Dat is mooi makkelijk....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een vriendin die aan autocross doet. Heb ik ook. Alleen ik hoef niet te sleutelen. Dat doet haar vader voor d'r.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Tain het volgende:
ohja backlog wegspelen, kan ik ook nog een keer gaan doen, maar dan moet ik meer dan een jaar gaan uittrekken denk ik...
Welke spellen heb je dan op je DSquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef Heintje het volgende:
Mijn DS is idd sinds de wintersport ook niet meer aangeweest. Een beetje een miskoop was het wel voor mij, maar ik doe hem niet weg, toch wel makkelijk voor die paar keer dat ik met de trein moet.
En mijn vriendin heeft er ook 1. Toen ik er 1 had moest zij er ook een hebben. Heeft toevallig de gene waarvan het serie nummer 1tje hoger is.
Mijn Xbox staat trouwens zo veel mogelijk aan.
Haar vader en broers doen ook mee. Net als een hoop van hun kennissen. En toen ze 16 werdt mocht zij ook mee doen. Dus regelt pappa wel een auto voor haar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is mooi makkelijk....
ik heb de hele auto zelf moeten bouwen....
Als ik alle originele software die ik voor de verschillende systemen die ik nog bezit nog uit zou moeten spelen, zou ik dat niet overleven denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Tain het volgende:
ohja backlog wegspelen, kan ik ook nog een keer gaan doen, maar dan moet ik meer dan een jaar gaan uittrekken denk ik...
Ik heb het ook alleen over de spellen die ik nog wil uitspelen, maar die teller staat ook nog op meer dan 50 games...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik alle originele software die ik voor de verschillende systemen die ik nog bezit nog uit zou moeten spelen, zou ik dat niet overleven denk ik. Maar ik beschouw mn backlog ook meer als de games die ik nog moet spelen van mezelf, dan alle games die ik bezit.
Samen met mijn vriendin hebben we.quote:
Ik dacht zelf ook dat ik de kennis niet had om een auto te bouwen/onderhouden. Maar het blijkt makkelijker dan gedacht. Nog nooit van m'n leven gelast, maar gewoon geprobeert, aan het eind van de dag had ik een beugel in de crossauto zitten... (en 's avonds onmeunig erge lasogenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Haar vader en broers doen ook mee. Net als een hoop van hun kennissen. En toen ze 16 werdt mocht zij ook mee doen. Dus regelt pappa wel een auto voor haar.
Ze hebben thuis ook een autosloperij.
Het is wel een leuke hobby, alleen nog duurder dan mijn Xbox dus ik begin er maar niet aan. Ook heb ik niet de kennis om zelf een auto te bouwen / onderhouden. En ik heb niet echt zin om te veel van andere afhankelijk te zijn.
Ik hou het wel bij af en toe een dagje meedoen.
Op de DS heb ik dat heel erg. New super mario moet ik bijvoorbeeld nog steeds een keer het laatste kasteel van wereld 8, maar daar heb ik geen zin meer in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef mordradead het volgende:
Mijn backlog bestaat uit zo'n beetje al mijn games... echt een held in het uitspelen van dingen ben ik niet
Ik ga mijn lijstje niet plakken, dan word ik echt in 1x depressief volgens mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:26 schreef Laniboekje het volgende:
De volgende spellen moet ik nog uitspelen:
GBA:
- Summon Night: Swordcraft Story (ik zit op de helft)
- Final Fantasy VI Advance (zit nog in de seal)
DS:
- Children of Mana (alleen gereviewd, moet ik nog mee verder)
- Final Fantasy III (ben ik mee bezig)
- New Super Mario Bros (al een keer uitgespeeld, nu alle coins nog)
Het is zo duur als je zelf wil dat het is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook dat ik de kennis niet had om een auto te bouwen/onderhouden. Maar het blijkt makkelijker dan gedacht. Nog nooit van m'n leven gelast, maar gewoon geprobeert, aan het eind van de dag had ik een beugel in de crossauto zitten... (en 's avonds onmeunig erge lasogen)
gewoon doen en dan komt het vanzelf... duur is het wanneer je het spul kapot rijd..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
autootje klinkt zo zielig...quote:
ik rij ongeveer 2 crossen in het jaar, dan is het betaalbaar te houden, en heb je met mijn sleutelskills genoeg tijd om de auto weer klaar te krijgen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is zo duur als je zelf wil dat het is.
Maar ik heb niet echt de behoefte om elke 2 weken te gaan crossen. Gamen is een grotere hobby van me dus stop ik daar liever mijn tijd in.
Ik weet niet ofdat julie ook weekend crossen hebben. Die vidn ik wel leuk. dan doe ik op zaterdag mee als gastrijder. zaterdag avond een 2 uurs cross kijken en zondag ook de hele dag kijken. Of zondag moet de baan veel te vaak vlak gemaakt worden en het is ook best een gestress als je met z'n tweeen met 1 auto doet.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
autootje klinkt zo zielig...![]()
helemaal als je bekijkt hoeveel werk je er mee hebt...
Ik ook, het kost mij alleen geen geld en bijna geen tijd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
autootje klinkt zo zielig...![]()
helemaal als je bekijkt hoeveel werk je er mee hebt...
[..]
ik rij ongeveer 2 crossen in het jaar, dan is het betaalbaar te houden, en heb je met mijn sleutelskills genoeg tijd om de auto weer klaar te krijgen...
en af en toe een rondje in het weiland uiteraard..
wat voor een auto heeft ze? en in welke regio gedeelte van het land crossen jullie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook, het kost mij alleen geen geld en bijna geen tijd.
Voor mijn vriendin is trouwens zondag de eerste cross.
Ze reed eerst altijd in een Volkswage Golf. (Volkswagen Corso zoals ze het zelf noemde) Alleen waar ze dit jaar in rijdt weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat voor een auto heeft ze? en in welk gedeelte van het land crossen jullie?
veel succes iig met haar eerste cross.
Ik ga er nu van door, het is een goede vrijdag () om de cross voor te bereiden..
Ik heb niet eens een idee wat het is....quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
Een SWOT-analyse maken is niet boeiend.
De Kempencross! Dat ken ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze reed eerst altijd in een Volkswage Golf. (Volkswagen Corso zoals ze het zelf noemde) Alleen waar ze dit jaar in rijdt weet ik niet.
En de regio is Brabant. De Kempencross. Zit ook een cross in Belgie bij....
SWOT-analysesquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
Een SWOT-analyse maken is niet boeiend.
Ik denk dan aan EXCITE TRUCK !!!111quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik aan een cross denk, dan denk ik aan boeren en bier.
mijn vriendin komt van de boer en ik drink graag bier...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef mordradead het volgende:
Bij mij op school gebruiken we daar de term "Risico analyse" voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef Tain het volgende:
[..]
SWOT-analyses
En Heintje: http://nl.wikipedia.org/wiki/SWOT-analyse
Het idd ook boeren (alleen dan zonder boerderij), en bier is toch wel een belangrijk onderdeel ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef mordradead het volgende:
je bedoelt dat je vriendin het met de melkboer doet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mijn vriendin komt van de boer en ik drink graag bier...
dus dat klopt...![]()
IK ga denk ik vanmiddag ook maar weer iets aan school doen. Gisteravond in me bed stikte ik opeens van ideeen voor me project, en wou ik direct weer aan de slag gaan, gelukkig is dat gevoel nu alweer voorbijquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:57 schreef Laniboekje het volgende:
En de opdracht die ik nu aan het maken ben mag maximaal 4 A4 zijn, ik zit op 5 kantjes.
En als ik dan een game niet haal of het lukt voor geen meter. Dan gooi ik hem hoog de lucht in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kom naar de GAM SC BBQ Meet! Dan neem ik mijn DS mee, mag je pielen wat je wilt.
Als jij me geld geeftquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
Nou hup, ren naar de winkel IJsmeis, en koop een DS![]()
[verkoperspraat]
Van wat voor een games hou je?
[/verkoperspraat]
ga ik even naar de WC en je bent me gelijk voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kom naar de GAM SC BBQ Meet! Dan neem ik mijn DS mee, mag je pielen wat je wilt.
That will get messy...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
ga ik even naar de WC en je bent me gelijk voor.
Note: niet meer naar de WC gaan.
Maakt niet uit, mijn DS heeft al buitelingen doorgemaakt en nog steeds leeft het ding.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als ik dan een game niet haal of het lukt voor geen meter. Dan gooi ik hem hoog de lucht in.
Maar dat ligt dan niet aan mij eh, dat ligt aan de game.
Nee, jij wilt dat ijsmeis met andere dingen gaat pielen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
ga ik even naar de WC en je bent me gelijk voor.
Note: niet meer naar de WC gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |