Mij hebben ze er een verzekering bij aangesmeerd. Dus als je netjes binnen de voorwaarden blijft mag je gooien wat je wil.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als ik dan een game niet haal of het lukt voor geen meter. Dan gooi ik hem hoog de lucht in.
Maar dat ligt dan niet aan mij eh, dat ligt aan de game.
Toen ik op vakantie ging vorig jaar, ging een vriendin van een vriend van me ook mee, die ging toen ineens in de bus naast me zitten, en pakte me DS en ging er op spelen, en iedere keer als haar iets niet lukte in een spel, sloeg ze mequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als ik dan een game niet haal of het lukt voor geen meter. Dan gooi ik hem hoog de lucht in.
Maar dat ligt dan niet aan mij eh, dat ligt aan de game.
Je hebt hem bij de Dixons gehaaldquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mij hebben ze er een verzekering bij aangesmeerd. Dus als je netjes binnen de voorwaarden blijft mag je gooien wat je wil.
V&D, daar waren de spellen toen 15% goedkoper.quote:
Lucky bastard. Ik kreeg niet eens iets toen ik mijn P in een jaar gehaald had, ja... een bos bloemen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
V&D, daar waren de spellen toen 15% goedkoper.
Later heeft mijn moeder hem nog terug betaald als kado omdat het me gelukt was om in twee jaar tijd mijn P te halen.
Zo erg is het niet om enigs kind / enigs klein kind te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lucky bastard. Ik kreeg niet eens iets toen ik mijn P in een jaar gehaald had, ja... een bos bloemen!
Maar mijn DS heb ik stiekem van al mijn familieleden gehad vanwege verjaardagsgeld, dus ik mag niet klagen.
Wat voor verjaardag wordt het dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik probeer mijn verjaardag ook nooit te vieren. Dat lukt alleen nooit.
Ik doe mijn vrienden en familie meestal apart.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat voor verjaardag wordt het dan?
Dat heel de familie langs komt en dan 5 of 10 euro betaald voro een stukje taart en een kopje koffie.
Of dat je wat drank ik slaat en dat je vrienden die even op komen drinken?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had vorig jaar pas een k*tverjaardag. Ik zat met een ontstoken kaak en er werden dat weekend drie verjaardagen bij ons gevierd (pa, stiefmoeder en mij). Alle mensen kwamen dus op bezoek, gezellig aan de taart en BBQ e.d. Ik kon gewoon verdomme niets eten, stond stijf van de pijnstillers en was constant misselijk. En de pijn die ik nog had, de pijn! Ik wilde eigenlijk voor dat weekend naar de tandarts gaan omdat ik dan tenminste nog een leuke verjaardag zou hebben. De tandarts vond het niet nodig ... Ik heb het geweten.![]()
Ik voel nog de pijn als ik eraan terug denk.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en Roi haal die pic in de OP weg alsjeblieft, de SC moet voor iedereen toegankelijk zijn en als jij het niet doet, doe ik het straks wel
Mij lukt het altijd prima, ik geloof dat zelfs mijn bestuursgenootjes niet weten wanneer ik jarig benquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik probeer mijn verjaardag ook nooit te vieren. Dat lukt alleen nooit.
Dat is toch wel leuk. Dat zou ik ook nog wel willen doen met mijn verjaardag. Probleem was altijd dat ik dan maar 3 mensen uit kon nodigen waarvan 2 elkaar absoluut niet mochten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe mijn vrienden en familie meestal apart.
Even denken hoor. Ik ben met mijn vrienden naar attractieparken geweest, wezen zwemmen. Vorig jaar hebben we gekart. Dit jaar ga ik dat denk ik weer doen. En vaak komen ze daarna nog naar mij toe. Wat eten, wat drinken.
Dat zijn echt van die verschikkelijke feesten. Dan zie je weer mensen die je alleen op verjaardagen ziet. Maar je nodigt ze toch uit om het een beetje winstgevend te maken.quote:Mijn familie komt gewoon op mijn verjaardag. Taart, koffie, borrelhapjes. The usual stuff. Maar achteraf is het altijd wel gezellig.
Hoezo kan je maar 3 mensen uitnodigen dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is toch wel leuk. Dat zou ik ook nog wel willen doen met mijn verjaardag. Probleem was altijd dat ik dan maar 3 mensen uit kon nodigen waarvan 2 elkaar absoluut niet mochten.
Nou nee hoor, dat is bij mij niet het geval. De mensen die komen zie ik sowieso 2 keer per maand. Ze komen hier in elk geval 1x per week, maar ik ben dan zelf niet altijd thuis. Dusquote:Dat zijn echt van die verschikkelijke feesten. Dan zie je weer mensen die je alleen op verjaardagen ziet. Maar je nodigt ze toch uit om het een beetje winstgevend te maken.
Het grootste nadeel van een vriendin, al die verplichte feestjes er bij.
Gebrek aan vrienden....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo kan je maar 3 mensen uitnodigen dan?
Aha, dus niet de standaard oom en tante gevallen die dan wel familie zijn maar dat dan ook de enigeste band is.quote:[..]
Nou nee hoor, dat is bij mij niet het geval. De mensen die komen zie ik sowieso 2 keer per maand. Ze komen hier in elk geval 1x per week, maar ik ben dan zelf niet altijd thuis. Dus.
Was het niet leuk omdat er zoveel wodka werd weggezopen? Ik heb in de vakantie wel een paar feestjes met russen gevierd... prima feestjes waren datquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef Tain het volgende:
Feestjes met een stel russen erbij is niet leuk. De vader van mijn ex is hertrouwd met een russische en op die feestjes werd de nodige wodka weggezopen en dat was eigenlijk wel nodig ook
Ik heb in de vakantie een paar feestjes gehad met wodka, maar dat kwam toch wel vaak op knokken uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was het niet leuk omdat er zoveel wodka werd weggezopen? Ik heb in de vakantie wel een paar feestjes met russen gevierd... prima feestjes waren dat
Zonder wodka was het ook niet leuk waarschijnlijk, maar bij elk glas wordt er getoost in gebrekkig Nederlands, natuurlijk gewoon in het Russisch doorpraten met elkaar ook al zitten er Nederlanders bij, etcquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was het niet leuk omdat er zoveel wodka werd weggezopen? Ik heb in de vakantie wel een paar feestjes met russen gevierd... prima feestjes waren dat
Daar waar ik was, was de mix vlamingen/nederlanders en russen ongeveer 50/50.... die oudere lui spraken heel erg gebrekkig engels en die jongere lui konden prima engels en vertaalden de rest wel.... een kerel had zelfgemaakte wodka, dat viel me behoorlijk kutquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Zonder wodka was het ook niet leuk waarschijnlijk, maar bij elk glas wordt er getoost in gebrekkig Nederlands, natuurlijk gewoon in het Russisch doorpraten met elkaar ook al zitten er Nederlanders bij, etc
Waar moet hij anders die xbox voor jou van betalen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend moet nou al voor de 3e keer geld van mij lenen. De vorige maand 2 keer en nu weer een keer.
Meestal is het juist andersom en komt dit dus eigenlijk nooit voor.
Die is allang betaaldquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waar moet hij anders die xbox voor jou van betalen?
Daarom is zijn geld nou ook op.quote:
wat is daar lief aan? Jij mag er toch niet in rijden, of wel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat komt doordat een nieuwe auto heeft gekocht:
[afbeelding].
Ik rij er net zo veel in als hijzelfquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
wat is daar lief aan? Jij mag er toch niet in rijden, of wel?
Als bijrijder...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik rij er net zo veel in als hijzelf.
Als bestuurder.quote:
Ik zou mijn vriendin echt niet in mijn auto laten rijden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als bestuurder.
Anyway, ik ga uit m'n bed klimmen, badderen en misschien nog even naar een stad toe.Holadiejee.
Wat voor auto is het dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriendje vertrouwt me. Al is dit wel een racemonster. Ik heb er al 200 mee gereden op de 3e dag
. (uiteraard in Duitsland).
Mits daar een reden voor is heb ik er ook geen probleem mee. Maar waarom zou ik niet zelf rijden als ik dat kan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef mordradead het volgende:
Ik laat iedereen met rijbewijs in m'n auto rijden als ik er een zou hebben.... ik ga toch voor een barrel want auto's zijn maar kut
Ik ben nu met m'n rijbewijs bezig maar als ik met iemand rijd die het geen probleem vind doe ik dat wel.... kan ik lekker chlilen op de bijrijdersstoelquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mits daar een reden voor is heb ik er ook geen probleem mee. Maar waarom zou ik niet zelf rijden als ik dat kan?
Utrecht?!?! WAAARRRR ?!?! WANNEEER?!?!?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
En goed, nu ga ik mijn dag beginnen.
Eerst even douchen, van 10.00u tot 13.00u tentamens leren, even eten, van 13.30u tot 15.00u weer tentamens leren, daarna spullen pakken en richting Utrecht reizen voor het Paasweekend.
Als ik met iemand anders mee rijd relax ik wel. In principe rijd iedereen gewoon in zijn eigen auto. Mocht er iets fout gaan, ook al is het niet je schuld is het toch altijd erger als dat gebeurd in iemand anders zijn auto dan in je eigen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ben nu met m'n rijbewijs bezig maar als ik met iemand rijd die het geen probleem vind doe ik dat wel.... kan ik lekker chlilen op de bijrijdersstoel
Edit: en dan hoef je niet te bobben
Niet alle vrouwen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
Nee hoor ijsmeis, vrouwen dienen gewoon verwend te worden!
Ik verwen alleen vrouwen die mij ook verwennen.quote:
Om 17.15u ergens op het CS van Utrecht. Ik zie je daar! Of niet.. aangezien je ninja bent.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Utrecht?!?! WAAARRRR ?!?! WANNEEER?!?!?!
Mag ik je ninjareren?
Klopt!quote:
Ik ga een hele gemene opmerking maken. ALERT!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik verwen alleen vrouwen die mij ook verwennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |