Voor 2.50 zeker niet laten liggen! Kopen dat boekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het wonder v Castel di Sangro (Joe McGinnis); is die een beetje ok? Zat te twijfelen - waarom eigenlijk ook, aangezien het boek maar 2.50 was bij Donner.
De nieuwe Hard Gras. Gister ontvangen.quote:
Zojuist verschenen
Hard gras 55
Willy was de beste
Het is erg gemakkelijk om te beweren dat met Jan van Beveren en Willy van der Kuijlen in het elftal Nederland in 1974 wereldkampioen zou zijn geworden. Erg gemakkelijk inderdaad, maar er gaat bijna geen dag voorbij of deze gedachte speelt heel even door ons hoofd.
Natuurlijk stond Jan Jongbloed op zijn verkeerde been, maar de vraag zal nooit worden beantwoord: zou Jan van Beveren ook op het verkeerde been hebben gestaan? En dan die kansen! De kopbal van Van Hanegem, Johnny Rep die twee of drie keer alleen voor de keeper kwam. Het staat in de ‘what if-situatie’ vast dat Willy van der Kuijlen minstens de helft van de kansen zou hebben benut die de anderen lieten liggen.
Nog een reactie gehad?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Bjoro het volgende:
Heb V&D een mail gestuurd met de vraag waar ze nog die aanbieding hebben liggen !
Als ik er 10 kan krijgen, koop ze ik ze meteen !
Wordt het zeker.quote:
Ja o.a. maar lang niet allemaal.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:00 schreef MaxPower het volgende:
Die verhalen hebben toch in de Johan gestaan?
ben benieuwd...klinkt erg leuk !quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Wordt het zeker.Als je die verhalen hoort van hem over die reizen in die 'onbekende en verre' landen.
In november zie ik hem weer en gaan we lekker pilsen en het succes van z'n boek vieren.
oh ja...het centraal magaziojn had geen inzicht in de voorraden per filiaal.quote:
Niemand? dan gaan ze marktplaats op.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
Wie kan ik blij maken met Hard Gras, heb 14,18,20,23,28,29,30 en 31 voor 2 euri + porto beschikbaar.
edit, 2 euri per stuk bedoel ik natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef dndiek het volgende:
Een seizoen met Hellas Verona besteld
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor 2.50 zeker niet laten liggen! Kopen dat boek
Hij zou nog een boek moeten schrijven, over dit geweldige seizoenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef dndiek het volgende:
Dat was voor zijn tijd in Verona.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij zou nog een boek moeten schrijven, over dit geweldige seizoen
Heerlijk boekquote:Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef dndiek het volgende:
Heb 'm ook ff besteld.quote:
Het zal nu wel te laat zijn, maar heb je ze nog?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niemand? dan gaan ze marktplaats op.
in sportweek waren ze volgens mij ook niet lovendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:01 schreef TerroRobbie het volgende:
De biografie van JM Pfaff wordt in het Brabants Dagblad (en waarschijnlijk dus ook andere GPD bladen) aardig met de grond gelijk gemaakt.
In 1 dag uitgelezen, vond hem wel geinig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gister de HG over Willy maar eens gekocht.
Was net bij Holland Sport.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:32 schreef popolon het volgende:
Even aandacht voor het boek van een vriend van me dat uitkomt binnenkort:
[ afbeelding ]
Duitsland heeft Beckenbauer, Argentinië Maradona en Brazilië Pelé. En de beste voetballer van Nederland is uiteraard Johan Cruijff. Maar hoe zit dat eigenlijk in de ons minder bekende voetballanden? Welke legende wordt in Iraanse theehuizen bezongen, hoe heet de voetbalgod van China en wie willen Bulgaarse voetballertjes zijn tijdens hun partijtjes op het schoolplein?
Twee jaar lang reisde Wiep Idzenga van Letland tot Cambodja en van Mongolië tot Turkije en stelde onderweg steeds dezelfde vraag: ‘Zeg, wie is eigenlijk jullie Maradona?’ Riksjarijders en voetballers, vissers en journalisten, monniken en coaches: allemaal verhalen ze over hun volksheld, het nationale voetbal en hun eigen leven. Voetbal blijkt ook in landen die normaliter ontbreken tijdens de wereldkampioenschappen de spiegel van de samenleving. Religieuze en etnische confl icten, nationalisme, verzet tegen een barbaars regime; voetbal en zijn helden blijken overal goed voor.
Speurend naar de nationale voetballegendes trotseert Idzenga overheidsspionnen in Birma en de religieuze politie in Iran, en kijkt hij in Noord-Pakistan de dood in de ogen. In Oekraïne ontmoet hij Jordi Cruijff en Oleg Blokhin. Hij ontmoet de nationale Maradona’s en spreekt met familieleden van reeds gestorven voetbalsterren.
http://www.uitgeverijatlas.nl/result_titel.asp?Id=1656
Ik ga hem zeker bestellen bij hem.![]()
Toevallig ben ik net deze week in Nederland en heb het gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |