quote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef Little_Meanie het volgende:
Temptation Vette Plasser
Meneer 'mijn libido is zo hoog'.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef MissJ het volgende:
Wie denken jullie dat er t eerst over de schreef gaat?
Ik gok Takis
Haha inderdaad, één knijp in zijn pikkie en hij kwakt alquote:Op donderdag 5 april 2007 21:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Die is al spontaan klaargekomen in z'n broekje.
Bedankt!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:06 schreef Ja-Ik het volgende:
de OP klopt niet
bianca hoort niet bij de verleidsters
Is die er dan al uitgestemd? http://www.temptation-island.nl/kandidaat/singlebiancaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:06 schreef Ja-Ik het volgende:
de OP klopt niet
bianca hoort niet bij de verleidsters
Ja of niet echt dom hequote:Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef _Boo_ het volgende:
Toch leuk om te zien dat er na AL die afleveringen, nog steeds meisjes zijn die het concept niet doorhebben. Rachel vindt Dave veel leuker dan haar vriendje Danny want van Dave krijgt ze veel aandacht, hij begrijpt haar helemaal en neemt de tijd om naar haar verhalen te luisteren (hij hoeft de hele dag niks anders te doen muts).
Zullen de vrijgezellen een beloning krijgen al ze scoren?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat moet Dave nou met zo'n lelijke tang!
Dat (non-single) Bianca echt denkt dat Dave haar leuk vindt om haar uiterlijk
Ze krijgen vast wel een vergoeding.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen de vrijgezellen een beloning krijgen al ze scoren?![]()
Dat wordt een orgiequote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef Kontiki het volgende:
Bah, als er geen sympathieke koppels in het programma zitten boeit het eigenlijk helemaal niet zoveel. Kunnen ze alle vrijgezellen niet bij elkaar zetten of zo?
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:24 schreef Gershom het volgende:
Die ene foto waar ze naakt zat en Gringo haar ging fotograferen vond ik 'r niet bepaald lekkerMaar andere foto's weer wel, maar vind d'r beetje raar hoofd hebben.. Amina veel lekkerder joh
Amina is ook lekker jaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:24 schreef Gershom het volgende:
Die ene foto waar ze naakt zat en Gringo haar ging fotograferen vond ik 'r niet bepaald lekkerMaar andere foto's weer wel, maar vind d'r beetje raar hoofd hebben.. Amina veel lekkerder joh
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Daar sta je dan, met je libido.
Volgens mij krijgen ze al een dag- of een weekpremiequote:Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen de vrijgezellen een beloning krijgen al ze scoren?![]()
De grootste opschepper van allemaal.quote:
Mwha dat weet ik eerlijk gezegt toch nog niet zo zeker.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef BonJovi het volgende:
Ja of nietmaar hij heeft haar wel geneukt denk ik
jammer dat FOK!kers, uiteraard de knapste mensen van Nederland, en hun partners, ook de knapste mensen van Nederland zich niet aanmelden. Kunnen ze én pimpen dat ze zelf zo knap zijn, én pimpen dat hun partner zoeen lekker ding is jewaids, én pimpen dat ze zo rationeel zijn dat zij niet verleid worden door de vrijgezellen die ze anders op het forum zo zouden begeren.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:25 schreef Elseetje het volgende:
De irritatiefactor is wel heel hoog dit jaar. Wat een lelijke koppels![]()
Ik zie liever knappe mensen in een programma dat om verleiden draait dan lelijke jaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef Herald het volgende:
[..]
jammer dat FOK!kers, uiteraard de knapste mensen van Nederland, en hun partners, ook de knapste mensen van Nederland zich niet aanmelden. Kunnen ze én pimpen dat ze zelf zo knap zijn, én pimpen dat hun partner zoeen lekker ding is jewaids, én pimpen dat ze zo rationeel zijn dat zij niet verleid worden door de vrijgezellen die ze anders op het forum zo zouden begeren.
Bedankt!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef hardsilence het volgende:
Mooie OP, ook nog even namens mij.
op zich niet verwonderlijk aangezien men op FOK! ook liever knappe mensen ziet posten dan lelijke en uiterlijk ook als geldig argument zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:34 schreef Elseetje het volgende:
Ik zie liever knappe mensen in een programma dat om verleiden draait dan lelijke ja![]()
Waarom heb jij je fotoboek dan nog niet leeggehaald?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
op zich niet verwonderlijk aangezien men op FOK! ook liever knappe mensen ziet posten dan lelijke en uiterlijk ook als geldig argument zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk inderdaad. Net of ze haar zelf hebben opgeduikeld op een eilandje in de Cariben. Dat mens komt gewoon uit 'n een of ander dorp in Belgie hoor...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
Opvallend hoe ze Amina altijd introduceren als "De exotische Amina". Alsof dat na tig keren niet duidelijk is.![]()
Herald's back...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef Herald het volgende:
[..]
jammer dat FOK!kers, uiteraard de knapste mensen van Nederland, en hun partners, ook de knapste mensen van Nederland zich niet aanmelden. Kunnen ze én pimpen dat ze zelf zo knap zijn, én pimpen dat hun partner zoeen lekker ding is jewaids, én pimpen dat ze zo rationeel zijn dat zij niet verleid worden door de vrijgezellen die ze anders op het forum zo zouden begeren.
nog steeeeeeeds niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Feya het volgende:
en ik heb het gemist... staat nog niets op internet![]()
Jij hebt makkelijk praten. Je ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
op zich niet verwonderlijk aangezien men op FOK! ook liever knappe mensen ziet posten dan lelijke en uiterlijk ook als geldig argument zien.
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit staat op het TI forum:Ik hoorde net ook van me zusje dat ze bij Nelleke in de klas heeft gezeten, op het Ludger College te Doetinchem. Ze moest toen ook al een grote slet zijn geweest die het echt met iedereen deed. Zat ook constant met haar make-up tasje in de les haar gezichtje bij te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort toch maar weer eens gaan stappen in Doetinchem. Welk cafe was je?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Had ik toch wat beter moeten lezenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nee, dat zei ik niet, maar iemand die iemand kende enz. enz.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:57 schreef Hik het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Net of ze haar zelf hebben opgeduikeld op een eilandje in de Cariben. Dat mens komt gewoon uit 'n een of ander dorp in Belgie hoor...![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:02 schreef avotar het volgende:
Ik vind die Gringo eigenlijk best stoer...
Het boeit hem allemaal gewoon niet.. "Och .. dan wordt ze toch verliefd... uiteindelijk gaat ze toch weer gewoon met mij mee terug naar huis."
Maar goed.. als je ziet waar hij het de laatste jaren mee heeft moeten doen.. tja.. dan is het begrijpelijk dat het je allemaal neit zo boeit.. wat een anita zeg..
Ik heb hetzelfde. Misschien komt het wel door die leugendetectortest, je weet nu al dat al die relaties weinig voorstellen. In andere jaren kwam je daar of naarmate de tijd verstreek achter of helemaal niet, waardoor je denk ik toch wat meer sympathie op kon brengen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
ben ik de enige die deze nieuwe editie van temptation island zo ontzettend slecht vindt ?
ik ben echt een fan va het eerste uur, heb alle vorige edities gezien ... maar dit jaar ... de koppels zijn zo irritant, saai, lelijk en dom ... en de verleidsters zijn echte slettebakken.
het zal me eerlijk gezegd worst wezen of deze koppels samen blijven of niet![]()
De eerste reeks was eigenlijk nog steeds de beste. Dat was de enige reeks dat alle koppels nog echt de bedoeling hadden om braaf te zijn en samen te blijven.
Ik hoop dat ze allemaal uit elkaar gaan. Liefst zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
het zal me eerlijk gezegd worst wezen of deze koppels samen blijven of niet![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
De eerste reeks was eigenlijk nog steeds de beste. Dat was de enige reeks dat alle koppels nog echt de bedoeling hadden om braaf te zijn en samen te blijven.
WHahah JAN wat voor een mafkees was dat met zijn vriendin goedelke ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Misschien komt het wel door die leugendetectortest, je weet nu al dat al die relaties weinig voorstellen. In andere jaren kwam je daar of naarmate de tijd verstreek achter of helemaal niet, waardoor je denk ik toch wat meer sympathie op kon brengen.
De eerste reeks was inderdaad het beste, met name Jan![]()
nee helaas... als ik dat geweten had, dan had ik het opgenomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef Rhanna het volgende:
Staat het nou onderhand al eens online?
Een dagje wachten is verschrikkelijk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee helaas... als ik dat geweten had, dan had ik het opgenomen
jah idd verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:06 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Een dagje wachten is verschrikkelijk?
De afleveringen komen een of dagen na de uitzending online te staan op de website.
De "dag na de uitzending" is dan ook nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:55 schreef LaUraa het volgende:
Pff de aflevering van gister staat nog niet onlineIk vraag me dan af wat ze verstaan onder 'de dag na de uitzending'
nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
De "dag na de uitzending" is dan ook nog niet voorbij.![]()
damn ja, das waarquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Én het is Goede Vrijdag.
Idd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:01 schreef Rhanna het volgende:
Dat heeft ze ook gezegd in de show, dat hij bij haar om de hoek woonde.
dus datquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:01 schreef Rhanna het volgende:
Whaha okquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:54 schreef Malahide het volgende:
Als ik dat zeg weet hij meteen wie ik ben en da's niet de bedoeling? Wie weet leest hij mee...
Het is ook maar een vage kennis. Ik ken hem vanaf dat hij een jaar of twaalf was.
Het was altijd een lief klein menneke, niet al te slim maar wel een schatje.
Eigenlijk is hij dat nog steeds, maar sinds hij aan de halters is gaan hangen is hij lichamelijk gezien zo ongeveer verdubbeld...
Idd En Danny kende Dave ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:01 schreef Rhanna het volgende:
ik vind het wel leuk hoor.... alleen de koppels zijn eenbeetje kneusjesquote:Op zondag 8 april 2007 00:02 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het nog niet gezien, maar ik begrijp dat het dit jaar ook niet echt de moeite is?![]()
herhaling maandag rond 23.00 uurquote:
Yep, ook eens geprobeerd een uitzending te kopen. Betaald, kreeg foutmelding. Vijf mailtjes gestuurd, nooit meer iets van gehoord. Pure oplichterij...quote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
(ps kuttalpa/tiengewoon geld jatten
Ikke betaald voor afl 4 van Voetbalvrouwen en dan zo verdomde kutmelding krijgen
Nee geef mij maar Veronica die de uitzendingen GRATIS op de site set
)
eerste mail is al de deur uitquote:Op maandag 9 april 2007 14:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
Yep, ook eens geprobeerd een uitzending te kopen. Betaald, kreeg foutmelding. Vijf mailtjes gestuurd, nooit meer iets van gehoord. Pure oplichterij...
Nou, moeilijke keuzequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Wordt het gelijk met Joling & Gordon uitgezonden.
volgens mij zouden de vrijgezelle meiden nog meer centen moeten krijgen om die 4 lelijkerds te verleidenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef Mikani het volgende:
Die Dave moet toch wel heel veel centen krijgen om die Rachel te verleiden, anders doe je toch zoiets niet. Beetje heel aandachtig luisteren en net doen of hij haar leuk vindt en zij trapt er met open ogen in, wat een doos.
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
volgens mij zouden de vrijgezelle meiden nog meer centen moeten krijgen om die 4 lelijkerds te verleiden![]()
het valt me gewoon op dat velen in dit topic dave willen vermelden die de quasi onmogelijke taak heeft gekregen de "lelijke oninteressante rachel" te verleiden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef Mikani het volgende:
Ja dat ook.
Dat ze niet wat meer aantrekkelijke 'stelletjes' hebben kunnen charteren, dit is echt 3 x niks.
Nou bij mij is het vooral omdat Dave juist 'speciaal' voor Rachel is gekomen. Hij moet dus al zijn aandacht op haar richten. Die vrijgezelle dames hebben allemaal ook wel een man op wie ze zich een beetje vastpinnen, maar het is niet zo erg als met Dave-Rachel. Bovendien wist Dave al dat zij hem als echte verleiding ziet en het lijkt me echt niks als iemand helemaal gek van je is en die jij dan eigenlijk niks vindt te moeten verleiden. Hij zal dus wel veel centen krijgen (meer dan de anderen?) en anders is ie echt niet goed wijs en zet hij zichzelf voor lul, wat Rachel natuurlijk al lang doetquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het valt me gewoon op dat velen in dit topic dave willen vermelden die de quasi onmogelijke taak heeft gekregen de "lelijke oninteressante rachel" te verleiden.
Niemand denkt aan die vrijgezelle meiden.![]()
Ik vraag me af waarom. Is het omdat hier meer mannen posten die zich identificeren met de trieste opdracht van dave ... en die mannen het maar normaal vinden dat de knappe meiden die vier lelijkerds met plezier verleiden.
Dat was die Gringo, die 4 uur lang kan wippen, zonder klaar te komen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef amaranta het volgende:
wie kon er 4 uur zonder??
DE ultieme verleiderquote:Op woensdag 11 april 2007 08:15 schreef Scope het volgende:
[..]
Ya man! Temptation Island Man! Ya man... hehehehe!![]()
Rotmeiden!!! Ze willen niet tongzoenenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef Little_Meanie het volgende:
Tempation Spel met Amina, Dorien & Melissa
http://www.darkestsecrets.be/
enkele dingen die je wel kan proberen:quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rotmeiden!!! Ze willen niet tongzoenen![]()
Hmm... dat is niet goed voor mn libidosquote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rotmeiden!!! Ze willen niet tongzoenen![]()
LIBIDOOOOOOquote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef Scope het volgende:
[..]
Hmm... dat is niet goed voor mn libidos
Die gast denkt dat hij een ziekte heeft waar hij niks aan kan doen: Libidosss.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH libidoss
whaha ja echt domquote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die gast denkt dat hij een ziekte heeft waar hij niks aan kan doen: Libidosss.
Rachel is gewoon dom!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Mikani het volgende:
Die Rachel zit echt van niks een olifant te maken. Wat een doos.
Frederick voelt zich belazerd door zijn verleidster, het moet niet gekker worden, haha.
En die Gringo, wat een lachertje zeg. Melissa die zegt terug te willen en hij wil natuurlijk niet, want verder zoenen. Zij steeds weer terughoudend, ze wilt volgens mij niet meer dan een beetje kussen, hij wil véél meer.
Zeaaauuu....dadenk iekek welquote:Op donderdag 12 april 2007 20:53 schreef amaranta het volgende:
jaja, volgens mij merk je wel tijdens een massage dat de handen opeens groter en hariger zijn...of niet?
gmtaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:29 schreef amaranta het volgende:
En dat meent ie!
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:30 schreef amaranta het volgende:
Had ik de vorige keer ook niet van zulke momenten met jou Fendy?
JAahh hij ramt hem er zo inquote:Op donderdag 12 april 2007 21:38 schreef amaranta het volgende:
Gringo neuk melissa in dr slaap!
Omdat ze anders die xena er niet onopvallend in kunnen doenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:41 schreef Sportback het volgende:
Gaan ze nieuwe verleidsters inzetten? Waarom doen ze dat? Omdat ze bang zijn dat de mannen nu single zijn? En dat het nu een beetje gevaarlijk wordt voor de verleidsters?
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:41 schreef _Boo_ het volgende:
OMG! Dat Melissa nog een oog dicht durft te doen...
Gringo heeft het niet slim aangepakt, nu zijn relatie niet meer kapot gemaakt hoeft te worden is 'ie niet meer interessant voor de verleidsters.
maar je snapte wel dat 3 van de 4 dames al voor het eerste kampvuur als was in de handen van de verleiders zijn? Die hebben aan een half woord al genoeg om zich in te laten pakken.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef Sportback het volgende:
Ik snap die jongens niet. Wel ondeugende dingen doen. Maar als ze hun vrouwtjes iets ondeugends zien doen slaan ze gelijk door.
Co rowold de presentatorquote:Op donderdag 12 april 2007 22:02 schreef BonJovi het volgende:
Who the fuck is CO
Ik heb er altijd een hekel aan die presentators! Altijd weten ze het maar nog moeten ze het vragen. Rot toch op met je klote vragen ik weet het zelf toch wat ik zie heb ik jou niet voor nodigquote:
Maar je snapt wel dat er een klein beetje sturing nodig is? Dus dat hij wel een functie heeft enzo? Anders zou het toch wel een klein beetje een zootje worden..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan die presentators! Altijd weten ze het maar nog moeten ze het vragen. Rot toch op met je klote vragen ik weet het zelf toch wat ik zie heb ik jou niet voor nodig
Ja ok maar het is heel overdrevenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Maar je snapt wel dat er een klein beetje sturing nodig is? Dus dat hij wel een functie heeft enzo? Anders zou het toch wel een klein beetje een zootje worden..
Anders kijk je even op de website?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Vergeten te kijken gisteravond. Wanneer is de uitzending on-line?
Ik versta echt geen woord van wat die gast zegt (probeer het wel es zonder ondertiteling te volgen)quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef _Surface het volgende:
Valt het niemand op dat Gringo na 5 minuten plat West-Vlaams altijd een wannabe-Hollands probeert te praten?
De lui zijn uit de grotten van Han getrokken, god die Gringo, als ie zijn mond dicht heeft is het al een monster, gaat die praten wordt het nog veel erger. Maargoed voor amusementswaarde een 10, en Tien bedankt voor de ondertietelsquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:00 schreef Rhanna het volgende:
Volgens mij komen Gringo en CIska idd uit de verste uithoek van Belgie. Ze zijn echt... onverstaanbaar![]()
Onuitstaanbaar trouwens ook
viel me niet op zal er op lettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef _Surface het volgende:
Valt het niemand op dat Gringo na 5 minuten plat West-Vlaams altijd een wannabe-Hollands probeert te praten?
Die Ciska is overigens ook een monster zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:41 schreef BonJovi het volgende:
Of dat hij zegt dat Ciska maar eens moet zien hoe wild hij eigenlijk is ofzo
Ze heeft een heel raar hoofd jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:15 schreef danos het volgende:
[..]
Die Ciska is overigens ook een monster zeg
In mijn geval heb je helemaal gelijk. Ik ben aartslui. Maar kom eens met bewijzen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Anders kijk je even op de website?
Valt me overigens wel op dat de meeste Temptation kijkers maar lui zijn en het liefst alle info voorgekauwt krijgen.. toeval?
Let op, nu komen tips :Dquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Niemand? Ik kan de afleveringen niet afspelen.
1 |
Veel plezier!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is gelukt!. Dank je wel! Ik ga kijken
.
jawel, maar nooit in West-Vlamië waar ze onverstaanbaar pratenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kan Gringo wel verstaan.
Zijn jullie nog nooit in belgië geweest?
Dat jij Gringo verstaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat jullie Gringo niet verstaan
Dat Gringo zo'n gast is waar jij wel wat pilsjes mee kan drinkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat jullie Gringo niet verstaan
Echt? Heb ik dan iets gemist?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef Fleur_Powers het volgende:
die ex van Bianca arriveerd --> Bianca huilen![]()
Huh?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef Fleur_Powers het volgende:
die ex van Bianca arriveerd --> Bianca huilen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat de meiden de mannen niet met rust laten nu Gringo en Fredje al zeker weten dat ze vrijgezel zijn.
GRingo is echt zoen gast waar ik wat pilsjes mee kan drinken
Gringo is echt fking loserquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat de meiden de mannen niet met rust laten nu Gringo en Fredje al zeker weten dat ze vrijgezel zijn.
GRingo is echt zoen gast waar ik wat pilsjes mee kan drinken
heb ik idd ook gezien, maar volgens mij komt die ex wel nog idd ja...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Huh?
Het is toch een vriendin van Bianca die erbij komt?
Jawel, ik heb even wat caps voor je gemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:36 schreef ArendBarend het volgende:
heeft niet iemand voor mij een screenie van die neger
Ze komen eigenlijk niet echt uit het platste gedeelte, maar wel uit het gedeelte van België waar de mensen geen moeite doen om beschaafd nederlands te spreken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:02 schreef danos het volgende:
[..]
De lui zijn uit de grotten van Han getrokken, god die Gringo, als ie zijn mond dicht heeft is het al een monster, gaat die praten wordt het nog veel erger. Maargoed voor amusementswaarde een 10, en Tien bedankt voor de ondertietels
Ke kan met hem lachen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat Gringo zo'n gast is waar jij wel wat pilsjes mee kan drinken![]()
Dat is 6?quote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Tim86 het volgende:
even bijdrage aan het volpompen van dit topic...zit nu de meest recente ep te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |