ik heb in ieder geval de 0 gehoudenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:12 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Daar komt onze redder: Christaan Doornbos![]()
Ja inderdaad, dag 41% moraal, ben weer terug op mijn oude niveauquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:59 schreef StupidByNature het volgende:
Zo, dat verliezen moeten we niet elke week doen: kostte iets van 15% moraal
Volgende week een belangrijke pot, gelukkig is het een botteam.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 1 op Uitwerpen (GK).
same herequote:Op zondag 8 april 2007 00:44 schreef Kn0x het volgende:
Kansloos met 3-0 verloren ondanks onze geweldige 5-3-2 opstelling
gewoon aanvallend spelen, verdedigers doen nog te weinig in deze Match-engine!quote:
Ik ben op dreefquote:De speler Geert-Marthé Bauer is gestegen naar 1 op Spelinzicht.
Nee nog niet. Rode/gele kaarten zijn nog niet ingevoerd... Er missen nog een paar dingen. Maar de admins hebben ons beloofd dat het snel beter zal worden.quote:Op maandag 9 april 2007 09:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Kan de speler ook gebleseerd raken?
De hele week hetzelfde, behalve op vrijdag (--> Fitness). Op zondag is er keeperstraining, die speciaal op mij is ingericht.quote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw trainingsschema eruit?
Gaat wel goed zoquote:Tackelen 12
Positiespel 7
Koppen 4
Korte Passes 1
Snelheid 3
Kracht 4
Daar kan ik nog van dromen...quote:
Yesquote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 6 op Tackelen.
Het gaat alleen over 3 trainingen per dag dat je bonus krijg. Dus die kan je zonder problemen veranderen hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Yes![]()
Als ik nu een training verander, maar niet die van vandaag, gaat mijn bonus dan verloren?
Dus ik wil de training van donderdag veranderen, en die van dinsdag laat ik zo, behoud ik dan de 3x achter elkaar bonus, of is dan alles weg?
Nog ff doortrainen. Dan kan ik misschien in de basis blijvenquote:10/04/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 5 op Tackelen.
de drie keer achter elkaar bonus geld alleen voor de betreffende dag, dus je krijgt hem alleen als je op 1 dag ( 0:00,8:00 en 16:00) op hetzelfde traint. Dinsdag en Donderdag hebben niets met elkaar te makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Yes![]()
Als ik nu een training verander, maar niet die van vandaag, gaat mijn bonus dan verloren?
Dus ik wil de training van donderdag veranderen, en die van dinsdag laat ik zo, behoud ik dan de 3x achter elkaar bonus, of is dan alles weg?
Dankjequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
de drie keer achter elkaar bonus geld alleen voor de betreffende dag, dus je krijgt hem alleen als je op 1 dag ( 0:00,8:00 en 16:00) op hetzelfde traint. Dinsdag en Donderdag hebben niets met elkaar te maken![]()
Gefeliciteerd trouwens.
Hopelijk donderdag naar 4 op tackelen. Laatste skill upgrade was alweer 5-4-07
eerste is een goede vraag, durf ik niet met zekerheid te antwoordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dankje
Maar als ik vandaag de training van dinsdag had veranderd gaat de 3x bonus niet meer voor mij op, toch? Daarom vroeg ik het of het uitmaakt of je de training van een andere dag veranderd, zonder dat je iets aan de training van vandaag doet. Dus je verandert Donderdag, maar laat Dinsdag zoals het is. Snap je?
Overigens, kan het heel erg kwaad als je fitness op 80% ofzo zit, want ik wil maar 1x in de week fitness trainen, ik denk aan vrijdag. Anders moet ik een paar dagen de bonus opgeven, omdat er een fitnesstraining tussen moet
Ja, snap ik.quote:
zo'n periode had ik laatst ook; nu ben ik ineens 3 dagen achter elkaar gestegen. Als je moraal en fitheid goed zijn, zal je echt wel gaan stijgen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |