Zoveelste alquote:Onderwerp: RE:
Auteur Bericht Datum
LA-Jan Semler maybe you should come to my team
Ja ik heb 1000 + 10 scoren bonus, nu scoor ik per wedstrijd tegenwoordig wel meer dan 4 maar alsnogquote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef AirRaid het volgende:
die persoonlijk trainer is gewoon te duur, je moet ongeveer een heel seizoen wachen tot je er een kan kopen (afhankelijk van je salaris natuurlijkk)
mja als je al je geld uitgeeft duurt het nog langer he?quote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef AirRaid het volgende:
die persoonlijk trainer is gewoon te duur, je moet ongeveer een heel seizoen wachen tot je er een kan kopen (afhankelijk van je salaris natuurlijkk)
quote:The player Hugo Swen has raised to 3 on the Game Vision skill
Ik ben de gedeeld 24e keeper van Nederland (gemeten naar skills). Sta jij ook in dat lijstje?quote:
Ik ook, ik sta nu 149e nationaal.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef AirRaid het volgende:
weer wat plekjes gestegen de op natinale ranking
Nationale Ranking: #114quote:
mag ik jou start datum weten??quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
Nationale Ranking: #114
![]()
Ik word al een lekkere allrounder![]()
Real Life datum (niet dat irri FS datumpje)quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef Lennox het volgende:
Naam Finn Belderok (5971)
Positie D C
Voorkeursvoet Rechts
Leeftijd 18 Jaar (5/3/1)
kan je vinden door op de naam boven je spelers naam te klikken in je rechter menuquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef Lennox het volgende:
Geen idee.
thnxquote:
Lijstjequote:Op dinsdag 17 april 2007 08:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben de gedeeld 24e keeper van Nederland (gemeten naar skills). Sta jij ook in dat lijstje?
Achteraf heb ik spijt dat ik keeper heb gekozen, het duurt zo achterlijk lang voordat je eindelijk een skill stijging hebt.
quote:Reputatie Regionaal (Internationale Ranking: #12487 Nationale Ranking: #737)
lijstje op het NL forum ingamequote:
Je traint wat je aangeeft in je individuele training.. Als je daar hetzelfde traint als de clubtraining dan krijg je de clubtraining. Anders doe je je eigen training op 75%.. Dus pik de onderdelen die je nodig hebt eruit en train verder wat je voor jezelf nodig hebt..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Flappekz het volgende:
Nu ook speler van ACFU, ben een tijd niet actief geweest:
Yohan Bonten
Koppen 4
Lange Passes 4
Tackelen 2
Moreel 1%![]()
Fitheid 99%
Nationale Ranking: #1533
Moet ik nu ook mijn training aanpassen, of krijg ik de clubtraining automatisch?
Dat zijn de totale wedstrijden die je hebt gespeeld bij voorgaande clubs of voorgaande seizoenenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe speel je eigenlijk Carriere wedstrijden?
Je hebt Competitie en Beker/vriendschappelijk etc. onderin staat ook Carriere
ik zal kijken of ik julie na de wedstrijd kan uitdagenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef CaLeX het volgende:
AirRaid, wil je misschien een friendly spelen tegen het team waar ik in speel.
zsm?
edit: MacMauser of Knox ook goed natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |