Is dit een Ei van de javaanse klapvogel ?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als echte kenner ben ik teleurgesteld in Amanda. Dit is haar gebakken ommelet ......
[afbeelding]
Geheel volgens verwachting!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:37 schreef Yollie het volgende:
De pannenkoek van Amanda lukt aardig, hij ligt al in de prullenbak.
gewoon gezegdquote:Op donderdag 5 april 2007 19:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft Eric gewoon gezegd dat hij niet zou koken voor Amanda of was er gewoon ineens geen eten voor haar?
Volgens mij dat eerste. "Jij mag niet mee-eten"quote:Op donderdag 5 april 2007 19:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heeft Eric gewoon gezegd dat hij niet zou koken voor Amanda of was er gewoon ineens geen eten voor haar?
Wist niet dat Sylvia kon koken, heb dat eigenlijk nog nooit gezien van haar. Had meer de indruk dat ze het type was dat 7 keer per week buiten de deur gaat etenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
Sylvia geeft even een kooklesje voor de kat z'n viool.
Hij heeft zijn laatste column geschreven deze week omdat hij het druk zou gaan krijgen met zijn werk. Toen bedacht ik me ook even dat hij weleens terug zou kunnen komen. Nathanael mét Bart vond ik al saai maar zonder Bart is die man oersaai volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:41 schreef FSR het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat natte nel terug komt... donno why
Columns van Nathanaël? Waar kan ik die lezen?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hij heeft zijn laatste column geschreven deze week omdat hij het druk zou gaan krijgen met zijn werk. Toen bedacht ik me ook even dat hij weleens terug zou kunnen komen. Nathanael mét Bart vond ik al saai maar zonder Bart is die man oersaai volgens mij.
Ben ik ook nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 5 april 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Columns van Nathanaël? Waar kan ik die lezen?
DGK nieuwsbrief kun je wekelijks ontvangen via de Tien site. Nathanael is Huub altijd een beetje af blijven zeiken in zijn columns. Deze week was zijn laatste column. Ook meer over Tilly en Ilona dit keer en die Leonie van het feest afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Columns van Nathanaël? Waar kan ik die lezen?
Als hij terugkomt, en daar hou ik serieus rekening mee, dan zullen dat voornamelijk doen voor de media-aandacht, omdat Huub en NL toch de 2 personen waren die voor dat media-hypeje gezorgd hadden. Bovendien gokken ze dan waarschijnlijk dat er weer vuurwerk gaat ontstaan, want laten we eerlijk zijn...Jaap en Brainless zijn geen match voor Huub, het beste dat die 2 kleuters kunnen verzinnen is jeukpoeder of een stinkbom, en zelfs dat mislukt nog.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hij heeft zijn laatste column geschreven deze week omdat hij het druk zou gaan krijgen met zijn werk. Toen bedacht ik me ook even dat hij weleens terug zou kunnen komen. Nathanael mét Bart vond ik al saai maar zonder Bart is die man oersaai volgens mij.
Lekker hé? En de kant van de pan lekker langs het randje van de prullenbak laten gieren...quote:Op donderdag 5 april 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda schraapt lekker met haar mes over de bodem van de anti-aanbakpan.
Marc, kijk je mee?
Als hij terug komt.. taai ik afquote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als hij terugkomt, en daar hou ik serieus rekening mee, dan zullen dat voornamelijk doen voor de media-aandacht, omdat Huub en NL toch de 2 personen waren die voor dat media-hypeje gezorgd hadden. Bovendien gokken ze dan waarschijnlijk dat er weer vuurwerk gaat ontstaan, want laten we eerlijk zijn...Jaap en Brainless zijn geen match voor Huub, het beste dat die 2 kleuters kunnen verzinnen is jeukpoeder of een stinkbom, en zelfs dat mislukt nog.
Met NL hoopt de redaktie waarschijnlijk dat de oude felle discussies weer terugkomen. Maar ik denk dan toch echt dat de redaktie verkeert gokt, want met Natasja, Amanda en Eric heb je 3 schreeuwers in huis, en met die 3 tesamen kan je elke discussie om zeep helpen. Daarnaast komt ook nog eens dat NL eigenlijk nog nooit enige vorm van sympathie had bij de kijkers, dus ik betwijfel of zijn komst voor hogere kijlkcijfers gaat zorgen...
Mee eens ..... trouwens, Nena terug zou pas écht voor spanningen zorgen. Met wat Nena nu weet zou ze leuke dingen kunnen gaan doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarnaast komt ook nog eens dat NL eigenlijk nog nooit enige vorm van sympathie had bij de kijkers, dus ik betwijfel of zijn komst voor hogere kijlkcijfers gaat zorgen...
Ik snap ook niet dat JdM zich hiermee wil identificeren.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef Charmian het volgende:
Tjiezus Amanda weer in een übertokkiebui? Wat is dat kind toch van geen niveau.
non stop rockenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef Ning het volgende:
Amanda weet echt van geen ophouden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |