quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef droomkoningin het volgende:
daar op t politiebureau in eemnes lachen ze zich dood sinds dgk er zit...
die hebben nooit zoveel te doen gahd
de politie moet iedere aangifte serieus nemen... of er nadien acties ondernomen worden door de politie is een tweede..quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:59 schreef jacqjacq het volgende:
wat kan de politie met die aangifte?
hallo ik ben amanda en eric heeft mijn hondjes geknepen.
en verder worden er geen gegevens gevraagd, de politie moet toch altijd weten hoe je achternaam is en waar je woont, etc.... dus volgens mij doet de politie hier helemaal niet mee.
Top actiequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef akveor het volgende:
Haha Brian geeft toe dat ie de airco op 30 graden heeft gezet en de afstandsbediening heeft verstopt....
Ja jij vind alles van brian top.. ik heb je reacties gisteravond wel gelezenquote:
Hoe goed bedoeld ook, dat kun je niet tegen Amanda zeggen. Doe je dat wel, dan krijg ook jij de volle vislading over je heen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef DainBramage het volgende:
Waar zijn de mensen die van Amanda houden, en die haar vertellen: "Dit kan echt niet"
Ze zijn bezig met een oud principe: Eerst jezelf overtuigen, dan de rest....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef havefun het volgende:
Waarom moet die groep BANJ eesrt altijd 3 uur over een voorval praten, volgens mij puur om hun weer een goed gevoel te geven . Zodat ze denken dat zij goed zitten , terwijl ze diep in hun hart wel weten dat ze dat niet zijn.
je kan zeggen wat je wilt orgineel is het welquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef akveor het volgende:
Haha Brian geeft toe dat ie de airco op 30 graden heeft gezet en de afstandsbediening heeft verstopt....
Meen je dit nouquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef rebellious_angel het volgende:
ik heb met de politie gebeld om te vragen of getuigen van discriminatie ook aangifte mogen doen, dat kan als je er real life bij bent. Maar ze gaven me wel de tip contact op te nemen met RADAR.
Hun nummer is 010-4126212
kijken of DGK redactie dat prettig gaat vinden
oke naar streams kijken is 1 ding maar om nou dit soort acties te ondernemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef rebellious_angel het volgende:
ik heb met de politie gebeld om te vragen of getuigen van discriminatie ook aangifte mogen doen, dat kan als je er real life bij bent. Maar ze gaven me wel de tip contact op te nemen met RADAR.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef bob_marley het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt orgineel is het wel![]()
Ik moet er dan ook om lachen..... zulke acties houd ik wel van...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef bob_marley het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt orgineel is het wel![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:00 schreef Judah het volgende:
Korte update
Het lijkt slechts 'a matter of time before hell breaks loose', of zoals de Surinaamse Pickwick-theezakpromootster het betiteld: 'alle bommen los'.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef DainBramage het volgende:
Amanda: Wat gaat ver? wat gaat hier ver.
Nou Amanda, wat dacht je van je benen en uit elkaar?
Sorry, zal geen dingen meer roepen die jij "Top Actiesquote:
De grap van amanda slet/ hoer/ benen uit elkaar noemen is al zovaak genoemd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:09 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Sorry, zal geen dingen meer roepen die jij "Top Acties" vind....
en als er nu een paar bellen om aangifte te doen van een misdrijf (kopstoot) en dat het slachtoffer niks kan terugdoen vanwege zijn belangen hondje knijpen is overtreding kopstoot is geweldquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef rebellious_angel het volgende:
niemand dwingt je om te lachenquote:
Daar gaat Eric vandaag ook naar toe.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef BENJOLA het volgende:
een aangifte moet je toch op het politieburo doen ??
And our proud number two is, havefun! Congratulations!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:10 schreef havefun het volgende:
Ik vindt dat Amanda met recht de domste persoon op Aarde genoemd mag worden.
ik heb een leven hoor, inclusief een jochie van 10 waarvan ik niet wil dat hij op tv kan zien dat de homofobie van de trailertrash chick getolereerd wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef bob_marley het volgende:
[..]
oke naar streams kijken is 1 ding maar om nou dit soort acties te ondernemenget a life
zelfs gisteravond nog hoor want denkt er nu werkelijk iemand dat brian naast jaap in bed gaat liggen whahahahaha hij zegt het wel niet maar hij walgt wel van hemquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef jacqjacq het volgende:
die domme BANJ-ers snappen nog steeds niet dat amanda te ver is gegaan omdat:
-ze de hele dag doorging, aan 1 stuk door
-ze niet haar excuse heeft aangeboden
-ze eric met rietjes zit te prikken
-ze eric zijn dekens er heeft afgetrokken
-ze discriminerende dingen heeft gezegd
ze snappen nog steeds niet dat zij niet op het nivo pesten zitten, maar echt asociaal zijn.
jaap: ik doe precies terug wat zij mij aan hebben gedaan.
wanneer gaat jaap dan brian bedekken met fruit en snoep en foto's maken?
vergeet jaap dan helemaal dat hij in het begin ook door brian en amanda en natasia is aangepakt?
O.k. Eind van het spel is in zicht, de politie heeft hopelijk meer te doen als een kooi met gestoorde in de gaten te houden. Flink kosten verhalen bij Talpa.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:10 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
en als er nu een paar bellen om aangifte te doen van een misdrijf (kopstoot) en dat het slachtoffer niks kan terugdoen vanwege zijn belangen hondje knijpen is overtreding kopstoot is gewelddus forummers dit is een kans om het spel te beinvloeden bellen naar eemnes of bovenstaand nummer
let us fock 10
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef Judah het volgende:
[..]
And our proud number two is, havefun! Congratulations!![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
ik heb een leven hoor, inclusief een jochie van 10 waarvan ik niet wil dat hij op tv kan zien dat de homofobie van de trailertrash chick getolereerd wordt.
Als die redactie er niets aan doet, dan kan zo'n RADAR wel voor leuke kritische interactie zorgen
info@radar.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |