quote:
Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef Sautor het volgende:[..]
Dankje
![]()
Maar als ik vandaag de training van dinsdag had veranderd gaat de 3x bonus niet meer voor mij op, toch? Daarom vroeg ik het of het uitmaakt of je de training van een andere dag veranderd, zonder dat je iets aan de training van vandaag doet. Dus je verandert Donderdag, maar laat Dinsdag zoals het is. Snap je?
Overigens, kan het heel erg kwaad als je fitness op 80% ofzo zit, want ik wil maar 1x in de week fitness trainen, ik denk aan vrijdag. Anders moet ik een paar dagen de bonus opgeven, omdat er een fitnesstraining tussen moet
eerste is een goede vraag, durf ik niet met zekerheid te antwoorden
dit staat in de help file: Je kunt ook een trainingbonus krijgen als je een bepaalde bekwaamheid twee keer of drie keer achter elkaar traint. Voorbeeld: je traint Voorzetten om 0:00 op maandag aan je normaal potentieel. Als je om 8:00 je training verandert naar Dribbelen zul je geen bonus krijgen. Maar als je Voorzetten blijft trainen, zul je een bonus krijgen voor de tweede training. Stel het is 16:00 en je twee vorige trainingen waren Voorzetten. Als je om 16:00 nog eens Voorzetten traint krijg je nog een bonus die nog groter is dan de eerste bonus. Maar als je de training wijzigt krijg je geen bonus. Deze bonussen gelden enkel voor trainingen op dezelfde dag.
Vraag 2 (vanuit de help):
Zijn er drops in training?
Ja, die zijn er. Als je fitness lager is dan 90% is krijg je een drop. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Een drop wil dus zeggen dat je trager een bekwaamheid zult trainen.
Enkel als je bekwaamheid nog een waarde van 0 heeft krijg je geen drop. Hoe hoger de waarde van een bekwaamheid, hoe hoger de drop.
Voorbeeld: Als je Techniek traint en de waarde van je Techniek vaardigheid is 0, met een fitheid van 67%, zul je geen drop krijgen. Maar als je Scoren traint en de waarde van je Scoren vaardigheid is 17, zul je bijna het maximum krijgen van de drop omdat je fitness maar 67% is. Hoe lager de fitness, hoe hoger de drop. Hoe hoger de waarde van je vaardigheid, hoe hoger de drop is als je fitness laag is.