wat is je train schema van afgelopen week? (zeg daar meteen ff bij of dat ook de teamtraining wasquote:Op donderdag 5 april 2007 23:10 schreef Soli het volgende:
Aiiii ik begin onderhand de slechtste speler in het team te worden, maar hij wil niet verbeteren
Oja maar ik loop gewoon gelijk met de teamtraining, daarom vind ik het raar dat ik niet verbeter. Moet wel zeggen dat ik nog maar 1 skill heb, dus mss duurt het wel gewoon langer dan ik denkquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
wat is je train schema van afgelopen week? (zeg daar meteen ff bij of dat ook de teamtraining was)
Dan ga je bij de volgende training ronde dus voor alles 1 punt omhoog. Probeer een aantal (3~6) skills te kiezen voor de positie die je wil en train daarop. Welke positie ga je voor?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef Soli het volgende:
[..]
Oja maar ik loop gewoon gelijk met de teamtraining, daarom vind ik het raar dat ik niet verbeter. Moet wel zeggen dat ik nog maar 1 skill heb, dus mss duurt het wel gewoon langer dan ik denk
quote:Er zit trouwens een typo in de TT: het moet zijn strijdt, maargoed...
maakt mij eigenlijk niet uit... Midhalf of spits/linksbuiten. Maar wat mij betreft mag Airraid dat bepalen, als ik dan maar wel speelquote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan ga je bij de volgende training ronde dus voor alles 1 punt omhoog. Probeer een aantal (3~6) skills te kiezen voor de positie die je wil en train daarop. Welke positie ga je voor?
[..]
en kan niemand de schuld geven.
middenhalf is voornamelijk dribbelen en voorzetten, spits is voornamelijk scoren, techniek en dribbelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:39 schreef Soli het volgende:
[..]
maakt mij eigenlijk niet uit... Midhalf of spits/linksbuiten. Maar wat mij betreft mag Airraid dat bepalen, als ik dan maar wel speel
Kan wel een beetje fotoshoppen... Wat moet er precies inkomen? Suggesties?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef AirRaid het volgende:
zijn er nog creatieve mensen die een leuk logo kunnen maken?
Dat is toch alleen voor managers of niet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:58 schreef Kn0x het volgende:
Is er trouwens al een federatie voor Fok-ers? Ik heb even gezocht, maar niks gevonden, heb dus maar even eentje aangemaakt.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:57 schreef StupidByNature het volgende:
Mijn neefje is bedreven in het maken van logo's. Ik zal hem een vragen. Hij heeft ook mijn hattrick-logo ontworpen (FC StupidByNature voor diegene die het wil en kan nakijken).
Een combinatie van Christiaan Albers en Robert Doornbos? Vet!quote:
quote:De speler Geert-Marthé Bauer is gestegen naar 1 op Positiespel.
Ja ik zag die tussen de keuzes staan dus die vond ik inderdaad wel vetquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Een combinatie van Christiaan Albers en Robert Doornbos? Vet!
Je moraal hooghouden is makkelijk. Eerst HAVING FUN trainen totdat je rond de 90% zit. Als je dan je relaties met je teamleden op 100% houd, dan blijft je moraal ook op 100. Ik heb al 50 dagen geen having fun meer getraind. En je fitness....hmm....ik zou toch maar eens 3 dagen achter elkaar fitness gaan trainen, want met zo'n lage fitness gaat het trainen ook langzamer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:38 schreef StupidByNature het volgende:
Ja, zoiets ga ik ook doen. Maar als je van 1% fitness en 22% moraal heb moeten terugkomen gaat dat niet zo één twee drie
Maar het wordt tijd dat ik weer eens aan mijn skills ga werken. Met 1% fitness kun je net zo goed niet trainen op een skill die al op 1 staat.
Ik ook gestegen op positiespelquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:40 schreef Soli het volgende:
Hoe laat worden de wedstrijden op zaterdag en woensdag eigenlijk afgewerkt?
-edit-
[..]
![]()
Ja, zoals ik al eerder aangaf heb ik nu 4 dagen fitness getrained. Erg boring, maar het was nodig. Nu sta ik weer op 80%. Nog even en ik kan me weer op mijn vleugelskills gaan verbeterenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:43 schreef Kn0x het volgende:
[..]
En je fitness....hmm....ik zou toch maar eens 3 dagen achter elkaar fitness gaan trainen, want met zo'n lage fitness gaat het trainen ook langzamer.
succes, ACFU speelt zodadelijk tegen de nummer 2 in de competitie FCGquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:45 schreef Kn0x het volgende:
Ondergetekende moet vandaag de lastige wedstrijd tegen Komkommer spelen. Komkommer, heeft nog geen puntverlies geleden dit seizoen. Hopen dat we gelijk kunnen spelen.
Jaja, dat wordt een afstraffing ben ik bangquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:24 schreef StupidByNature het volgende:
Kansloos 2-0. Helaas. De topictitel wordt realiteit.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:37 schreef Soli het volgende:
ik vind dat de trainer zijn verantwoordelijkheden hiervoor moet nemen
ik heb in ieder geval de 0 gehoudenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:12 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Daar komt onze redder: Christaan Doornbos![]()
Ja inderdaad, dag 41% moraal, ben weer terug op mijn oude niveauquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:59 schreef StupidByNature het volgende:
Zo, dat verliezen moeten we niet elke week doen: kostte iets van 15% moraal
Volgende week een belangrijke pot, gelukkig is het een botteam.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 1 op Uitwerpen (GK).
same herequote:Op zondag 8 april 2007 00:44 schreef Kn0x het volgende:
Kansloos met 3-0 verloren ondanks onze geweldige 5-3-2 opstelling
gewoon aanvallend spelen, verdedigers doen nog te weinig in deze Match-engine!quote:
Ik ben op dreefquote:De speler Geert-Marthé Bauer is gestegen naar 1 op Spelinzicht.
Nee nog niet. Rode/gele kaarten zijn nog niet ingevoerd... Er missen nog een paar dingen. Maar de admins hebben ons beloofd dat het snel beter zal worden.quote:Op maandag 9 april 2007 09:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Kan de speler ook gebleseerd raken?
De hele week hetzelfde, behalve op vrijdag (--> Fitness). Op zondag is er keeperstraining, die speciaal op mij is ingericht.quote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw trainingsschema eruit?
Gaat wel goed zoquote:Tackelen 12
Positiespel 7
Koppen 4
Korte Passes 1
Snelheid 3
Kracht 4
Daar kan ik nog van dromen...quote:
Yesquote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 6 op Tackelen.
Het gaat alleen over 3 trainingen per dag dat je bonus krijg. Dus die kan je zonder problemen veranderen hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Yes![]()
Als ik nu een training verander, maar niet die van vandaag, gaat mijn bonus dan verloren?
Dus ik wil de training van donderdag veranderen, en die van dinsdag laat ik zo, behoud ik dan de 3x achter elkaar bonus, of is dan alles weg?
Nog ff doortrainen. Dan kan ik misschien in de basis blijvenquote:10/04/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 5 op Tackelen.
de drie keer achter elkaar bonus geld alleen voor de betreffende dag, dus je krijgt hem alleen als je op 1 dag ( 0:00,8:00 en 16:00) op hetzelfde traint. Dinsdag en Donderdag hebben niets met elkaar te makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Yes![]()
Als ik nu een training verander, maar niet die van vandaag, gaat mijn bonus dan verloren?
Dus ik wil de training van donderdag veranderen, en die van dinsdag laat ik zo, behoud ik dan de 3x achter elkaar bonus, of is dan alles weg?
Dankjequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
de drie keer achter elkaar bonus geld alleen voor de betreffende dag, dus je krijgt hem alleen als je op 1 dag ( 0:00,8:00 en 16:00) op hetzelfde traint. Dinsdag en Donderdag hebben niets met elkaar te maken![]()
Gefeliciteerd trouwens.
Hopelijk donderdag naar 4 op tackelen. Laatste skill upgrade was alweer 5-4-07
eerste is een goede vraag, durf ik niet met zekerheid te antwoordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dankje
Maar als ik vandaag de training van dinsdag had veranderd gaat de 3x bonus niet meer voor mij op, toch? Daarom vroeg ik het of het uitmaakt of je de training van een andere dag veranderd, zonder dat je iets aan de training van vandaag doet. Dus je verandert Donderdag, maar laat Dinsdag zoals het is. Snap je?
Overigens, kan het heel erg kwaad als je fitness op 80% ofzo zit, want ik wil maar 1x in de week fitness trainen, ik denk aan vrijdag. Anders moet ik een paar dagen de bonus opgeven, omdat er een fitnesstraining tussen moet
Ja, snap ik.quote:
zo'n periode had ik laatst ook; nu ben ik ineens 3 dagen achter elkaar gestegen. Als je moraal en fitheid goed zijn, zal je echt wel gaan stijgen...quote:
Ja, die Vroomans maakt ons in zijn eentje af zowat.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef J.Herrer het volgende:
ACFU wordt een beetje afgeslacht
En ik word steeds voorbij gespeeld door hun aanvallers
quote:24': Wat een briljante redding van Frans Niesters. Hij behoedt zijn team voor een tegengoal.
83': Met een mooie reflex houdt Frans Niesters de bal uit zijn doel.
Vind je 't gekquote:Scoren 8
Zwak
Koppen 3
Slecht
Spelinzicht 3
Slecht
Techniek 2
Zeer Slecht
Dribbelen 2
Zeer Slecht
Korte Passes 1
Zeer Slecht
Positiespel 1
Zeer Slecht
Afstandsschoten 1
Zeer Slecht
Tackelen 0
Vreselijk
Lange Passes 0
Vreselijk
Voorzetten 0
Vreselijk
Toch wel aardig gedaan nog.quote:4': Joop van de Looi probeert voorbij Coos van Enschedé te gaan.
4': Joop van de Looi verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Coos van Enschedé.
4': Freddie Koelewijn probeert voorbij Coos van Enschedé te gaan.
4': Freddie Koelewijn verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Coos van Enschedé.
5': Joop van de Looi probeert voorbij Coos van Enschedé te gaan.
5': Joop van de Looi verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Coos van Enschedé.
5': Coos van Enschedé verstuurt een pass over een lange afstand door het midden tot Vincent van Hest, die de bal makkelijk controleert.
35': Coos van Enschedé passt van een grote afstand strak in de voeten van Gérard van Haarlem.
55': Freddie Koelewijn probeert voorbij Coos van Enschedé te gaan.
55': Freddie Koelewijn verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Coos van Enschedé.
59': Coos van Enschedé verstuurt een goede lange pass naar Geert-Marthé Bauer.
89': Freddie Koelewijn probeert voorbij Coos van Enschedé te gaan.
89': Freddie Koelewijn verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Coos van Enschedé
Uh, en dan nog maar een 5?quote:18': Willem van Frankenhuijzen probeert voorbij Timo Drietelaar te gaan.
18': Willem van Frankenhuijzen verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Timo Drietelaar.
62': Timo Drietelaar herovert de bal.
62': Willem van Frankenhuijzen probeert voorbij Timo Drietelaar te gaan.
62': Willem van Frankenhuijzen verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Timo Drietelaar.
68': Willem van Frankenhuijzen probeert voorbij Timo Drietelaar te gaan.
68': Willem van Frankenhuijzen verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Timo Drietelaar.
69': Timo Drietelaar speelt door het midden naar Swansel Kanthuis.
72': Willem van Frankenhuijzen probeert voorbij Timo Drietelaar te gaan.
72': Willem van Frankenhuijzen verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Timo Drietelaar.
73': Timo Drietelaar verstuurt een pass over een lange afstand door het midden tot Thomas Droge, die de bal makkelijk controleert.
Dan moet je snel zijn want anders gaat ie in z'n polsen snijden ofzoquote:
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef StupidByNature het volgende:
Wedstrijden zijn nog bezig. ik neem aan als de wedstrijden met extra tijd zijn afgelopen dat je je fitheid en moraal weer kunt zien.
Idd, was ik net op de goede weg om mn moraal weer op te krikken (stond iets van 37% voor de wedstrijd) en nu ineens 7%quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef roysonny1 het volgende:
Mja dat komt ervan als ik niet in de basis sta
Dat had ik ook, was eindelijk rond de 30%, staat nu weer op 6%quote:Op woensdag 11 april 2007 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd, was ik net op de goede weg om mn moraal weer op te krikken (stond iets van 37% voor de wedstrijd) en nu ineens 7%![]()
Dat gaat wel langzamer inderdaad. Iedereen moet met die gast interacten en vooral vertellen over je eigen land ofzo. Dan gaat zijn 'integratie' omhoog en kan hij ook sneller stijgen in zijn vriendschappen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef J.Herrer het volgende:
Als ik met die Belg wil communiceren komt er helemaal niks bij![]()
Ja. Dat is is theorie voor elke speler belangrijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef SuperUli het volgende:
Is spelinzicht of positiespel voor een verdediger belangrijk?
Je moet eerst zijn adaptibilty omhoog zien te krijgen. Daarna gaat het allemaal wat sneller. Dan zal ook zijn spel snel beter gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef J.Herrer het volgende:
Als ik met die Belg wil communiceren komt er helemaal niks bij![]()
Moet ik dat doen? Hoe krijg ik dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:35 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Je moet eerst zijn adaptibilty omhoog zien te krijgen.
als je met hem communiceert moet je met hem praten over de gewoontes in nederland (die stan helemaal ondeaan in het grijs)quote:Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet ik dat doen? Hoe krijg ik dat voor elkaar dan?
Ook voor een keeper?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ja. Dat is is theorie voor elke speler belangrijk.
Ben in vormquote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 2 op Kracht.
Nee sorry. Een keeper moet zich alleen houden aan de 5 keeperskills. Eventueel nog Strength voor je fitness, maar keepers verliezen niet veel.quote:
netjes, volhouden zo en je zal vanzelf flink stijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:11 schreef J.Herrer het volgende:
Al 5 dagen niet gestegen![]()
Train wel elke dag op 100 % en 3x per dag..
Ik heb al 0x de bal gehadquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:19 schreef AirRaid het volgende:
1-0 Vincent van Hest
2-0 Geert-Marthé Bauer
3-0 Vincent van Hest
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:38 schreef CaLeX het volgende:
10-0 winnen en nog een 5 scoren in de verdediging
alleen onze 4 spitsen hebben een voldoende
chen 6 doelpunten
Die cijfers slaan echt nergens meer op. Alleen spitsen krijgen een 10, 9, of 8 lijkt het wel. ALTIJD een 5 voor mn verdediger.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:10 schreef twi het volgende:
9-0 gewonnen en nog geen goal of assist gemaakt...
Wat raar trouwens, mijn Strength is naar 3 gegaan vandaag. Zal ik dan deze week weer elke dag een stijging hebben?
Ja daar word aan gewerkt. De nieuwe ME zal ervoor zorgen (hopen we) dat alle spelers een gelijke score zullen krijgen, ipv alleen de spitsen die scoren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die cijfers slaan echt nergens meer op. Alleen spitsen krijgen een 10, 9, of 8 lijkt het wel. ALTIJD een 5 voor mn verdediger.
Naar 5 op Kracht gegaan vandaag.
woensdag speel jequote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb ik vandaag de bank weer lekker warm gehouden
kan je niet beter eerst zorgen dat je goed traint (persoonlijke trainer niveau 2/3) en dan pas druk gaan maken over al die extra dingen?quote:Op zondag 15 april 2007 12:50 schreef Chen het volgende:
Ik heb een telefoon, hi-fi set, kleding en een computer. Allemaal op niveau 2. Maar mijn lifestyle is nog steeds miserabel
Dat geld heb ik nog lang nietquote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
kan je niet beter eerst zorgen dat je goed traint (persoonlijke trainer niveau 2/3) en dan pas druk gaan maken over al die extra dingen?
Zoveelste alquote:Onderwerp: RE:
Auteur Bericht Datum
LA-Jan Semler maybe you should come to my team
Ja ik heb 1000 + 10 scoren bonus, nu scoor ik per wedstrijd tegenwoordig wel meer dan 4 maar alsnogquote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef AirRaid het volgende:
die persoonlijk trainer is gewoon te duur, je moet ongeveer een heel seizoen wachen tot je er een kan kopen (afhankelijk van je salaris natuurlijkk)
mja als je al je geld uitgeeft duurt het nog langer he?quote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef AirRaid het volgende:
die persoonlijk trainer is gewoon te duur, je moet ongeveer een heel seizoen wachen tot je er een kan kopen (afhankelijk van je salaris natuurlijkk)
quote:The player Hugo Swen has raised to 3 on the Game Vision skill
Ik ben de gedeeld 24e keeper van Nederland (gemeten naar skills). Sta jij ook in dat lijstje?quote:
Ik ook, ik sta nu 149e nationaal.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef AirRaid het volgende:
weer wat plekjes gestegen de op natinale ranking
Nationale Ranking: #114quote:
mag ik jou start datum weten??quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
Nationale Ranking: #114
![]()
Ik word al een lekkere allrounder![]()
Real Life datum (niet dat irri FS datumpje)quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef Lennox het volgende:
Naam Finn Belderok (5971)
Positie D C
Voorkeursvoet Rechts
Leeftijd 18 Jaar (5/3/1)
kan je vinden door op de naam boven je spelers naam te klikken in je rechter menuquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef Lennox het volgende:
Geen idee.
thnxquote:
Lijstjequote:Op dinsdag 17 april 2007 08:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben de gedeeld 24e keeper van Nederland (gemeten naar skills). Sta jij ook in dat lijstje?
Achteraf heb ik spijt dat ik keeper heb gekozen, het duurt zo achterlijk lang voordat je eindelijk een skill stijging hebt.
quote:Reputatie Regionaal (Internationale Ranking: #12487 Nationale Ranking: #737)
lijstje op het NL forum ingamequote:
Je traint wat je aangeeft in je individuele training.. Als je daar hetzelfde traint als de clubtraining dan krijg je de clubtraining. Anders doe je je eigen training op 75%.. Dus pik de onderdelen die je nodig hebt eruit en train verder wat je voor jezelf nodig hebt..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Flappekz het volgende:
Nu ook speler van ACFU, ben een tijd niet actief geweest:
Yohan Bonten
Koppen 4
Lange Passes 4
Tackelen 2
Moreel 1%![]()
Fitheid 99%
Nationale Ranking: #1533
Moet ik nu ook mijn training aanpassen, of krijg ik de clubtraining automatisch?
Dat zijn de totale wedstrijden die je hebt gespeeld bij voorgaande clubs of voorgaande seizoenenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe speel je eigenlijk Carriere wedstrijden?
Je hebt Competitie en Beker/vriendschappelijk etc. onderin staat ook Carriere
ik zal kijken of ik julie na de wedstrijd kan uitdagenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef CaLeX het volgende:
AirRaid, wil je misschien een friendly spelen tegen het team waar ik in speel.
zsm?
edit: MacMauser of Knox ook goed natuurlijk
top, ik geef het doorquote:Op woensdag 18 april 2007 16:20 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik julie na de wedstrijd kan uitdagen
Speler -> Team -> Wedstrijddag -> Laatste wedstrijdquote:Op woensdag 18 april 2007 17:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe zie je de uitslag van de bekerwedstrijd
We hebben geen beker gespeeld, daar liggen we uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef DeHovenier het volgende:
as zondag tegen de nummer 1
Ik kan de uitslag niet zien van onze bekerwedstrijd
We hebben een topprestatie geleverd door een sterk team uit div B uit te schakelen!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef Lennox het volgende:
En we zijn weer door in de beker.
Hoeveel ronden zijn er eigenlijk?
Ik kan nu ook eindelijk een bal raken met mijn hoofdquote:19/04/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Koppen.
6 wedstrijden daarna 5/6 weken 'trainingskampje' bij een botteam om het een en ander ff sneller up te graden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:45 schreef Chen het volgende:
Nog 6 wedstrijden te gaanEn dan hoop ik bij AFCU te komen!!
En met 8 verdedigers spelen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef AirRaid het volgende:
morgen tegen de ongeslagen koploper, deze ploeg heeft zelfs maar 1 tegendoelpunt gehad in de competitie. iets zegt mij dat we niet gaan winnen![]()
Dan wil ik wel eenzame spits zijnquote:
Dag moraalquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef AirRaid het volgende:
morgen tegen de ongeslagen koploper, deze ploeg heeft zelfs maar 1 tegendoelpunt gehad in de competitie. iets zegt mij dat we niet gaan winnen![]()
quote:Girl (friends)
Players will be able to meet girls and develop relationships with them, starting from normal friends to girlfriends and later even marry them. You can meet girls by selecting a new Having Fun training option: "Go out and meet girls". This new feature will affect players' morale (in a positive or negative way of course!) but you can opt for not having such relationships if you want. It won't affect your player in that case.
You'll find much more detailed information about Girlfriends on the Manual.
Family
Players now have a mother and a father that they must keep pleased in order to avoid morale drops, either by giving them gifts or make a few phone calls! More information on the "Players' relationships" chapter of the Manual.
Ik bezit liever een echte trofeequote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef StupidByNature het volgende:
Juj, nu kun je dus je eigen trofeehoer gaan "bezitten"
En je ouwelui tevreden houden... Alsof je hele team aangklikken nog niet genoeg is.
Wordt pas maandag ingevoerd geloof ik...quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:05 schreef J.Herrer het volgende:
Dat van die girlfriends enzo staat niet bij ontspannen opties shit (bij mij dan)
quote:New features for FootStar
In the last few months we've been working on the following set of features for Footstar. According to our initial plans this release was supposed to be a bit sooner but as you guys know we're also sharing our time with the new Match Engine development so things got a little bit delayed.
On this announcement we won't be giving full details on how these features work so we'd recommend you to take a look in the Manual for more detailed information. Please note that, at this time, it is likely that only the English version is fully updated. Your local LA's will update your native Manual as soon as they are able to.
Attention: these features will be released next Monday (23/04/2007) and not today!
We just hope you guys enjoy these features as much as we've enjoyed developing them!
Trips
Players will have the possibility to move from city to city in order to visit friends and family. Players with human managers will have to require the managers' permission to travel (managers can let Assistant Managers validate trips as well by assigning them those tasks). Players in bot teams won't require any permission but they might be kicked from the team in case they miss matches due to being out of town. Trips will take place in training slot hours; this means that players can't train while they're traveling. Trips might take from 1 to 2 training slots; one for trips inside the country and two for trips to foreign countries. Teams will also have to go on trips when they play away. Players will have to travel with the team in order to be able to play (these team trips are automatic for players in case they are in the home city of the team when the trips start; read the Manual, section Trips, for more information on when these team trips happen. Oh and they are automatic for teams as well). Team trips will allow players to train though.
Two important related Trips features that you should be aware of are that in case you're in a different city than your team your player will have bot team training. Also the adaptability will always raise for the country you are located in.
We'll be developing this feature a lot in a near future. We want to make trips a very fun part of the game, for example, players traveling to attend certain events in another city. So please give us your suggestions regarding future enhancements for trips!
You'll find much more detailed information about Trips on the Manual.
Girl (friends)
Players will be able to meet girls and develop relationships with them, starting from normal friends to girlfriends and later even marry them. You can meet girls by selecting a new Having Fun training option: "Go out and meet girls". This new feature will affect players' morale (in a positive or negative way of course!) but you can opt for not having such relationships if you want. It won't affect your player in that case.
You'll find much more detailed information about Girlfriends on the Manual.
Family
Players now have a mother and a father that they must keep pleased in order to avoid morale drops, either by giving them gifts or make a few phone calls! More information on the "Players' relationships" chapter of the Manual.
Interaction System
Besides the revamped page where you can interact with your teammates - in order to avoid loads of clicks, - a new concept has been introduced: daily interaction points. Every player will start with 150 points to spend per day and all kind of interactions (either with Girls, Players and family) will have a set "cost". This should make interactions much more challenging and fun as you guys will have to decide on whom you will spend your daily attention: family, friends or girls?
Houses
Houses will gain more importance in the game. In order to live decently you'll need to own a house where you're living. By default all players start with a house in their home city (no maintenance costs neither the ability to sell the house) but in case you guys want to move to a different city you'll need a place to live. In case you don't have a house, you'll have to pay a daily cost of 20¤ (for a rent!). In case you don't have the money to pay that your player will start to suffer morale penalties.
This rule will only start working next season so that you have time to consider all your options. It's not like it's a big cost (20¤ p/day is like 140¤ in a week) but it's money! Oh, and keep reading so that you can find a cool option to avoid having to pay this cost.
Those whom already have houses (and we know who they are eheh!) might wanna give us a "call" so that we can relocate their current houses to another city.
Contract clauses
We are introducing this feature in order to spice things up regarding contracts and player/manager negotiations. We'll start with 4 clauses and many more might be added in the future. So the list, for starters, is: Clause so that the club pays the player's house expenses (in case he's playing out of his home town and doesn't own a house in his new location); Minimum release fee clause (a manager will be obligated to sell a player in case another team covers the fee); Manager release clause (with this clause a player is able to buy FS Fan Gold and become a manager of another team without any compensation); Inactivity clause (the manager will be able to fire a player in case he does not log in for the <number of days> in the clause)
All current contracts will obviously start without clauses. More information about this on the "Contract details" section of the Manual.
Direct transfer offers
Players playing in human-controlled teams can be approached directly by other (human-controlled) teams. Then it will be up to the manager to decide whether to accept the offer or not. In case the offer is accepted the player will automatically be put on the transfer list with the minimum bid set the same as the received offer. Until the end of the auction, other teams will be able to make offers (similar or higher) but the ultimate decision will obviously be from the player.
End of waiting list / Regional Leagues
A new concept is introduced: players will have the chance to register to play/train in Regional Leagues. There won't be matches to participate in but you will earn a standard bot wage (500¤) and keep a training scheme, therefore being able to train. This will be especially useful when you're put on the free transfer list. With Regional Leagues you will be able to train until you find a new team.
Also, we're suppressing the waiting list. Registration and character creation won't depend on the number of teams a country has. Bot players will be automatically created when all available players in a country are assigned to users. This means that we had to create some important rules for bot teams, such as a limit of 30 players in the squad. And inactive human players in bot teams being fired automatically (14 days).
For more details on this check two sections of the manual: "Regional Leagues" and "Selecting a team to play"
Other changes worth mentioning
- Players can now have several items of the same kind (ex: several houses, several cell phones, etc). There is several important information in the new Manual chapter: "Items/Goods". You should definitely take a look.
- Players can now train position experience (such as training sides) so that they can control better their position in the field. This is especially important for players playing in Bot Teams/Regional Leagues.
- The Lifestyle formula has been revised.
Well that's it for now. Please be patient with bugs and issues appearing with these new features! Report them to the Bugs forum as soon as/if you spot something strange. This is a very big structural change in FS (much more than it looks!) so it's possible that some odd behaviors might be found.
And please keep blessing us with your (great) suggestions. For example, we now have a new and cool feature - Trips - that is clearly under-developed right now, so please use your creativity to help us expand its use
Remember, this will only be released next Monday!
Keep enjoying the game. "Cya" around!
Verzonden op 20-4-2007 om 22:3
Ik pak alvast wat witte zakdoekjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:05 schreef AirRaid het volgende:
en we staan al 1-0 achter![]()
edit - ik zie ook dat er iets is missgegaan met het omwisselen van de keepers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |