deden. Neemt niet weg, dat het zingen van zulke liederen tegen je eigen supporters niet hoort. Zouden diegene (jij zingt het zeker ook) eens in mijn gezicht moeten zingen, dan eten ze de rest van hun miserabele leven uit een slangetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |