feta it is danquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is minder vet en calorierijk dan gewone kaas hoor
En daarbij is het natuurlijk wel heel lekker
kiwi schijnt met bepaalde zuivelproducten rare verschijnselen te veroorzaken waardoor de smaak echt verschrikkelijk wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef freecell het volgende:
[..]
*noteert en schrapt de kiwi*
as je het zonder zuivel doet, krijg je geen toffe belletjes
't Kan wel, maar dan moet je 't wel direct opeten. Met ananas heb je 't zelfde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
[..]
kiwi schijnt met bepaalde zuivelproducten rare verschijnselen te veroorzaken waardoor de smaak echt verschrikkelijk wordt.
Probeer voor de gein maar eens kiwi in je kwark te doen ofzo. NIET TE VRETEN!
Ik gebruik eigenlijk nooit verse ananas, met ananas uit blik heb je volgens mij niet echt dat probleem, of ook wel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Kan wel, maar dan moet je 't wel direct opeten. Met ananas heb je 't zelfde.
Dat had een tante van me ooit eens gedaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
kiwi schijnt met bepaalde zuivelproducten rare verschijnselen te veroorzaken waardoor de smaak echt verschrikkelijk wordt.
Probeer voor de gein maar eens kiwi in je kwark te doen ofzo. NIET TE VRETEN!
Nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:53 schreef freecell het volgende:
Isa
Jij wandelt toch wel vaker idioot lang?
Isa is in training om met mij de 2 daagse van Diekirch te lopen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:53 schreef freecell het volgende:
Isa
Jij wandeld toch wel vaker idioot lang?
Die blaren zitten boven op mijn kleine teentjes, zowel links als rechts. Misschien dat deze schoenen daar minder ruim zijn dan ik gewend ben. Ik heb vrij brede voeten namelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
Isa is in training om met mij de 2 daagse van Diekirch te lopen.
Hoe kom je aan de blaren Isa? Zat je sok niet goed ofzo?
Oew, dat is een rottige plek. Soktechnisch gezien ook. Nouja, iig naadloze sokken dragen en verder gewoon een beetje wennen aan je schoenen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die blaren zitten boven op mijn kleine teentjes, zowel links als rechts. Misschien dat deze schoenen daar minder ruim zijn dan ik gewend ben. Ik heb vrij brede voeten namelijk.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef Muck het volgende:
pfff. ik heb het eten aan laten branden
dan maar brood vanavond
Je moet het opbouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben na 1,5-2 uur wandelen altijd zo stijfIk hoop dat dat over is voor we weg gaan.
Maar brood kun je ook heel erg lekker maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef Muck het volgende:
pfff. ik heb het eten aan laten branden
dan maar brood vanavond
wok-schotel met koolvis en groenten en lekkere kruidenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]zonde zeg! wat ging je eigenlijk eten?
absoluutquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar brood kun je ook heel erg lekker maken.
Je kunt in ieder geval je salade nog opeten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
al ben ik nu zo knorrig dat het waarschijnlijk gewoon brood met kaas wordt
En nu loop ik alleen en dan natuurlijk met leuke mensenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet het opbouwen.
Vroegah, toen ik in training was voor Nijmegen, had ik in het begin ook problemen met 15 km.In Nijmegen liep ik de 50 nog net niet fluitend, maar het scheelde niet veel.
Disneyland Parijs isquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:55 schreef Urnie het volgende:
Weer 6 ons eraf van de week!
Het is best goed gegaan de afgelopen 3 weken. Ik houd het niet snoepen redelijk goed vol. A.s. maandag 3 dagen naar Disneyland Parijs. Benieuwd hoe het daarna met me gesteld is, qua gewicht. Ik vrees dat er niet echt gezonde dingen te krijgen zijn, maar we lopen natuurlijk wél weer veel.![]()
Wow, goed zeg dat je gestopt bent! Gewoon volhouden en gewoon nu eerst proberen je gewicht stabiel te houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben nu 5 dagen gestopt met roken dus ik pendel een beetje tussen de 2 topic's door.
Het zel erop neer komen dat ik de eerste weken niet afval,ik mag blij zijn als het stabiel blijft.
een mini-Fokmeet in winkelcentrum Paddepoel dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb net Teigan en M. gemeet
In de C1000
Oeh, Disneyquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:24 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Disneyland Parijs is
En er zijn best gezonde dingen te krijgen, maar dan moet je goed zoeken inderdaad... ik kom ook elke keer wat aan als ik daar ben...ik vrees ook behoorlijk voor 12 dagen Disneyworld e.o.
Je mag toch helemaal geen meegebracht eten van huis meebrengen naar Disneyparken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef Viking84 het volgende:
oeh, Disney, daar hebben ze allemaal lekkere dingen
. Het is vooral erg duur. Je kunt beter zelf bammetjes meenemen als het even kan
. Een tosti met wat drinken kost daar toch al gauw 7,50, als ik het me goed herinner.
Disney zelf vond ik niet zo heel bijzonder. Ga net zo lief naar ponypark Slagharen.
oh, er mag zoveel nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag toch helemaal geen meegebracht eten van huis meebrengen naar Disneyparken?
Disneyworld e.o. is ook ergquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:24 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Disneyland Parijs is
En er zijn best gezonde dingen te krijgen, maar dan moet je goed zoeken inderdaad... ik kom ook elke keer wat aan als ik daar ben...ik vrees ook behoorlijk voor 12 dagen Disneyworld e.o.
Ach, dat ben ik toch niet van plan. Ik vind dat altijd zo'n gedoe en gesjouw.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag toch helemaal geen meegebracht eten van huis meebrengen naar Disneyparken?
Dan heb je het leukste nog gemist! de nieuwe universal studios!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:54 schreef Urnie het volgende:
[..]
Disneyworld e.o. is ook erg
Disneyworld, Epcot Center, Sea World, MGM Studios, ik vond het allemaal even geweldig! Maar ik spreek nu wel over een jaar of 15 geleden.
Veel plezier alvast. Wanneer ga je?
Hoi Isaquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, bibi!! Lang niet gezien, hoe gaat het met je?Je kan rustig een meergranen pistoletje nemen ipv 2 boterhammen. Zo bekijk ik het altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |