quote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef Little_Meanie het volgende:
Temptation Vette Plasser
Meneer 'mijn libido is zo hoog'.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef MissJ het volgende:
Wie denken jullie dat er t eerst over de schreef gaat?
Ik gok Takis
Haha inderdaad, één knijp in zijn pikkie en hij kwakt alquote:Op donderdag 5 april 2007 21:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Die is al spontaan klaargekomen in z'n broekje.
Bedankt!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:06 schreef Ja-Ik het volgende:
de OP klopt niet
bianca hoort niet bij de verleidsters
Is die er dan al uitgestemd? http://www.temptation-island.nl/kandidaat/singlebiancaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:06 schreef Ja-Ik het volgende:
de OP klopt niet
bianca hoort niet bij de verleidsters
Ja of niet echt dom hequote:Op donderdag 5 april 2007 21:18 schreef _Boo_ het volgende:
Toch leuk om te zien dat er na AL die afleveringen, nog steeds meisjes zijn die het concept niet doorhebben. Rachel vindt Dave veel leuker dan haar vriendje Danny want van Dave krijgt ze veel aandacht, hij begrijpt haar helemaal en neemt de tijd om naar haar verhalen te luisteren (hij hoeft de hele dag niks anders te doen muts).
Zullen de vrijgezellen een beloning krijgen al ze scoren?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat moet Dave nou met zo'n lelijke tang!
Dat (non-single) Bianca echt denkt dat Dave haar leuk vindt om haar uiterlijk
Ze krijgen vast wel een vergoeding.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen de vrijgezellen een beloning krijgen al ze scoren?![]()
Dat wordt een orgiequote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef Kontiki het volgende:
Bah, als er geen sympathieke koppels in het programma zitten boeit het eigenlijk helemaal niet zoveel. Kunnen ze alle vrijgezellen niet bij elkaar zetten of zo?
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:24 schreef Gershom het volgende:
Die ene foto waar ze naakt zat en Gringo haar ging fotograferen vond ik 'r niet bepaald lekkerMaar andere foto's weer wel, maar vind d'r beetje raar hoofd hebben.. Amina veel lekkerder joh
Amina is ook lekker jaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:24 schreef Gershom het volgende:
Die ene foto waar ze naakt zat en Gringo haar ging fotograferen vond ik 'r niet bepaald lekkerMaar andere foto's weer wel, maar vind d'r beetje raar hoofd hebben.. Amina veel lekkerder joh
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Daar sta je dan, met je libido.
Volgens mij krijgen ze al een dag- of een weekpremiequote:Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen de vrijgezellen een beloning krijgen al ze scoren?![]()
De grootste opschepper van allemaal.quote:
Mwha dat weet ik eerlijk gezegt toch nog niet zo zeker.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef BonJovi het volgende:
Ja of nietmaar hij heeft haar wel geneukt denk ik
jammer dat FOK!kers, uiteraard de knapste mensen van Nederland, en hun partners, ook de knapste mensen van Nederland zich niet aanmelden. Kunnen ze én pimpen dat ze zelf zo knap zijn, én pimpen dat hun partner zoeen lekker ding is jewaids, én pimpen dat ze zo rationeel zijn dat zij niet verleid worden door de vrijgezellen die ze anders op het forum zo zouden begeren.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:25 schreef Elseetje het volgende:
De irritatiefactor is wel heel hoog dit jaar. Wat een lelijke koppels![]()
Ik zie liever knappe mensen in een programma dat om verleiden draait dan lelijke jaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef Herald het volgende:
[..]
jammer dat FOK!kers, uiteraard de knapste mensen van Nederland, en hun partners, ook de knapste mensen van Nederland zich niet aanmelden. Kunnen ze én pimpen dat ze zelf zo knap zijn, én pimpen dat hun partner zoeen lekker ding is jewaids, én pimpen dat ze zo rationeel zijn dat zij niet verleid worden door de vrijgezellen die ze anders op het forum zo zouden begeren.
Bedankt!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef hardsilence het volgende:
Mooie OP, ook nog even namens mij.
op zich niet verwonderlijk aangezien men op FOK! ook liever knappe mensen ziet posten dan lelijke en uiterlijk ook als geldig argument zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:34 schreef Elseetje het volgende:
Ik zie liever knappe mensen in een programma dat om verleiden draait dan lelijke ja![]()
Waarom heb jij je fotoboek dan nog niet leeggehaald?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
op zich niet verwonderlijk aangezien men op FOK! ook liever knappe mensen ziet posten dan lelijke en uiterlijk ook als geldig argument zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk inderdaad. Net of ze haar zelf hebben opgeduikeld op een eilandje in de Cariben. Dat mens komt gewoon uit 'n een of ander dorp in Belgie hoor...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
Opvallend hoe ze Amina altijd introduceren als "De exotische Amina". Alsof dat na tig keren niet duidelijk is.![]()
Herald's back...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef Herald het volgende:
[..]
jammer dat FOK!kers, uiteraard de knapste mensen van Nederland, en hun partners, ook de knapste mensen van Nederland zich niet aanmelden. Kunnen ze én pimpen dat ze zelf zo knap zijn, én pimpen dat hun partner zoeen lekker ding is jewaids, én pimpen dat ze zo rationeel zijn dat zij niet verleid worden door de vrijgezellen die ze anders op het forum zo zouden begeren.
nog steeeeeeeds niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Feya het volgende:
en ik heb het gemist... staat nog niets op internet![]()
Jij hebt makkelijk praten. Je ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Herald het volgende:
[..]
op zich niet verwonderlijk aangezien men op FOK! ook liever knappe mensen ziet posten dan lelijke en uiterlijk ook als geldig argument zien.
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit staat op het TI forum:Ik hoorde net ook van me zusje dat ze bij Nelleke in de klas heeft gezeten, op het Ludger College te Doetinchem. Ze moest toen ook al een grote slet zijn geweest die het echt met iedereen deed. Zat ook constant met haar make-up tasje in de les haar gezichtje bij te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort toch maar weer eens gaan stappen in Doetinchem. Welk cafe was je?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Had ik toch wat beter moeten lezenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nee, dat zei ik niet, maar iemand die iemand kende enz. enz.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:57 schreef Hik het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Net of ze haar zelf hebben opgeduikeld op een eilandje in de Cariben. Dat mens komt gewoon uit 'n een of ander dorp in Belgie hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |