Ik heb al 0x de bal gehadquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:19 schreef AirRaid het volgende:
1-0 Vincent van Hest
2-0 Geert-Marthé Bauer
3-0 Vincent van Hest
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:38 schreef CaLeX het volgende:
10-0 winnen en nog een 5 scoren in de verdediging
alleen onze 4 spitsen hebben een voldoende
chen 6 doelpunten
Die cijfers slaan echt nergens meer op. Alleen spitsen krijgen een 10, 9, of 8 lijkt het wel. ALTIJD een 5 voor mn verdediger.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:10 schreef twi het volgende:
9-0 gewonnen en nog geen goal of assist gemaakt...
Wat raar trouwens, mijn Strength is naar 3 gegaan vandaag. Zal ik dan deze week weer elke dag een stijging hebben?
Ja daar word aan gewerkt. De nieuwe ME zal ervoor zorgen (hopen we) dat alle spelers een gelijke score zullen krijgen, ipv alleen de spitsen die scoren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die cijfers slaan echt nergens meer op. Alleen spitsen krijgen een 10, 9, of 8 lijkt het wel. ALTIJD een 5 voor mn verdediger.
Naar 5 op Kracht gegaan vandaag.
woensdag speel jequote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb ik vandaag de bank weer lekker warm gehouden
kan je niet beter eerst zorgen dat je goed traint (persoonlijke trainer niveau 2/3) en dan pas druk gaan maken over al die extra dingen?quote:Op zondag 15 april 2007 12:50 schreef Chen het volgende:
Ik heb een telefoon, hi-fi set, kleding en een computer. Allemaal op niveau 2. Maar mijn lifestyle is nog steeds miserabel
Dat geld heb ik nog lang nietquote:Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
kan je niet beter eerst zorgen dat je goed traint (persoonlijke trainer niveau 2/3) en dan pas druk gaan maken over al die extra dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |