abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:00:38 #1
135490 Judah
Ondertiteling
pi_48072291
Korte update
De ochtend begon vlammend in de Kooi. Amanda laat aan het ontbijt overduidelijk merken dat ze hedenochtend wakker is geworden met nog steeds hetzelfde aantal hersencellen. Ze staat in geen enkele zin open voor een goed gesprek, wat voor de nodige frictie zorgt aan de ontbijttafel. Aldaar moet namelijk nog het nodige worden uitgesproken over de voorgaande avond, over het 'flikker'-gebeuren en de aangifte hierover. Alles lijkt langs haar heen te gaan, of te worden teruggekaatst door de metersdikke plaat die voor haar kop zweeft. Huub wordt het op een gegeven moment te veel en hij dreigt Amanda aan te willen vallen. Haar pimp comes to the rescue en blokkeert Huub wanneer hij Amanda buiten wil aangrijpen.

Wat volgt is een korte doch heftige woordenwisseling tussen Huub en ParaBrian op het terras. Het tweetal tegenpolen daagt elkaar uit, maar al snel is duidelijk dat er ook deze ochtend niet geslagen gaat worden. Sylvia neemt Huub vervolgens mee en Brian trekt weer de villa in met z'n dushi's. De Antilliaan heeft 't even moeilijk en schreeuwt hardop dat hij niets fout heeft gedaan. Jaap nuanceert dat even: ,,Volgende keer moet je niet z'n overhemd openscheuren, maar netjes open knopen.'' Brian maakt het nog meerdere malen duidelijk: ,,Niemand gaat aan vrouwen zitten, want dan zijn ze voor mij.''

De tweesplitsing tussen de kampen wordt met de dag groter. Het lijkt slechts 'a matter of time before hell breaks loose', of zoals de Surinaamse Pickwick-theezakpromootster het betiteld: 'alle bommen los'.

Na een kort tactisch overleg tussen warlords Natasia, Jaap, Amanda en Brian, komt Amanda met het plotselinge idee contact op te nemen met de politie en de dierenbescherming voor haar hondjes. Ze vreest namelijk het ergste voor de twee opgekalefaterde eendenkuikens. Stel je voor zeg, dat de door haar binnengehaalde diertjes worden aangevallen door het andere kamp. Bij de politie doet ze aangifte voor fysiek geweld tegen haar honden. ,,Dit kan gewoon niet, Eric heeft ze in de bak gezet en geknepen.'' Ze lacht voortdurend tijdens het gesprek.

Wie neemt dit nou serieus?



HIER VERDER.



Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen en je kan moeilijk verlangen dat ze allemaal maar een beetje nieuwe verbindingen gaan aanleggen ofzo. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten of wilt huppelen met Leandra, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het uiterst gezellige SC (slowchat)-topic:
[SC # 28] Met weer Schnitzel op het menu!

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u echt even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau:
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_48072319
dusss
pi_48072323
daar op t politiebureau in eemnes lachen ze zich dood sinds dgk er zit...
die hebben nooit zoveel te doen gehad
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:01:42 #4
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_48072343
Waar zijn de mensen die van Amanda houden, en die haar vertellen: "Dit kan echt niet"
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_48072344
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef droomkoningin het volgende:
daar op t politiebureau in eemnes lachen ze zich dood sinds dgk er zit...
die hebben nooit zoveel te doen gahd
pi_48072356
brian is volwassen... whehehe laat me niet lachen
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_48072367
Is dit 'm?
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:02:30 #8
166006 Polonium-120
the morning after
pi_48072381
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:59 schreef jacqjacq het volgende:
wat kan de politie met die aangifte?
hallo ik ben amanda en eric heeft mijn hondjes geknepen.
en verder worden er geen gegevens gevraagd, de politie moet toch altijd weten hoe je achternaam is en waar je woont, etc.... dus volgens mij doet de politie hier helemaal niet mee.
de politie moet iedere aangifte serieus nemen... of er nadien acties ondernomen worden door de politie is een tweede..
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_48072393
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit 'm?
Yepss
pi_48072423
Waarom moet die groep BANJ eesrt altijd 3 uur over een voorval praten, volgens mij puur om hun weer een goed gevoel te geven . Zodat ze denken dat zij goed zitten , terwijl ze diep in hun hart wel weten dat ze dat niet zijn.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:03:51 #11
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48072428
Haha Brian geeft toe dat ie de airco op 30 graden heeft gezet en de afstandsbediening heeft verstopt....
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_48072438
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef akveor het volgende:
Haha Brian geeft toe dat ie de airco op 30 graden heeft gezet en de afstandsbediening heeft verstopt....
Top actie
pi_48072463
brain volwassen??

en toen kwam ik met een ballon en toen... pfffiieeeeee!!! naast zijn oor!!!!!

juist
pi_48072466
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

Top actie
Ben jij een neger?
pi_48072472
hoe oud is natasia eigenlijk? ze praat alsof ze een oud wijf is van tegen de 50.. maar volgens mij is ze 32 ofzo?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_48072475
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

Top actie
Ja jij vind alles van brian top.. ik heb je reacties gisteravond wel gelezen
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:04:59 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48072480
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef DainBramage het volgende:
Waar zijn de mensen die van Amanda houden, en die haar vertellen: "Dit kan echt niet"
Hoe goed bedoeld ook, dat kun je niet tegen Amanda zeggen. Doe je dat wel, dan krijg ook jij de volle vislading over je heen.
Dat wicht kan niet tegen kritiek, pakt alles overpersoonlijk op en discussiëren staat voor haar synoniem aan ordinair schelden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48072493
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef havefun het volgende:

[..]

Ben jij een neger?
Nee, maar het is een top actie
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:05:24 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48072498
Amanda zegt: Brian doet allemaal van die stiekume dingen. Waar haalt ie het vandaan?
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:05:26 #20
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_48072500
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef havefun het volgende:
Waarom moet die groep BANJ eesrt altijd 3 uur over een voorval praten, volgens mij puur om hun weer een goed gevoel te geven . Zodat ze denken dat zij goed zitten , terwijl ze diep in hun hart wel weten dat ze dat niet zijn.
Ze zijn bezig met een oud principe: Eerst jezelf overtuigen, dan de rest....
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:05:34 #21
168159 FSR
Just myself
pi_48072509
Natasja hoort dat Ton er is ze geilt gelijk naar hem toe..
When exist, things are inévitable
pi_48072515
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

Nee, maar het is een top actie
Oke nee, ik dacht ik blijf een beetje in de sfeer van het programma.
pi_48072516
ik heb met de politie gebeld om te vragen of getuigen van discriminatie ook aangifte mogen doen, dat kan als je er real life bij bent. Maar ze gaven me wel de tip contact op te nemen met RADAR.

Hun nummer is 010-4126212

kijken of DGK redactie dat prettig gaat vinden

je kunt ze mailen via info@radar.nl
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:05:42 #24
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48072517
valt me nog van Brian mee dat hij toegeeft die afstandbediening verstopt te hebben, 30 seconden daarvoor wou hij niet zeggen dat hij een stinkbom had gegooid.

ze roepen constant tegen elkaar "fysiek geweld, fysiek geweld!" alles wordt aangegrepen. Amanda doet met die hondjes exact hetzelfde als Eric, maar dat ziet ze niet.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:06:04 #25
57011 bob_marley
Im A member of A alcoholic fam
pi_48072539
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef akveor het volgende:
Haha Brian geeft toe dat ie de airco op 30 graden heeft gezet en de afstandsbediening heeft verstopt....
je kan zeggen wat je wilt orgineel is het wel
what's the difrent between a pizza and a jew?
a pizza doesn't scream when you put it in a oven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')