Brian wordt er iig niet vochtig vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:52 schreef DainBramage het volgende:
Natasia tegen Amanda: "Je wordt hier heel droog"
Brian weet wel beter![]()
op dit moment schaam ik me voor iedereen in dat huis.. sylvia uitgezonderd that isquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:52 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik schaam me als NL-er zijnde ook voor Huub en Eric en die moet ik ook niet tegen komen op straat.....
Waarom in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:52 schreef blomst het volgende:
Amanda wil de dieren bescherming en de politie bellen.
Mooi om naar te kijken toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef Prosac het volgende:
op dit moment schaam ik me voor iedereen in dat huis.. sylvia uitgezonderd that is
my god, wat een samenleving daar
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef DainBramage het volgende:
Laten we het zo zeggen: "Ik ben blij dat er een hek omheen staat"
Mij bevalt het ook niet zo moet ik zeggen. Ik vond het gisteravond/vannacht nogal treurig hoe boven in de slaapkamer Eric door drie man werd vernederd terwijl Huub beneden gezellig met Natasia lag te babbelen en Sylvia in bed gekropen was. Later vannacht sprak Eric Huub erop aan dat hij zich erg alleen gelaten voelde tijdens een aantal momenten en ik vond dat hij daar een punt had. Huub had er ook geen duidelijk antwoord op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sylvia heeft geen zin in weer zo'n dag als gisteren, daar voelt mevrouw zich te goed voor.
Ze vergeet alleen dat ze dankzij dagen als gisteren, en dankzij mensen die zich niet distantieren ze momenteel nog steeds in een programma aanwezig mag zijn en de kans heeft op een grote geldprijs.
Ik vind Sylvia echt met de dag hypocrieter worden.
make me bitch! come on bring it on im gonna fuck u up like a black man >quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:41 schreef havefun het volgende:
En zie hier de reden dat al die buitenalnders uit Nederland moeten oprotten.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef DainBramage het volgende:
Laten we het zo zeggen: "Ik ben blij dat er een hek omheen staat"
Ach, gister heeft die flikker zich voor lul gezet nu zij. Geef haar groot gelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef droomkoningin het volgende:
die doos zet zichzelf echt compleet voor gek
ja en daarna even bellen met de stichting bont voor dieren of zoquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:54 schreef Prosac het volgende:
gaan er nog mensen even bellen met de dierenbescherming?![]()
jij wel koelieequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef bob_marley het volgende:
[..]
make me bitch! come on bring it on im gonna fuck u up like a black man >
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef jacqjacq het volgende:
amanda gaat de dierenbescherming bellen, omdat eric haar hondjes heeft vastghouden.
ze loopt zelf de hele tijd met die dingen te slepen en geeft als roedeleider geen goed voorbeeld aan haar hondjes.
de dierenbescherming zal ook blij zijn met haar bontjasjes denk ik.
zo kortzichtig is die meid dus.
-edit-
Valse aangifte, is ook strafbaarquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
Eric heeft de hondjes in een doos gestopt en geknepen en daar wil ik aangifte tegen doen :S
Goede Vrijdag is geen goede dag....quote:
Eric had 1 van die mormels meegenomen en ik de kist waar de kussens voor het tuinbankstel liggen, en het deksel opengelaten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Wat is die hondjes volgens die nitwit aangedaan?
Moet ze vooral doen, als die mensen de beelden bekijken worden de hondjes ingenomen, vanwege dr afgrijselijke gegil in die kleine tere oortjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef jacqjacq het volgende:
amanda gaat de dierenbescherming bellen, omdat eric haar hondjes heeft vastghouden.
ze loopt zelf de hele tijd met die dingen te slepen en geeft als roedeleider geen goed voorbeeld aan haar hondjes.
de dierenbescherming zal ook blij zijn met haar bontjasjes denk ik.
zo kortzichtig is die meid dus.
eric negeert haar, lijkt mij de beste methode, met die meid is toch niets te beginnen.
overigens huub en eric hebben we de masterbedroom gehouden, daar was het om te doen, en dat is ook de reden geweest dat amanda zo over de zeik is geraakt, ze krijgt haar zin niet.
hey but im still black dat ik nou zo nu en dan wat moet sjouwen tja ieder zn ding hequote:
"Ik sit hier in de kooi"quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef akveor het volgende:
Hoor die Amanda nu bellen met de politie. Net alsof ze met achter zit te bellen...
ik schaam mij voor iedereen die discrimineert..quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
op dit moment schaam ik me voor iedereen in dat huis.. sylvia uitgezonderd that is
my god, wat een samenleving daar
nou ik vond juist dat die amoebe zich sinds gisterochtend aan 1 stuk door bezig is geweest zichzelf voor gek te zetten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ach, gister heeft die flikker zich voor lul gezet nu zij. Geef haar groot gelijk.
Eric heeft er één in een kist gestopt buiten op het terras. Silvia heeft hem er uit gehaald en Eric bracht het hondje weer terug naar Amanda. Die zat toen bij Jaap opschoot bij de telefoon. Eric stond daar met het hondje in zijn handen maar het duurde zeker wel 2 minuten voordat Amanda het hondje aan nam.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Wat is die hondjes volgens die nitwit aangedaan?
Incasseren kan hij echt niet. Relnicht past iig niet bij hemquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:59 schreef droomkoningin het volgende:
nou ik vond juist dat die amoebe zich sinds gisterochtend aan 1 stuk door bezig is geweest zichzelf voor gek te zetten...
ik had geen aangifte gedaan wegens discriminatie.. maar je kon aan eric zien dat hem wel erg raakte, dus wat dat betreft is het wel begrijpelijk dat hij er werk van maakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |