quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:02 schreef avotar het volgende:
Ik vind die Gringo eigenlijk best stoer...
Het boeit hem allemaal gewoon niet.. "Och .. dan wordt ze toch verliefd... uiteindelijk gaat ze toch weer gewoon met mij mee terug naar huis."
Maar goed.. als je ziet waar hij het de laatste jaren mee heeft moeten doen.. tja.. dan is het begrijpelijk dat het je allemaal neit zo boeit.. wat een anita zeg..
Ik heb hetzelfde. Misschien komt het wel door die leugendetectortest, je weet nu al dat al die relaties weinig voorstellen. In andere jaren kwam je daar of naarmate de tijd verstreek achter of helemaal niet, waardoor je denk ik toch wat meer sympathie op kon brengen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
ben ik de enige die deze nieuwe editie van temptation island zo ontzettend slecht vindt ?
ik ben echt een fan va het eerste uur, heb alle vorige edities gezien ... maar dit jaar ... de koppels zijn zo irritant, saai, lelijk en dom ... en de verleidsters zijn echte slettebakken.
het zal me eerlijk gezegd worst wezen of deze koppels samen blijven of niet![]()
De eerste reeks was eigenlijk nog steeds de beste. Dat was de enige reeks dat alle koppels nog echt de bedoeling hadden om braaf te zijn en samen te blijven.
Ik hoop dat ze allemaal uit elkaar gaan. Liefst zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
het zal me eerlijk gezegd worst wezen of deze koppels samen blijven of niet![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
De eerste reeks was eigenlijk nog steeds de beste. Dat was de enige reeks dat alle koppels nog echt de bedoeling hadden om braaf te zijn en samen te blijven.
WHahah JAN wat voor een mafkees was dat met zijn vriendin goedelke ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Misschien komt het wel door die leugendetectortest, je weet nu al dat al die relaties weinig voorstellen. In andere jaren kwam je daar of naarmate de tijd verstreek achter of helemaal niet, waardoor je denk ik toch wat meer sympathie op kon brengen.
De eerste reeks was inderdaad het beste, met name Jan![]()
nee helaas... als ik dat geweten had, dan had ik het opgenomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef Rhanna het volgende:
Staat het nou onderhand al eens online?
Een dagje wachten is verschrikkelijk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee helaas... als ik dat geweten had, dan had ik het opgenomen
jah idd verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:06 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Een dagje wachten is verschrikkelijk?
De afleveringen komen een of dagen na de uitzending online te staan op de website.
De "dag na de uitzending" is dan ook nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:55 schreef LaUraa het volgende:
Pff de aflevering van gister staat nog niet onlineIk vraag me dan af wat ze verstaan onder 'de dag na de uitzending'
nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
De "dag na de uitzending" is dan ook nog niet voorbij.![]()
damn ja, das waarquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Én het is Goede Vrijdag.
Idd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:01 schreef Rhanna het volgende:
Dat heeft ze ook gezegd in de show, dat hij bij haar om de hoek woonde.
dus datquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:01 schreef Rhanna het volgende:
Whaha okquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:54 schreef Malahide het volgende:
Als ik dat zeg weet hij meteen wie ik ben en da's niet de bedoeling? Wie weet leest hij mee...
Het is ook maar een vage kennis. Ik ken hem vanaf dat hij een jaar of twaalf was.
Het was altijd een lief klein menneke, niet al te slim maar wel een schatje.
Eigenlijk is hij dat nog steeds, maar sinds hij aan de halters is gaan hangen is hij lichamelijk gezien zo ongeveer verdubbeld...
Idd En Danny kende Dave ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:01 schreef Rhanna het volgende:
ik vind het wel leuk hoor.... alleen de koppels zijn eenbeetje kneusjesquote:Op zondag 8 april 2007 00:02 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het nog niet gezien, maar ik begrijp dat het dit jaar ook niet echt de moeite is?![]()
herhaling maandag rond 23.00 uurquote:
Yep, ook eens geprobeerd een uitzending te kopen. Betaald, kreeg foutmelding. Vijf mailtjes gestuurd, nooit meer iets van gehoord. Pure oplichterij...quote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
(ps kuttalpa/tiengewoon geld jatten
Ikke betaald voor afl 4 van Voetbalvrouwen en dan zo verdomde kutmelding krijgen
Nee geef mij maar Veronica die de uitzendingen GRATIS op de site set
)
eerste mail is al de deur uitquote:Op maandag 9 april 2007 14:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
Yep, ook eens geprobeerd een uitzending te kopen. Betaald, kreeg foutmelding. Vijf mailtjes gestuurd, nooit meer iets van gehoord. Pure oplichterij...
Nou, moeilijke keuzequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Wordt het gelijk met Joling & Gordon uitgezonden.
volgens mij zouden de vrijgezelle meiden nog meer centen moeten krijgen om die 4 lelijkerds te verleidenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef Mikani het volgende:
Die Dave moet toch wel heel veel centen krijgen om die Rachel te verleiden, anders doe je toch zoiets niet. Beetje heel aandachtig luisteren en net doen of hij haar leuk vindt en zij trapt er met open ogen in, wat een doos.
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
volgens mij zouden de vrijgezelle meiden nog meer centen moeten krijgen om die 4 lelijkerds te verleiden![]()
het valt me gewoon op dat velen in dit topic dave willen vermelden die de quasi onmogelijke taak heeft gekregen de "lelijke oninteressante rachel" te verleiden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef Mikani het volgende:
Ja dat ook.
Dat ze niet wat meer aantrekkelijke 'stelletjes' hebben kunnen charteren, dit is echt 3 x niks.
Nou bij mij is het vooral omdat Dave juist 'speciaal' voor Rachel is gekomen. Hij moet dus al zijn aandacht op haar richten. Die vrijgezelle dames hebben allemaal ook wel een man op wie ze zich een beetje vastpinnen, maar het is niet zo erg als met Dave-Rachel. Bovendien wist Dave al dat zij hem als echte verleiding ziet en het lijkt me echt niks als iemand helemaal gek van je is en die jij dan eigenlijk niks vindt te moeten verleiden. Hij zal dus wel veel centen krijgen (meer dan de anderen?) en anders is ie echt niet goed wijs en zet hij zichzelf voor lul, wat Rachel natuurlijk al lang doetquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het valt me gewoon op dat velen in dit topic dave willen vermelden die de quasi onmogelijke taak heeft gekregen de "lelijke oninteressante rachel" te verleiden.
Niemand denkt aan die vrijgezelle meiden.![]()
Ik vraag me af waarom. Is het omdat hier meer mannen posten die zich identificeren met de trieste opdracht van dave ... en die mannen het maar normaal vinden dat de knappe meiden die vier lelijkerds met plezier verleiden.
Dat was die Gringo, die 4 uur lang kan wippen, zonder klaar te komen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef amaranta het volgende:
wie kon er 4 uur zonder??
DE ultieme verleiderquote:Op woensdag 11 april 2007 08:15 schreef Scope het volgende:
[..]
Ya man! Temptation Island Man! Ya man... hehehehe!![]()
Rotmeiden!!! Ze willen niet tongzoenenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef Little_Meanie het volgende:
Tempation Spel met Amina, Dorien & Melissa
http://www.darkestsecrets.be/
enkele dingen die je wel kan proberen:quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rotmeiden!!! Ze willen niet tongzoenen![]()
Hmm... dat is niet goed voor mn libidosquote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rotmeiden!!! Ze willen niet tongzoenen![]()
LIBIDOOOOOOquote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef Scope het volgende:
[..]
Hmm... dat is niet goed voor mn libidos
Die gast denkt dat hij een ziekte heeft waar hij niks aan kan doen: Libidosss.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH libidoss
whaha ja echt domquote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die gast denkt dat hij een ziekte heeft waar hij niks aan kan doen: Libidosss.
Rachel is gewoon dom!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Mikani het volgende:
Die Rachel zit echt van niks een olifant te maken. Wat een doos.
Frederick voelt zich belazerd door zijn verleidster, het moet niet gekker worden, haha.
En die Gringo, wat een lachertje zeg. Melissa die zegt terug te willen en hij wil natuurlijk niet, want verder zoenen. Zij steeds weer terughoudend, ze wilt volgens mij niet meer dan een beetje kussen, hij wil véél meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |