Boxart en naamswijziging Mario Strikers Wiiquote:Op 05-04-2007 @ 12:18 schreef De_Brandweer:
WAT EEN KUTGAME ! WRO MST OPT NINTENDI NOU EENS MET DIE KINDERACHTIGE GAMES MAKEN ?!?!?! KIJK EENS NAAR DE PLAYSTATION DRIE! ALLEMAAL GAMES MET BETERE GRAPIFS! MARIO MET ZN FELLE KLEUREN EN PIKACHU
Morgen stage, zaterdag werken, zondag gourmetten bij mijn schoonouders.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat de gemiddelde GAM SC'er eigenlijk met de Paasdagen doen? Nog verplichte familiebezoekjes of gewoon heel paselijk mensen in de virtuele wereld afknallen?
Die dag moet ik ook werken. Is toch niet zo erg...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:33 schreef Roi het volgende:
EN WAARSCHIJNLIJK ook op koninginnedag! Als het echt zo is dan baal ik ongelovelijk.
Dan krijg je vaak toch ontzettend dik uitbetaald?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:33 schreef Roi het volgende:
EN WAARSCHIJNLIJK ook op koninginnedag! Als het echt zo is dan baal ik ongelovelijk.
Like I care, op die dag wil ik helemaal niet werkenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan krijg je vaak toch ontzettend dik uitbetaald?
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die dag moet ik ook werken. Is toch niet zo erg...
Het is eventueel ook mogelijk om meerdere games online te spelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mn draadloze internet verbinding is eindelijk goed gefixed, en ik ga deze paasdagen beslissen welke game ik online wil gaan spelen.
Dat arme lammetje!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mn draadloze internet verbinding is eindelijk goed gefixed, en ik ga deze paasdagen beslissen welke game ik online wil gaan spelen.(ik heb een hekel aan verplichte bezoekjes btw ware het niet dat mn vader echt perfect lamsbout kan bereiden ik ik al hoorde dat hij dat besteld had)
Dat weet ik ook wel, maar ik heb mn nieuwe PC nu amper 3 weken en al een stuk of 12 titels gekocht, en het is denk ik niet zo handig om 4 verschillende RPG's door elkaar te gaan spelenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is eventueel ook mogelijk om meerdere games online te spelen.
Niet te gelijk natuurlijk...
2e Paasdag doet mijn vriendin mee aan de autocross in Hoge Hexel, dus ik kan met pasen lekker sleutelen...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat de gemiddelde GAM SC'er eigenlijk met de Paasdagen doen? Nog verplichte familiebezoekjes of gewoon heel paselijk mensen in de virtuele wereld afknallen?
http://www.ibras.dk/montypython/episode20.htm#6quote:
Ik geef het schaap groot gelijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.ibras.dk/montypython/episode20.htm#6
schapen zijn niet altijd zo lief (en het is jammer dat ik het desbetreffende filmpje niet zo snel op een legale manier kan vinden), dus je kan beter voorkomen dat de jongen het slechte pad op gaan
Een vriendin die aan autocross doet. Heb ik ook. Alleen ik hoef niet te sleutelen. Dat doet haar vader voor d'r.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2e Paasdag doet mijn vriendin mee aan de autocross in Hoge Hexel, dus ik kan met pasen lekker sleutelen...![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:42 schreef Laniboekje het volgende:
Morgen beste GAM SC'ers. Ik heb zin om te slapen aangezien ik dat vannacht niet gedaan heb. Maar eerst weer aan de bak met tentamens.
Heftige nacht gehad?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik ga mijn bedje in. Morgen weer vroeg op voor wederom een studiedag.
Last gehad van mijn slapeloosheid. Steeds maar wakker liggen, mislukte pogingen om te gaan slapen, piekeren, draaien, piekeren, draaien om vervolgens maar te besluiten om maar weer je bed uit te komen om 08.00u omdat het echt niet meer gaat lukken.quote:
Dat is klote, zeker als je je bedenkt dat je ook de hele nacht FF had kunnen spelen....quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Last gehad van mijn slapeloosheid. Steeds maar wakker liggen, mislukte pogingen om te gaan slapen, piekeren, draaien, piekeren, draaien om vervolgens maar te besluiten om maar weer je bed uit te komen om 08.00u omdat het echt niet meer gaat lukken.
Dat moet ik dan al helemaal niet gaan doen. Het is zo dat ik echt slapeloosheid/insomnia heb. Ik weet dus donders goed dat als ik op het moment dat ik niet kan slapen een game ga spelen of achter de pc ga zitten, dat ik dan echt de rest van de nacht niet meer slaap. Muziek luisteren, T.V. kijken met geluid zacht of een boek lezen gaat dan nog wel. De rest moet ik echt niet gaan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is klote, zeker als je je bedenkt dat je ook de hele nacht FF had kunnen spelen....
Maar als je toch niet kan slapen kun je maar beter iets leuks gaan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat moet ik dan al helemaal niet gaan doen. Het is zo dat ik echt slapeloosheid/insomnia heb. Ik weet dus donders goed dat als ik op het moment dat ik niet kan slapen een game ga spelen of achter de pc ga zitten, dat ik dan echt de rest van de nacht niet meer slaap. Muziek luisteren, T.V. kijken met geluid zacht of een boek lezen gaat dan nog wel. De rest moet ik echt niet gaan doen.
Dat deed ik vroeger ook maar dat is eigenlijk dus nog veel slechter voor mij. Ik heb namelijk geen 'in'slaapmoment. Ik moet echt op bed liggen en ineens val ik weg, dat gaat niet langzaamaan. Als ik mijzelf dan bezig hou met dingen waar je echt je hoofd bij moet houden (zoals gamen, ookal valt FF wel meequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als je toch niet kan slapen kun je maar beter iets leuks gaan doen.
Als je al uren niet kan slapen dan lijkt het mij dat er een keer een moment komt dat je denk. Ik geef het op, ik blijf wel wakker en hoop dat ik morgen kan slapen.
Ik heb ook wel eens dat ik niet kan slapen, maar zo erg niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook maar dat is eigenlijk dus nog veel slechter voor mij. Ik heb namelijk geen 'in'slaapmoment. Ik moet echt op bed liggen en ineens val ik weg, dat gaat niet langzaamaan. Als ik mijzelf dan bezig hou met dingen waar je echt je hoofd bij moet houden (zoals gamen, ookal valt FF wel mee) dan krijg ik dat 'pats-boem-slaap-moment' nooit en kan ik mijzelf dus dagen wakker houden. En ik spreek uit ervaring; dat is niet fijn.
En dat opgeef moment had ik vanochtend al eerder, rond een uur of 05.00u. Maar mijn bed was nog wel warm en buiten mijn bed koudDus ik ben blijven liggen.
Talk about leefritme omgooien. Nee, voor mensen met slaapproblemen is dat al helemaal geen optie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar is het ook geen idee om toch 's nachts op te staan en dan de dingen te gaan doen die je eigenlijk de dag erna wil gaan doen en dan bijvoorbeeld 's middags weer eens te gaan proberen te gaan slapen.
Als ik zou kunnen zou ik mijn ritme zo omgooien. Als ik vakantie heb gebeurt dat ook vaak. Maar dat komt omdat ik vaak pas om een een uur of 11 's avonds het idee hebt echt wakker te worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Talk about leefritme omgooien. Nee, voor mensen met slaapproblemen is dat al helemaal geen optie.
Mijn routine is gewoon nu om steeds rond 23.00u / 24.00u op bed te liggen (doordeweeks) en dan gewoon proberen te gaan slapen, geen andere zaken. En gewoon 's ochtends bijtijds opstaan (tussen 07.00u en 09.00u) om dan mijn taken op de dag uit te gaan voeren.
Kan ik je weer niet ontmoetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
En goed, nu ga ik mijn dag beginnen.
Eerst even douchen, van 10.00u tot 13.00u tentamens leren, even eten, van 13.30u tot 15.00u weer tentamens leren, daarna spullen pakken en richting Utrecht reizen voor het Paasweekend.
Daar heb ik dan weer net geen last van.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
De belangrijkste reden dat ik wel eens slecht slaap zijn de relatie problemen waar ik het in het vorige deel over had. Maar dat is denk ik vrij normaal.
Wie, wat, waar? Ben je het Paasweekend niet in Utrecht of kom je einde van de middag richting Breda? Vertel! VERTEL!quote:
Ik zit nu in Utrecht maar ga vanmiddag wat eerder weg naar onze vestiging in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer net geen last van.
[..]
Wie, wat, waar? Ben je het Paasweekend niet in Utrecht of kom je einde van de middag richting Breda? Vertel! VERTEL!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zit nu in Utrecht maar ga vanmiddag wat eerder weg naar onze vestiging in Amsterdam
Dan maar op de GAM BBQquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Helaas geen Tain meets Lani of Lani meets Tain!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Deal.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:55 schreef RaymanNL het volgende:
Oké, ik had dus nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar:Ik had het ook Bernie, ik heb al die puzzels opgelost. Dan spreek je pas over geen leven hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oké, ik had dus nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb 1x Brain Training gedaan en toen kwam er 20 uit, dus van mij hoeft het niet meer zo nodig
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Oké, ik had dus nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar:Het speeld wel fijn ja. Ik heb de makkelijkste helft gedaan en de lol is er voor mij wel weer af, van heel de DS eigenlijk. Af en toen nog eens een puzzeltje is alles. (of ff een spelletje van de 42 spel klassiekers. Het beste spel dat ik heb voor de DS)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Ik heb mijn DS hoofdzakelijk voor mijn ex gehaald en nu ligt ie dus al mooi stof te happen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het speeld wel fijn ja. Ik heb de makkelijkste helft gedaan en de lol is er voor mij wel weer af, van heel de DS eigenlijk. Af en toen nog eens een puzzeltje is alles. (of ff een spelletje van de 42 spel klassiekers. Het beste spel dat ik heb voor de DS)
Ik heb al een maandje of 2 niet meer op 1 van mijn consoles gespeeldquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb mn DS en mn GBA eilk sinds mn wintersport vakantie niet eens aangeraakt, ohja mijn GBA wel een keer toen ik zo dom was om mn Action Replay te resetten in een dronken bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |