Boxart en naamswijziging Mario Strikers Wiiquote:Op 05-04-2007 @ 12:18 schreef De_Brandweer:
WAT EEN KUTGAME ! WRO MST OPT NINTENDI NOU EENS MET DIE KINDERACHTIGE GAMES MAKEN ?!?!?! KIJK EENS NAAR DE PLAYSTATION DRIE! ALLEMAAL GAMES MET BETERE GRAPIFS! MARIO MET ZN FELLE KLEUREN EN PIKACHU
Morgen stage, zaterdag werken, zondag gourmetten bij mijn schoonouders.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat de gemiddelde GAM SC'er eigenlijk met de Paasdagen doen? Nog verplichte familiebezoekjes of gewoon heel paselijk mensen in de virtuele wereld afknallen?
Die dag moet ik ook werken. Is toch niet zo erg...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:33 schreef Roi het volgende:
EN WAARSCHIJNLIJK ook op koninginnedag! Als het echt zo is dan baal ik ongelovelijk.
Dan krijg je vaak toch ontzettend dik uitbetaald?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:33 schreef Roi het volgende:
EN WAARSCHIJNLIJK ook op koninginnedag! Als het echt zo is dan baal ik ongelovelijk.
Like I care, op die dag wil ik helemaal niet werkenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan krijg je vaak toch ontzettend dik uitbetaald?
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die dag moet ik ook werken. Is toch niet zo erg...
Het is eventueel ook mogelijk om meerdere games online te spelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mn draadloze internet verbinding is eindelijk goed gefixed, en ik ga deze paasdagen beslissen welke game ik online wil gaan spelen.
Dat arme lammetje!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mn draadloze internet verbinding is eindelijk goed gefixed, en ik ga deze paasdagen beslissen welke game ik online wil gaan spelen.(ik heb een hekel aan verplichte bezoekjes btw ware het niet dat mn vader echt perfect lamsbout kan bereiden ik ik al hoorde dat hij dat besteld had)
Dat weet ik ook wel, maar ik heb mn nieuwe PC nu amper 3 weken en al een stuk of 12 titels gekocht, en het is denk ik niet zo handig om 4 verschillende RPG's door elkaar te gaan spelenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is eventueel ook mogelijk om meerdere games online te spelen.
Niet te gelijk natuurlijk...
2e Paasdag doet mijn vriendin mee aan de autocross in Hoge Hexel, dus ik kan met pasen lekker sleutelen...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat de gemiddelde GAM SC'er eigenlijk met de Paasdagen doen? Nog verplichte familiebezoekjes of gewoon heel paselijk mensen in de virtuele wereld afknallen?
http://www.ibras.dk/montypython/episode20.htm#6quote:
Ik geef het schaap groot gelijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.ibras.dk/montypython/episode20.htm#6
schapen zijn niet altijd zo lief (en het is jammer dat ik het desbetreffende filmpje niet zo snel op een legale manier kan vinden), dus je kan beter voorkomen dat de jongen het slechte pad op gaan
Een vriendin die aan autocross doet. Heb ik ook. Alleen ik hoef niet te sleutelen. Dat doet haar vader voor d'r.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2e Paasdag doet mijn vriendin mee aan de autocross in Hoge Hexel, dus ik kan met pasen lekker sleutelen...![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:42 schreef Laniboekje het volgende:
Morgen beste GAM SC'ers. Ik heb zin om te slapen aangezien ik dat vannacht niet gedaan heb. Maar eerst weer aan de bak met tentamens.
Heftige nacht gehad?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik ga mijn bedje in. Morgen weer vroeg op voor wederom een studiedag.
Last gehad van mijn slapeloosheid. Steeds maar wakker liggen, mislukte pogingen om te gaan slapen, piekeren, draaien, piekeren, draaien om vervolgens maar te besluiten om maar weer je bed uit te komen om 08.00u omdat het echt niet meer gaat lukken.quote:
Dat is klote, zeker als je je bedenkt dat je ook de hele nacht FF had kunnen spelen....quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Last gehad van mijn slapeloosheid. Steeds maar wakker liggen, mislukte pogingen om te gaan slapen, piekeren, draaien, piekeren, draaien om vervolgens maar te besluiten om maar weer je bed uit te komen om 08.00u omdat het echt niet meer gaat lukken.
Dat moet ik dan al helemaal niet gaan doen. Het is zo dat ik echt slapeloosheid/insomnia heb. Ik weet dus donders goed dat als ik op het moment dat ik niet kan slapen een game ga spelen of achter de pc ga zitten, dat ik dan echt de rest van de nacht niet meer slaap. Muziek luisteren, T.V. kijken met geluid zacht of een boek lezen gaat dan nog wel. De rest moet ik echt niet gaan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is klote, zeker als je je bedenkt dat je ook de hele nacht FF had kunnen spelen....
Maar als je toch niet kan slapen kun je maar beter iets leuks gaan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat moet ik dan al helemaal niet gaan doen. Het is zo dat ik echt slapeloosheid/insomnia heb. Ik weet dus donders goed dat als ik op het moment dat ik niet kan slapen een game ga spelen of achter de pc ga zitten, dat ik dan echt de rest van de nacht niet meer slaap. Muziek luisteren, T.V. kijken met geluid zacht of een boek lezen gaat dan nog wel. De rest moet ik echt niet gaan doen.
Dat deed ik vroeger ook maar dat is eigenlijk dus nog veel slechter voor mij. Ik heb namelijk geen 'in'slaapmoment. Ik moet echt op bed liggen en ineens val ik weg, dat gaat niet langzaamaan. Als ik mijzelf dan bezig hou met dingen waar je echt je hoofd bij moet houden (zoals gamen, ookal valt FF wel meequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als je toch niet kan slapen kun je maar beter iets leuks gaan doen.
Als je al uren niet kan slapen dan lijkt het mij dat er een keer een moment komt dat je denk. Ik geef het op, ik blijf wel wakker en hoop dat ik morgen kan slapen.
Ik heb ook wel eens dat ik niet kan slapen, maar zo erg niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook maar dat is eigenlijk dus nog veel slechter voor mij. Ik heb namelijk geen 'in'slaapmoment. Ik moet echt op bed liggen en ineens val ik weg, dat gaat niet langzaamaan. Als ik mijzelf dan bezig hou met dingen waar je echt je hoofd bij moet houden (zoals gamen, ookal valt FF wel mee) dan krijg ik dat 'pats-boem-slaap-moment' nooit en kan ik mijzelf dus dagen wakker houden. En ik spreek uit ervaring; dat is niet fijn.
En dat opgeef moment had ik vanochtend al eerder, rond een uur of 05.00u. Maar mijn bed was nog wel warm en buiten mijn bed koudDus ik ben blijven liggen.
Talk about leefritme omgooien. Nee, voor mensen met slaapproblemen is dat al helemaal geen optie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar is het ook geen idee om toch 's nachts op te staan en dan de dingen te gaan doen die je eigenlijk de dag erna wil gaan doen en dan bijvoorbeeld 's middags weer eens te gaan proberen te gaan slapen.
Als ik zou kunnen zou ik mijn ritme zo omgooien. Als ik vakantie heb gebeurt dat ook vaak. Maar dat komt omdat ik vaak pas om een een uur of 11 's avonds het idee hebt echt wakker te worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Talk about leefritme omgooien. Nee, voor mensen met slaapproblemen is dat al helemaal geen optie.
Mijn routine is gewoon nu om steeds rond 23.00u / 24.00u op bed te liggen (doordeweeks) en dan gewoon proberen te gaan slapen, geen andere zaken. En gewoon 's ochtends bijtijds opstaan (tussen 07.00u en 09.00u) om dan mijn taken op de dag uit te gaan voeren.
Kan ik je weer niet ontmoetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
En goed, nu ga ik mijn dag beginnen.
Eerst even douchen, van 10.00u tot 13.00u tentamens leren, even eten, van 13.30u tot 15.00u weer tentamens leren, daarna spullen pakken en richting Utrecht reizen voor het Paasweekend.
Daar heb ik dan weer net geen last van.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
De belangrijkste reden dat ik wel eens slecht slaap zijn de relatie problemen waar ik het in het vorige deel over had. Maar dat is denk ik vrij normaal.
Wie, wat, waar? Ben je het Paasweekend niet in Utrecht of kom je einde van de middag richting Breda? Vertel! VERTEL!quote:
Ik zit nu in Utrecht maar ga vanmiddag wat eerder weg naar onze vestiging in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer net geen last van.
[..]
Wie, wat, waar? Ben je het Paasweekend niet in Utrecht of kom je einde van de middag richting Breda? Vertel! VERTEL!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zit nu in Utrecht maar ga vanmiddag wat eerder weg naar onze vestiging in Amsterdam
Dan maar op de GAM BBQquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Helaas geen Tain meets Lani of Lani meets Tain!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Deal.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
Oké, ik had dus nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar:Ik had het ook Bernie, ik heb al die puzzels opgelost. Dan spreek je pas over geen leven hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oké, ik had dus nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb 1x Brain Training gedaan en toen kwam er 20 uit, dus van mij hoeft het niet meer zo nodig
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Oké, ik had dus nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar:Het speeld wel fijn ja. Ik heb de makkelijkste helft gedaan en de lol is er voor mij wel weer af, van heel de DS eigenlijk. Af en toen nog eens een puzzeltje is alles. (of ff een spelletje van de 42 spel klassiekers. Het beste spel dat ik heb voor de DS)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Ik heb mijn DS hoofdzakelijk voor mijn ex gehaald en nu ligt ie dus al mooi stof te happen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het speeld wel fijn ja. Ik heb de makkelijkste helft gedaan en de lol is er voor mij wel weer af, van heel de DS eigenlijk. Af en toen nog eens een puzzeltje is alles. (of ff een spelletje van de 42 spel klassiekers. Het beste spel dat ik heb voor de DS)
Ik heb al een maandje of 2 niet meer op 1 van mijn consoles gespeeldquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb mn DS en mn GBA eilk sinds mn wintersport vakantie niet eens aangeraakt, ohja mijn GBA wel een keer toen ik zo dom was om mn Action Replay te resetten in een dronken bui
Dat is mooi makkelijk....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een vriendin die aan autocross doet. Heb ik ook. Alleen ik hoef niet te sleutelen. Dat doet haar vader voor d'r.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Tain het volgende:
ohja backlog wegspelen, kan ik ook nog een keer gaan doen, maar dan moet ik meer dan een jaar gaan uittrekken denk ik...
Welke spellen heb je dan op je DSquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef Heintje het volgende:
Mijn DS is idd sinds de wintersport ook niet meer aangeweest. Een beetje een miskoop was het wel voor mij, maar ik doe hem niet weg, toch wel makkelijk voor die paar keer dat ik met de trein moet.
En mijn vriendin heeft er ook 1. Toen ik er 1 had moest zij er ook een hebben. Heeft toevallig de gene waarvan het serie nummer 1tje hoger is.
Mijn Xbox staat trouwens zo veel mogelijk aan.
Haar vader en broers doen ook mee. Net als een hoop van hun kennissen. En toen ze 16 werdt mocht zij ook mee doen. Dus regelt pappa wel een auto voor haar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is mooi makkelijk....
ik heb de hele auto zelf moeten bouwen....
Als ik alle originele software die ik voor de verschillende systemen die ik nog bezit nog uit zou moeten spelen, zou ik dat niet overleven denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Tain het volgende:
ohja backlog wegspelen, kan ik ook nog een keer gaan doen, maar dan moet ik meer dan een jaar gaan uittrekken denk ik...
Ik heb het ook alleen over de spellen die ik nog wil uitspelen, maar die teller staat ook nog op meer dan 50 games...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik alle originele software die ik voor de verschillende systemen die ik nog bezit nog uit zou moeten spelen, zou ik dat niet overleven denk ik. Maar ik beschouw mn backlog ook meer als de games die ik nog moet spelen van mezelf, dan alle games die ik bezit.
Samen met mijn vriendin hebben we.quote:
Ik dacht zelf ook dat ik de kennis niet had om een auto te bouwen/onderhouden. Maar het blijkt makkelijker dan gedacht. Nog nooit van m'n leven gelast, maar gewoon geprobeert, aan het eind van de dag had ik een beugel in de crossauto zitten... (en 's avonds onmeunig erge lasogenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Haar vader en broers doen ook mee. Net als een hoop van hun kennissen. En toen ze 16 werdt mocht zij ook mee doen. Dus regelt pappa wel een auto voor haar.
Ze hebben thuis ook een autosloperij.
Het is wel een leuke hobby, alleen nog duurder dan mijn Xbox dus ik begin er maar niet aan. Ook heb ik niet de kennis om zelf een auto te bouwen / onderhouden. En ik heb niet echt zin om te veel van andere afhankelijk te zijn.
Ik hou het wel bij af en toe een dagje meedoen.
Op de DS heb ik dat heel erg. New super mario moet ik bijvoorbeeld nog steeds een keer het laatste kasteel van wereld 8, maar daar heb ik geen zin meer in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef mordradead het volgende:
Mijn backlog bestaat uit zo'n beetje al mijn games... echt een held in het uitspelen van dingen ben ik niet
Ik ga mijn lijstje niet plakken, dan word ik echt in 1x depressief volgens mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:26 schreef Laniboekje het volgende:
De volgende spellen moet ik nog uitspelen:
GBA:
- Summon Night: Swordcraft Story (ik zit op de helft)
- Final Fantasy VI Advance (zit nog in de seal)
DS:
- Children of Mana (alleen gereviewd, moet ik nog mee verder)
- Final Fantasy III (ben ik mee bezig)
- New Super Mario Bros (al een keer uitgespeeld, nu alle coins nog)
Het is zo duur als je zelf wil dat het is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook dat ik de kennis niet had om een auto te bouwen/onderhouden. Maar het blijkt makkelijker dan gedacht. Nog nooit van m'n leven gelast, maar gewoon geprobeert, aan het eind van de dag had ik een beugel in de crossauto zitten... (en 's avonds onmeunig erge lasogen)
gewoon doen en dan komt het vanzelf... duur is het wanneer je het spul kapot rijd..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
autootje klinkt zo zielig...quote:
ik rij ongeveer 2 crossen in het jaar, dan is het betaalbaar te houden, en heb je met mijn sleutelskills genoeg tijd om de auto weer klaar te krijgen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is zo duur als je zelf wil dat het is.
Maar ik heb niet echt de behoefte om elke 2 weken te gaan crossen. Gamen is een grotere hobby van me dus stop ik daar liever mijn tijd in.
Ik weet niet ofdat julie ook weekend crossen hebben. Die vidn ik wel leuk. dan doe ik op zaterdag mee als gastrijder. zaterdag avond een 2 uurs cross kijken en zondag ook de hele dag kijken. Of zondag moet de baan veel te vaak vlak gemaakt worden en het is ook best een gestress als je met z'n tweeen met 1 auto doet.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
autootje klinkt zo zielig...![]()
helemaal als je bekijkt hoeveel werk je er mee hebt...
Ik ook, het kost mij alleen geen geld en bijna geen tijd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
autootje klinkt zo zielig...![]()
helemaal als je bekijkt hoeveel werk je er mee hebt...
[..]
ik rij ongeveer 2 crossen in het jaar, dan is het betaalbaar te houden, en heb je met mijn sleutelskills genoeg tijd om de auto weer klaar te krijgen...
en af en toe een rondje in het weiland uiteraard..
wat voor een auto heeft ze? en in welke regio gedeelte van het land crossen jullie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook, het kost mij alleen geen geld en bijna geen tijd.
Voor mijn vriendin is trouwens zondag de eerste cross.
Ze reed eerst altijd in een Volkswage Golf. (Volkswagen Corso zoals ze het zelf noemde) Alleen waar ze dit jaar in rijdt weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat voor een auto heeft ze? en in welk gedeelte van het land crossen jullie?
veel succes iig met haar eerste cross.
Ik ga er nu van door, het is een goede vrijdag () om de cross voor te bereiden..
Ik heb niet eens een idee wat het is....quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
Een SWOT-analyse maken is niet boeiend.
De Kempencross! Dat ken ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze reed eerst altijd in een Volkswage Golf. (Volkswagen Corso zoals ze het zelf noemde) Alleen waar ze dit jaar in rijdt weet ik niet.
En de regio is Brabant. De Kempencross. Zit ook een cross in Belgie bij....
SWOT-analysesquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
Een SWOT-analyse maken is niet boeiend.
Ik denk dan aan EXCITE TRUCK !!!111quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik aan een cross denk, dan denk ik aan boeren en bier.
mijn vriendin komt van de boer en ik drink graag bier...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef mordradead het volgende:
Bij mij op school gebruiken we daar de term "Risico analyse" voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef Tain het volgende:
[..]
SWOT-analyses
En Heintje: http://nl.wikipedia.org/wiki/SWOT-analyse
Het idd ook boeren (alleen dan zonder boerderij), en bier is toch wel een belangrijk onderdeel ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef mordradead het volgende:
je bedoelt dat je vriendin het met de melkboer doet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mijn vriendin komt van de boer en ik drink graag bier...
dus dat klopt...![]()
IK ga denk ik vanmiddag ook maar weer iets aan school doen. Gisteravond in me bed stikte ik opeens van ideeen voor me project, en wou ik direct weer aan de slag gaan, gelukkig is dat gevoel nu alweer voorbijquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:57 schreef Laniboekje het volgende:
En de opdracht die ik nu aan het maken ben mag maximaal 4 A4 zijn, ik zit op 5 kantjes.
En als ik dan een game niet haal of het lukt voor geen meter. Dan gooi ik hem hoog de lucht in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kom naar de GAM SC BBQ Meet! Dan neem ik mijn DS mee, mag je pielen wat je wilt.
Als jij me geld geeftquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
Nou hup, ren naar de winkel IJsmeis, en koop een DS![]()
[verkoperspraat]
Van wat voor een games hou je?
[/verkoperspraat]
ga ik even naar de WC en je bent me gelijk voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kom naar de GAM SC BBQ Meet! Dan neem ik mijn DS mee, mag je pielen wat je wilt.
That will get messy...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
ga ik even naar de WC en je bent me gelijk voor.
Note: niet meer naar de WC gaan.
Maakt niet uit, mijn DS heeft al buitelingen doorgemaakt en nog steeds leeft het ding.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als ik dan een game niet haal of het lukt voor geen meter. Dan gooi ik hem hoog de lucht in.
Maar dat ligt dan niet aan mij eh, dat ligt aan de game.
Nee, jij wilt dat ijsmeis met andere dingen gaat pielen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
ga ik even naar de WC en je bent me gelijk voor.
Note: niet meer naar de WC gaan.
Mij hebben ze er een verzekering bij aangesmeerd. Dus als je netjes binnen de voorwaarden blijft mag je gooien wat je wil.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als ik dan een game niet haal of het lukt voor geen meter. Dan gooi ik hem hoog de lucht in.
Toen ik op vakantie ging vorig jaar, ging een vriendin van een vriend van me ook mee, die ging toen ineens in de bus naast me zitten, en pakte me DS en ging er op spelen, en iedere keer als haar iets niet lukte in een spel, sloeg ze mequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt hem bij de Dixons gehaaldquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mij hebben ze er een verzekering bij aangesmeerd. Dus als je netjes binnen de voorwaarden blijft mag je gooien wat je wil.
V&D, daar waren de spellen toen 15% goedkoper.quote:
Lucky bastard. Ik kreeg niet eens iets toen ik mijn P in een jaar gehaald had, ja... een bos bloemen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
V&D, daar waren de spellen toen 15% goedkoper.
Later heeft mijn moeder hem nog terug betaald als kado omdat het me gelukt was om in twee jaar tijd mijn P te halen.
Zo erg is het niet om enigs kind / enigs klein kind te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lucky bastard. Ik kreeg niet eens iets toen ik mijn P in een jaar gehaald had, ja... een bos bloemen!
Maar mijn DS heb ik stiekem van al mijn familieleden gehad vanwege verjaardagsgeld, dus ik mag niet klagen.
Wat voor verjaardag wordt het dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik probeer mijn verjaardag ook nooit te vieren. Dat lukt alleen nooit.
Ik doe mijn vrienden en familie meestal apart.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat voor verjaardag wordt het dan?
Dat heel de familie langs komt en dan 5 of 10 euro betaald voro een stukje taart en een kopje koffie.
Of dat je wat drank ik slaat en dat je vrienden die even op komen drinken?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had vorig jaar pas een k*tverjaardag. Ik zat met een ontstoken kaak en er werden dat weekend drie verjaardagen bij ons gevierd (pa, stiefmoeder en mij). Alle mensen kwamen dus op bezoek, gezellig aan de taart en BBQ e.d. Ik kon gewoon verdomme niets eten, stond stijf van de pijnstillers en was constant misselijk. En de pijn die ik nog had, de pijn! Ik wilde eigenlijk voor dat weekend naar de tandarts gaan omdat ik dan tenminste nog een leuke verjaardag zou hebben. De tandarts vond het niet nodig ... Ik heb het geweten.![]()
Ik voel nog de pijn als ik eraan terug denk.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en Roi haal die pic in de OP weg alsjeblieft, de SC moet voor iedereen toegankelijk zijn en als jij het niet doet, doe ik het straks wel
Mij lukt het altijd prima, ik geloof dat zelfs mijn bestuursgenootjes niet weten wanneer ik jarig benquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik probeer mijn verjaardag ook nooit te vieren. Dat lukt alleen nooit.
Dat is toch wel leuk. Dat zou ik ook nog wel willen doen met mijn verjaardag. Probleem was altijd dat ik dan maar 3 mensen uit kon nodigen waarvan 2 elkaar absoluut niet mochten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe mijn vrienden en familie meestal apart.
Even denken hoor. Ik ben met mijn vrienden naar attractieparken geweest, wezen zwemmen. Vorig jaar hebben we gekart. Dit jaar ga ik dat denk ik weer doen. En vaak komen ze daarna nog naar mij toe. Wat eten, wat drinken.
Dat zijn echt van die verschikkelijke feesten. Dan zie je weer mensen die je alleen op verjaardagen ziet. Maar je nodigt ze toch uit om het een beetje winstgevend te maken.quote:Mijn familie komt gewoon op mijn verjaardag. Taart, koffie, borrelhapjes. The usual stuff. Maar achteraf is het altijd wel gezellig.
Hoezo kan je maar 3 mensen uitnodigen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is toch wel leuk. Dat zou ik ook nog wel willen doen met mijn verjaardag. Probleem was altijd dat ik dan maar 3 mensen uit kon nodigen waarvan 2 elkaar absoluut niet mochten.
Nou nee hoor, dat is bij mij niet het geval. De mensen die komen zie ik sowieso 2 keer per maand. Ze komen hier in elk geval 1x per week, maar ik ben dan zelf niet altijd thuis. Dusquote:Dat zijn echt van die verschikkelijke feesten. Dan zie je weer mensen die je alleen op verjaardagen ziet. Maar je nodigt ze toch uit om het een beetje winstgevend te maken.
Het grootste nadeel van een vriendin, al die verplichte feestjes er bij.
Gebrek aan vrienden....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo kan je maar 3 mensen uitnodigen dan?
Aha, dus niet de standaard oom en tante gevallen die dan wel familie zijn maar dat dan ook de enigeste band is.quote:[..]
Nou nee hoor, dat is bij mij niet het geval. De mensen die komen zie ik sowieso 2 keer per maand. Ze komen hier in elk geval 1x per week, maar ik ben dan zelf niet altijd thuis. Dus.
Was het niet leuk omdat er zoveel wodka werd weggezopen? Ik heb in de vakantie wel een paar feestjes met russen gevierd... prima feestjes waren datquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef Tain het volgende:
Feestjes met een stel russen erbij is niet leuk. De vader van mijn ex is hertrouwd met een russische en op die feestjes werd de nodige wodka weggezopen en dat was eigenlijk wel nodig ook
Ik heb in de vakantie een paar feestjes gehad met wodka, maar dat kwam toch wel vaak op knokken uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was het niet leuk omdat er zoveel wodka werd weggezopen? Ik heb in de vakantie wel een paar feestjes met russen gevierd... prima feestjes waren dat
Zonder wodka was het ook niet leuk waarschijnlijk, maar bij elk glas wordt er getoost in gebrekkig Nederlands, natuurlijk gewoon in het Russisch doorpraten met elkaar ook al zitten er Nederlanders bij, etcquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was het niet leuk omdat er zoveel wodka werd weggezopen? Ik heb in de vakantie wel een paar feestjes met russen gevierd... prima feestjes waren dat
Daar waar ik was, was de mix vlamingen/nederlanders en russen ongeveer 50/50.... die oudere lui spraken heel erg gebrekkig engels en die jongere lui konden prima engels en vertaalden de rest wel.... een kerel had zelfgemaakte wodka, dat viel me behoorlijk kutquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Zonder wodka was het ook niet leuk waarschijnlijk, maar bij elk glas wordt er getoost in gebrekkig Nederlands, natuurlijk gewoon in het Russisch doorpraten met elkaar ook al zitten er Nederlanders bij, etc
Waar moet hij anders die xbox voor jou van betalen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend moet nou al voor de 3e keer geld van mij lenen. De vorige maand 2 keer en nu weer een keer.
Meestal is het juist andersom en komt dit dus eigenlijk nooit voor.
Die is allang betaaldquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waar moet hij anders die xbox voor jou van betalen?
Daarom is zijn geld nou ook op.quote:
wat is daar lief aan? Jij mag er toch niet in rijden, of wel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat komt doordat een nieuwe auto heeft gekocht:
[afbeelding].
Ik rij er net zo veel in als hijzelfquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
wat is daar lief aan? Jij mag er toch niet in rijden, of wel?
Als bijrijder...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik rij er net zo veel in als hijzelf.
Als bestuurder.quote:
Ik zou mijn vriendin echt niet in mijn auto laten rijden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als bestuurder.
Anyway, ik ga uit m'n bed klimmen, badderen en misschien nog even naar een stad toe.Holadiejee.
Wat voor auto is het dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriendje vertrouwt me. Al is dit wel een racemonster. Ik heb er al 200 mee gereden op de 3e dag
. (uiteraard in Duitsland).
Mits daar een reden voor is heb ik er ook geen probleem mee. Maar waarom zou ik niet zelf rijden als ik dat kan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef mordradead het volgende:
Ik laat iedereen met rijbewijs in m'n auto rijden als ik er een zou hebben.... ik ga toch voor een barrel want auto's zijn maar kut
Ik ben nu met m'n rijbewijs bezig maar als ik met iemand rijd die het geen probleem vind doe ik dat wel.... kan ik lekker chlilen op de bijrijdersstoelquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mits daar een reden voor is heb ik er ook geen probleem mee. Maar waarom zou ik niet zelf rijden als ik dat kan?
Utrecht?!?! WAAARRRR ?!?! WANNEEER?!?!?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
En goed, nu ga ik mijn dag beginnen.
Eerst even douchen, van 10.00u tot 13.00u tentamens leren, even eten, van 13.30u tot 15.00u weer tentamens leren, daarna spullen pakken en richting Utrecht reizen voor het Paasweekend.
Als ik met iemand anders mee rijd relax ik wel. In principe rijd iedereen gewoon in zijn eigen auto. Mocht er iets fout gaan, ook al is het niet je schuld is het toch altijd erger als dat gebeurd in iemand anders zijn auto dan in je eigen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ben nu met m'n rijbewijs bezig maar als ik met iemand rijd die het geen probleem vind doe ik dat wel.... kan ik lekker chlilen op de bijrijdersstoel
Edit: en dan hoef je niet te bobben
Niet alle vrouwen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
Nee hoor ijsmeis, vrouwen dienen gewoon verwend te worden!
Ik verwen alleen vrouwen die mij ook verwennen.quote:
Om 17.15u ergens op het CS van Utrecht. Ik zie je daar! Of niet.. aangezien je ninja bent.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Utrecht?!?! WAAARRRR ?!?! WANNEEER?!?!?!
Mag ik je ninjareren?
Klopt!quote:
Ik ga een hele gemene opmerking maken. ALERT!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik verwen alleen vrouwen die mij ook verwennen.
Buffletje heeft je een 360 gegeven, een DS kan je er ook nog wel bij versieren toch?quote:
Ja, dat is zo.... een vriend van me kan zich heel druk maken over een deukje ofzo in zijn auto.. zijn "trots". Ik ga toch een barrel halen dus dan maakt het niet uit, dan kan ik stoere verhalen vertellen over de deuken enzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik met iemand anders mee rijd relax ik wel. In principe rijd iedereen gewoon in zijn eigen auto. Mocht er iets fout gaan, ook al is het niet je schuld is het toch altijd erger als dat gebeurd in iemand anders zijn auto dan in je eigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |